Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Tápszer gondok

2008.07.02. 18:20 :: bakacsimba

Segítsen valaki, aki tápszerezésben jártasabb és idősebb gyermeke van mint Milán. Mert én most nagy gondban vagyok, igaz, holnap megyek a védőnőhöz, de addig - már négy napja - töröm a fejem, hogy miért éhezik meg egyre gyakoribban Bubor, holott három hete még csak négy óránként volt éhes... Nekem van sejtésem, de ezt senki sem erősítette meg, mivel a gyerekorvos szabin van, a helyettese meg nem mondom, hogy mi szerintem. Lásson már ez a blog szebb szavakat is :D

Szóval eddig a Milupa Milumil HA Startot kapta Milán. Kiegészítve a napi egy szilárddal, cicivel, közti gyümölcsökkel. De nem ismétlem magam, ezt már leírtam korábban. Lényeg, hogy ahhoz képest, hogy három hete még négy óránként evett, most megint két és fél három óránként ordít - szó szerint - a kajáért. Szerintem már nem elég neki az a tápi, amit eddig kapott. Helyettes dokinéni most HA 1-et írt fel, holott amikor ott voltunk még nem említettem neki ezt az új étkezési szokást. De nem mondta, hogy miért ezt írja fel. Én úgy gondoltam, miután már gondolkodóba estem, hogy ez eggyel nagyobb, nyilván laktatóbb is az összetétele. De nem tudom, mert ugyanúgy éhes most is. És mivel nem konzultáltam senkivel erről, így nem tudom, hogy most mit is kéne várnom ettől a HA 1-től. Hogy van-e a start és e között különbség. Mert hgyo mind kettő újszülött kortól adható... Gondolom, ha nagyobb tápértékű lenne, akkor csak később, pl. négy hónapos kortól lehetne adni. Ez az én elméletem, mondom, fogalmam sincs.

Mindenesetre ez sehogy sincs jól, hogy 5 hónapos gyermekem, akinek elvileg napi 5-6 étkezés (nem vagyok a teljes rendszeresség híve) elég lenne és elég is volt, most visszafejlődik egy szinte újszülött evési szokásaihoz.

Szóval aki tud, írja már le a tapasztalatait, főleg, hogy mi a különbség a megjelölések között.

Mert én már semmit sem tudok...

5 komment

Címkék: milán hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr19549991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.07.02. 21:21:53

jaj, drága, nem tudok segíteni. nálunk meg azvan, hogy Luca 100-150 eszik a korábbi 200 helyett. a 100at nagyon keveslem.. nemtudokénsesemmit :) remélem holnap okosabb leszel, én is felhívom talán a védőnőt, ha nem változik..

lego · http://legocsajok.blog.hu 2008.07.02. 21:54:08

Sajnos én se sokat tudok segíteni,mert most nálunk csak szopi van,de anno Dorkámnál 5-6 hó körül már 2-es tápszert adtam.... Sűrűbb és táplálóbb,sokkal tovább bírja...Az 1-es táp már nagyon "gyenge",de nem akarom felülbírálni még a helyettes dokinénit sem,kérdezz rá mindenképp...;)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.07.02. 22:39:37

Pihü, én a mennyiség miatt nem aggódom, volt (kb. 3 nap), hogy Milán is megevett 150-180-at, aztán visszaállt a 120-ra. Ha ennyi kell, ennyi kell. Ha többet csinálok neki nem eszi meg. Egyébként lehet, hogy a meleg is. Hiszen nekünk sem (nekem mondjuk igen:DDDD ) olyan az étvágyunk... Jaj, csak ne felejtsek átmenni a védőnénihez Csak 10 lépés :DDDD

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.07.02. 22:43:15

Lego, lehet, hogy nálunk is az kéne. a helyettes dokinéninél még nem vetettem fel a témát, mivel akkor Milán beteg volt, így azzal foglalkoztam, főleg, hogy láttam az arcán, hogy már menne. És ehhez a dokinőhöz mentünk volna. Még jó, hog y nem vállalt el.A miénk annyira kézséges,. emberséges...

vorosbegy71 2008.07.04. 23:21:20

már kaptál tanácsot, de azért leírom, Barni 4 hónapos kora óta 2. tápot eszik, a többitől mindig éhes volt...
mára már ott tartunk, hogy csak este és éjjel kap tápot, akkor pedig a Jó éjszakát tápszert, amitől szépen jól is lakik...
süti beállítások módosítása