Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

kóma

2008.04.28. 22:27 :: bakacsimba

Én nem tudom, mi van a fiammal, de háromkor evett, aztán adtam neki chamomilla vulgarist a foga miatt, négykor letettem aludni (meg magamat is:)), fél hat körül kétszer felsírt... visszasimogattam. Gondoltam, lesz ennek bőjtje, éjjel nem lesz alvás ezek után. Aztán negyed tízkor már csak felkeltettem. Apa kicsit játszott vele, aztán megfürdette és!!!! az én fiam, aki ahogy kivesszük a kádból ordít mint a sakál, egy hang nélkül bírta a törölközést és az öltözést. Mindezt úgy, hogy akkor már több mint hat órája nem evett! Utána persze megkapta jutalmát, belakott és a végén el is aludt a cicin. Én ezt nem értem. Lehet, hogy ettől a homeopátiás izétől lett ennyire kiütve? Na azért még az éjszaka hátra van, ki tudja mikortól fog kukorékolni ;)

Szólj hozzá!

Címkék: alvás milán fog

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr38446194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása