Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Csípőszűrés újra

2008.06.27. 09:07 :: bakacsimba

Tegnap voltunk csípőszűrés kontrolon, Buborka csontmagjai megjelentek!!! Örömteli hír, hogy nem kell majd holdkompba tenni őt nyolc-tíz hónapos korában, hogy ne erőltesse a lábát. A holdkomp egyébként eredetileg egy gyógyászati segédeszköz pl. az ilyen esetekre. Amúgy nálam az útálat tárgyát képezei, szerintem természetellenes, a gyerek nem abban talul meg rendesen járni, hiszen még az egyensúlyozást se tudja rendesen elsajátítani, ha ki van támasztva. Nemhogy a rendes járást. De ez az én véleményem, természetesen vannak esetek, amikor ajánlatos a használata. No, szóval a kevés anyatej miatt indult későn fejlődésnek a magocska :( Többet nem kell mennünk. :)

Bubor jól van, néha még szörcsög egy kicsit, de amúgy minden ok. Két napja megint alszik éjjel és csak 5-6 körül ébred. Ennek felettébb örülök, jó lenne, ha ez így is maradna, mert jövőhéttől indul a nagy munka, ami sajnos az éjszakába is bele fog nyúlni előre láthatólag, így jó lenne, hogyha éjfél körül ágybakerülök nem kéne már 3-kor kelni. Amúgy reggel fél hétnél nincs tovább alvás, viszont már fél tíz-tízkor le tudom tenni.

Nagy dilemmában vagyok, mert mostanában megint folyamatosan szórakoztatni kell őkelmét, magában nem akar egy percet sem ellenni, ha leteszem a habtapira vagy bárhová, akkor egyből jön a hiszti. Szóval dilemmában vagyok, mert bizony lehet, hogy egy kicsit hagynom kéne őt dühöngeni, hadd szokja, hogy egy kicsit önállóan is elfoglalja magát. Hát ez nehéz lesz, de valamit muszáj tennem az ügy érdekében... Istenem, ezek olyan nehéz "döntések". Ha azt nézem (és most magamat próbálom ezzel megnyugatni :D ), hosszú távon se neki, se nekem nem lesz jó, ha egyfolytában mellette kell ülni. Hiszen nem ér rá mindig az ember. Meg amúgy is. Hú, nehéz időszak vár ránk én azt hiszem. Tanácsot kérek!!!! Hogy csináljam, hogy mindkettőnknek jó legyen?!

Meleg van még mindig, hűsítés gyanánt napközben átlag háromszor fürdünk - egyelőre még - bent a nagykádban.
 

4 komment

Címkék: munka milán csípőszűrés

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr88541621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.06.27. 11:29:13

Igen, szívtelenül hangzik, de én is megtettem. Mikor csak hiszti volt és tudtam, hogy semmi baja Majának akkor bizony hagytam had hisztizze ki magát. Ez 2 napig tartottt és utána mintagyerek lett. Azóta persze megint el vankapatva és tegnap óta megint dühögőszoba van, de muszáj sajnos, mert tényleg mindketten megisszuk a levét annak ha nem tudja magát lekötni.
A csípőszűrés eredményének meg szívből örülök:)
Komp...nagymamát akart Majának venni, de gyorsan lebeszéltem, mert én is utálom!!!!!

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.06.27. 12:40:45

Hát igen, ma én is próbálkozom. Próbálkozom, mert ez tényleg hiszti, de tíz percnél tovább nem bírom. Te meddig hagytad?

PandaDorka 2008.06.27. 14:08:26

Tanácsot nem tudok adni, nálunk is ez a probléma,mindig mellette kell lenni. Néha hagyom sírni, csak nem bírom sokáig, pedig próbálok erős lenni... Örülök, hogy minden rendben volt a csípőszűrésen!

bingii 2008.06.29. 10:13:44

Hát ameddig nem torkollott fulladásos hisztivé addig hagytam...de általában egy negyedóra volt és bealudt a sírástól.
süti beállítások módosítása