Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Muszáj beszólni?!

2008.07.29. 10:41 :: bakacsimba

Azt hiszem beszerzek egy füldugót. Meg egy MT-t vagy erszényt vagy nem tudom. Kenguru van, de nem jó, mert meleg, ha elalszik benne, mire leoperálom róla, addigra fel is ébred. A kendő nem tartja olyan stabilan. Most pedig csak ölben jó neki, vagy még úgy sem.

Az éjszakánk jó volt, semmi extra ébredés nem volt, csak a szokásos időben ami négy és hat között van, ma háromnegyed ötkor fújt ébresztőt. Aztán kaja és alvás nyolcig.

Napközben viszont folyton sír, főleg, ha leteszem. Már bezártam az ablakokat és az ajtót, mert az utcáról az egyik nénit hallottam, illetve láttam, hogy néz befelé és mondja: Jaj, de sír ez a baba...

Legszívesebben kimentem volna és szétcsaptam volna a fejét az asztfalton. Meg még jól meg is rúgdostam volna. Sír b...meg, legszívesesebben én is sírnék, mert nyilván fáj az ínye, vagy nem tudom, mindenesetre nem szadizom és azért, csak csináltam a kajáját, ami úgy nem igazán ment volna, ha a kezemben van. Vagyis de, de a mikró közelébe nem viszem, amíg az működik, hadd ne tegyem már ki felesleges sugárzásnak.

Most elaludt a drágám. No, összeszedem a gondolataimat, hogy mit is lehetne csinálni, amivel kicsit le tudom kötni a figyelmét. Mert eddig bármit csináltunk, semmi se volt jó. azt hiszem, ha felkel, elviszem sétálni, bár elég meleg van. Na meglátjuk.

Csak ne szóljon be ma már senki, mert... mert... nem tudom, mit csinálok vele :D

 

9 komment

Címkék: vélemény

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr6590666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.07.29. 11:16:58

ide hallom, hogy mennyire sír ez a kisgyerek.. hát ilyet.. jól be is kukkolok :D

sajnállak! Luca is hisztis. gondolom, nem vígasztal..

Emő · http://istvanok.freeblog.hu 2008.07.29. 11:37:50

Ne foglalkozz vele! Az én szomszédom is már monta a múltkor, hogy éjjel hallotta, hogy sír a gyerek és már át akart jönni, hogy mi a baj? Már tényleg csak az kellett volna! Azt nem hallotta, hogy én is fent vagyok meg énekelek, ringatom ,stb.... De ha fáj valamije mostanában leginkább az inye vígasztalhatatlan. Aztán bekenem neki meg Camomillát adok és elmúlok, hol gyorsabban, hol meg lassabban. Nekem se jó, de nehogy már a szomszéd beszóljon.(((
Majd figyelem a híreket, hogy Kisnémediben egy kismama inzultálja az öreg néniket:DDDD

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.29. 12:15:32

Az Mt-t csak ajánlani tudom. Biztos, hogy a foga lesz, Chamomillát kipróbálhatod szerintem segíteni fog. Elképzeltem,ahogy megszadizod egy kicsit a nénit :))

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.07.29. 12:40:13

:) már lecsillapodtam, Milán is csak félóránként nyűgös 10-20 percre ;) A chamomillát kapja rendszeresen. Na utánanézek ennek az Mtnek...

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.07.29. 14:31:45

Jaj, tudom, hogy ez nem vicces..én mégis jót nevettem azon, ahogy leirtad...Köszönöm!!
Kitartás, egyszer majd csak jobb lesz.

legocsajok 2008.07.29. 15:53:16

Szegny néni b..meg.:D Te Pisti,tanitsd meg Anyát a szép magyar beszédre.:DDDD
MT-n még én is vacillálok.....

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.07.29. 16:59:48

Tudom, néha kissé trágár vagyok :D Bocsánat :)

legocsajok 2008.07.29. 21:58:22

ÁÁÁÁ :))) Tök jól áll és jót nevettem :DDD

bingii 2008.07.30. 13:40:57

Tudom, hogy idegesítő az ilyen beszólás, de nekünk jó, mert jókat tudunk mosolyogni utána a bejegyzéseden:DDD
süti beállítások módosítása