Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A kezdetek - 2007. szeptember 6.

2008.04.24. 14:33 :: bakacsimba

Voltunk ma is Vácon a nőgyógyászaton. Hiába mentünk oda reggel 8-ra, már így is ezren voltak előttünk. A hasam tegnap sajnos annyira begörcsölt megint, hogy azt hittem, szétszakadok. Szörnyű volt. Azt mondta az orvos (ez már egy másik volt), hogy a napi 2x1 magnézium nagyon kevés, szedjek 3x2-t. Szerencsére nem kell befeküdjek, egyelőre elég, ha itthon fekszem, és szedem ezt a csodát. Hát ez van.

Vettünk neked egy zoknit, nagyon aranyos, igaz, kék, de sebaj, zokninál annyira nem számít a szín.

Ez az első dolog, amit vettünk Neked. Már böngészem, hogy milyen cuccok kellenek az induláshoz, mert nem fogom az utolsó pillanatra hagyni, mivel nagy hassal már nem sok mindent fogok tudni csinálni. Úgy tervezem, hogy a 28. hét körül bevásárolunk. Addig is mondtam apucinak, hogy bármennyire nehéz is, de tegyünk félre havi 10 ezret erre a célra. Szerencsére sok mindent fogunk kapni, hiába, már most szeretnek Téged :)

Eldöntöttük azt is, hogy amennyiben fiúcska vagy, a neved Milán Zsombor lesz, mivel a Zsombor is tetszik nekünk, de főképp, mert Erzsike mamád szeretné. Én meg szeretnék a kedvébe járni, hátha ez változtat az amúgy nem túl jó viszonyunkon.

Mozgolódást nem nagyon érzek, bár még nem is törvényszerű minden nap. Éhséget viszont annál inkább. El is kezdtem gyarapodni rendesen. Nem igazán vagyok kívánós, sőt, inkább a nem is tudom mit ennék fajta vagyok. Apuci is nagyokat néz, hogy egyfolytában éhség van rajtam. Míg ő napi kétszeri evéssel beéri, nekem az 5 se elég :))


Szólj hozzá!

Címkék: terhesség zokni

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr62440285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása