Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

tejkrízis

2008.05.28. 14:22 :: bakacsimba

már megint. Sokszor volt már ilyen, sőt, mondhatni, hogy folyamatosan ezt éljük: egyik nap/hét egész jó, másik nap/hét meg sz...r. Mivel, amikor kevesebb a mennyiség, akkor Csimbikémnek többet kell szívnia, mire megindul a tejcsi. Na türelme, az viszont nincs. Ilyenkor ordít-ordít-ordít, végül elutasít. Akkor már nem kell neki, hiába nyugatom le, hiába csinálok bármit, aztán megpróbálom visszatenni, már nem kell. Vérzik a szívem, mert egyébként szeret cicizni. Vérzik a szívem, mert jó lenne legalább hat hónapos koráig szoptatni is. Sajnos kb. egy hónapos korától már kell tápszeres kiegészítés, persze nem túl sok. Mindent kipróbáltam, az óránkénti mellretevéstől kezdve a tejserkentőteákig, fejtem bőszen, volt, hogy kétségbeesésemben még barna sört is ittam egy-egy pohárral. De semmi nem segít.
Én úgy voltam a szoptatással már a terhességem idején is, (16 hetes voltam, amikor megindult az előtejem, olyan szinten, hogy naponta foltot hagyott a pólómon, volt, hogy már melltartóbetétet használtam) hogy szoptatni akarok, ha törik, ha szakad. Aztán amikor (függetlenül, hogy császáros voltam, megindult a tejem egyből) már szoptathattam, szoptattam is, az én kis piócám szívta is a nedűt. Harmadik napra aztán "szétrágta" a mellbimbóm. Én is béna voltam, mert hiába mutatták, nem tudtam eltalálni azt a pózt (valószínűleg azért is, mert nekem a bal lábam térdtől lefelé művégtag, így azon az oldalon nem tudok ugyanolyan természetes pózban támaszkodni se), ami kényelmes lett volna mindkettőnknek, így általában én görnyedtem mindig kitekert pózokban, lényeg, hogy dedemnek kényelmes legyen. Persze a hátam, a nyakam és a lapockám már görcsölt. Összességében amikor már tetőztek a mell és hát fájdalmak, eljutottam arra a szintre (meg lehet kövezni, de ez volt), hogy utálok szoptatni, mert (persze azon kívül, hogy gyermekem elélvezkedik rajta) nekem k---a fájt. Szenvedés és kín volt, sírva szoptattam, persze biztosan másnak se menyország az első hetek. De nekem már elegem volt, és ezt a mellgyulladás már csak tetőzte. De szoptattam, mert akartam, mert neki jó volt. Cicizhetett, ameddig bírtam, ha máshogy nem, akkor bimbóvédővel.
Aztán amikor már megerősödött a mellbimbóm, utána már imádtam a szoptatást. Imádtam, ahogy nyel, ahogy markolászik, ahogy fúrja az arcát. És most imádom, ahogy huncutkodik, ahogy játszik, ahogy nevet, miközben szopizik, ahogy szív egyet és utána elengedi és rámnevet. Imádom, és fáj, hogy talán már nem sokáig fogom ezeket a perceket élvezni. Én azt nagyon ízléstelennek tartottam, ha egy másfél-két éves, vagy annál nagyobb gyerek szopizik. De ha most választhatnék, hogy szopizzon két évig, vagy csak négy hónapig, akkor azt választanám, hogy inkább két évig.

7 komment

Címkék: szoptatás milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr53491767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.05.28. 16:52:04

More Milk kapszulát próbáltad már? Nekem az segített, ha baj volt. Eseteleg homeos bogyó? Urtica Urens 5Ch, bár lehet, hogy ismered és próbáltad.

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.05.28. 18:25:15

Szia Panda! A homeósat próbáltam, de a More Milket nem. Patikában vagy gyógynövényben lehet kapni? Köszi :)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.05.28. 20:28:06

Patikában is lehet, megrendelik, ha éppen nincsen. Én ott vettem. Neten is lehet:
shop.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=3487&cikk=NetBio_595784

www.bioszallito.hu/Motherlove-more-milk-plus-kapszula?termek-11256=

Szerintem jó, sokan dícsérik, persze van olyan is, akinek nem segít. Remélem nektek jó lesz!!

cucka 2008.05.28. 20:32:56

More Milk, nekem is bejött, küldök egy linket: hu.motherlove.eu/ Én egyenesen tőlük rendeltem meg, de nagyobb drogériákban, patikákban kapható! :)
A lényeg: ne görcsölj, ha apadozik/úgy érzed nem elég a tejed, az csak ront a helyzeten. Teljes mellszélességgel szoptatáspárti vagyok, de azt gondolom, attól nem leszel rosszabb anya, ha néha tápszer kiegészítést adsz Milánnak. Tudod boldog, nyugodt anyuka (általában ;) ) = boldog kiegyensúlyozott kisbaba! :)
Puszi Nektek!

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.05.29. 13:01:43

Köszönöm szépen a bíztatást és a tippeket, már el is küldtem férjecskémet a gyógyszertárba :)

Levente, Csanád, Csenge, Vali 2008.11.10. 05:51:19

Akkor két évig!
Nem szabad görcsölni ezen, akkor majd magától szépen megoldódik! Tudom, hogy ez vacak érzés - én sem voltam oda, mikor a védőnő az első gyerkőcnél ezt mondta, de igaza lett.

Egyébként nem jön a foga, vagy bármi, ami téged, vagy őt kizökkentik?
Nekünk szopási sztrájkunk volt (sajnos nem írok címkéket a blogomba, pedig most jó lenne, csak rákerseni...), hasonló, mint amit most írtál. Álmában vagy félálomban szoptattam, nekünk bevált.
Nincs lelkiismeretfurdalásod a tápszer miatt? Esteleg mélyen, magadban? A bejegyzésből látszik, hogy nagyon megvisel, lazítani kéne (persze, könnyen beszélek, tudom), nem gondolni rá, csak úgy szoptatni, amikor akarja, amikor nyűgös, de ne görcsölj, ha épp nem akar, majd legközelebb..
Egyébként a www.lll.hu oldalon sok hasznos infó van, ha még nem ismered, érdemes benézni.
De főként: lazíts! Ha eddig kitartottál, miért ne sikerülne tovább is?!

U.i.: nem akartam tolakodni, csak a blogok között bukkantam rád, hasonló korúakat kerestem, de semmire nem jutottam, ezért ütöttem be a szopit...
Sok sikert: Vali.
süti beállítások módosítása