Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mai napunk összességében

2008.06.11. 19:30 :: bakacsimba

A mai nap nagyon nehezen indult. Biztos az idő, de borzasztó nyűgös volt kedvenc fiam. Neeeem le-he-te-tt le-te-nni, mert akkor bizony belilult a feje az ordítástól és remegett a két karja. Mondtam Apának, hogy nekem muszáj kiganajoznom a kulipintyót, de így nem tudom, vigye már el egy kicsit sétálni amíg lenyugszom, mert már vert a víz az idegtől. Hiába na, ez az idő úgylátszik rám is kihat.
No de a nap hátralevő része nagyon-nagyon kellemesen telt, ugyanis jött a nagynéni (pótmama), nagybácsi (pótpapa), dédi, akik nagy-nagy örömmel dajkálták nyűgös dedemet. Nagyon sok szép ruhát kapott, többek közt egy napozót, ami valóban nagyon kényelmes viseletnek bizonyul és hát nagyon jól is áll neki:





























Én is be fogok szerezni ilyen napozós rucikat, mert nagyon bevált. Szóval ismételten egy nagyon kellemes délutánt töltöttünk el így együtt, remélem mihamarabb találkozunk megint.
Más. Reggel nagy dilemmában voltam, ugyanis kaptam egy munkafelkérést az Oktatási Minisztériumtól. Barátnőm egyből rám gondolt, mert én ezen a téren már rendelkezem tapasztalattal, meg hát ismeri is a munka at. Lényeg a lényeg, hogy kapacitást tekintve nem nagyon vagyok eleresztve, Milántól főleg nem szeretném elvenni a munkával töltött időt, de a pénz meg kellene, mert a gyás és tsaival kitörölhetem... Szóval nehéz döntés volt, de a munka egy részét elvállaltam, egy hónapom van rá, hogy ne menjen a gyerek rovására, ezért akkor fogom csinálni, amikor alszik, Apuci is bevállalt napi egy órácskát, illetve van nekünk egy tündéri szupernagyink is, aki felajánlotta, hogy hétvégenként ő is kiutazik hozzánk, addig is tudok dolgozni. Hát így állunk.
Nyügimügi fiacskám most húzza a lóbőrt, addig ringattam az ágyon a popóját, amíg feladta, és bealudt. Hm, fel kéne kelteni, hogy este ne legyen 11-ig parádézás.

5 komment

Címkék: munka képek milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr24515224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emő · http://istvanok.freeblog.hu 2008.06.11. 21:48:19

Milán napozóban vagy anélkül vagy bármiben csodaszép baba:)))))
Egyébként ma az én porontyom is extra nyűgös volt :(((
De már alszik, holnap meg hátha jobb nap jön:DDD

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.06.11. 22:10:18

Hát én is ebben reménykedem :D A mainál csak jobb lehet... vagy rosszabb? ::D

Bingi 2008.06.12. 07:59:13

Tegnap kicsit mi is nyűgösködtünk. Biztos az időváltozás okozta:)))
Nekünk is van napozónk és tényleg jó szerkó:)
Munka: csodállak, hogy így be mered vállalni. Kívánom, hogy könnyedén menjen és tisztelet a szupernagyinak, Apának is, hogy így támogatnak:)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.06.12. 08:09:55

hú, le akalappal előtted a munka miatt! csatlakozom Bingihez, és kívánom, hogy minden úgy alakuljon, ahogy eltervezetd!

ez a kölök egyre szebb!

cucka 2008.06.12. 09:14:35

Ügyes vagy, munkaügyileg nagyon! :) És nagyon nagy dolog a mai világban, hogy azért, mert otthon vagy a babáddal még nem írtak le, számítanak Rád! :) Ha van segítséged, úgy könnyebb és valóban Apuka is tud napi egy órát őrködni gyermekére (nálunk is így van, ezért mondom ;) ).
Én már rengeteg napozót beszereztem, amióta ilyen melegek vannak gyakorlatilag csak abban + egy pelusban van Hunc.
süti beállítások módosítása