Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mert most van időm :D

2008.08.06. 22:35 :: bakacsimba

Igen csak azon kaptam magam, hogy biza már pár bejegyzést megírtam :) Ennyi időm lenne?

Apa felszerelte Milánnak a szomszédtól kapott hintát a diófára. Igaz, kicsit csálén állt, de igazítottam rajta. Hááát, nagyon tetszett neki. Akkorákat sikongatott, nevetett :) Az se zavart be, hogy a Dorka mit sem törődve a fizika törvényével biza sokszor nekiütközik a hintának, ezálta oldalasan eltérítve a hintát. Az se, hogy nálunk és a szomszédban a traktor füvet kaszált. Nem fél, nem riad meg a zajoktól. Pedig sosem altattam hangzavarban, mindig biztosítva voltak a nyugodt körülmények, bár a kutyánk éles, felsívító ugatását, amit néha úgy kommentálok, hogy biza ennek a kutyának ki kéne vágni a hangszálát (képletesen, állatvédő vagyok ő is menhelyes kuty) igazán megszokhatta.

Az ülés azt kell mondjam tökéletesen megy, van, amikor így egész jól eljátszik, bár legtöbbször odatelepszem én is mellé és együtt fedezzük fel a világot. Így, hogy nincs munka egy darabig, sokkal többet tudok Vele lenni. Egyébként egyre jobban igényli is, bár, mondom, egész jól elvan néha egyedül is (persze csak akkor kell hiányolnia szórakoztató társaságomat, ha háztartási meló van persze én akkor is látószögben vagyok mindig) egy darabig.

Hááát nem tudom, hogy lesz ebből decembertől nyolc órás meló (itthonról természetesen). A pénz az nagyon kéne, mindegy, mielőtt visszaállnék, csinálunk egy próba/hetet/hónapot, hogy hogy bírjuk. Nem hiszem, hogy egyszerű lesz egy éppen járni készülő gyerekkel. Na mindegy, ez még odébb van, és hát úgyis Milán dönti el, hogy lehet, vagy nem lehet. Mindenesetre bölcsibe ilyen korán még nem adom. Rohadt pénz.

Múltkor írtam, hogy a mamánál kapott babakekszet a gyümölcsbe keverve. Na hát nem mondta az erre sem, hogy köszi nem kérem, sőt. Imádja :) Azóta már itthon is adtam neki néha, hát, szeintem a gyermek kezd pufókává válni :D

Babapiskóta kilőve nálam - legalábbis egyelőre. Nem tetszik, hogy a legtöbb tartósítószert meg térfogatnövelőt tartalmaz. Na meg a cukor, bár cukor  a babakekszben is van... De megkérdeztem a doktornőnket is, hogy mi a véleménye, azt mondta, hogy inkább babakeksz. Nem tartom fontosnak, hogy minden nap kapjon efajta szénhidrátokat, hiszen - szerintem - a gyümölcsözésnél nem az a cél, hogy jól lakjon, hanem h vitamint vigyen be. Persze kell a más fajta íz is, meg kell egy kis glutén is.

Nincs is ezzel semmi baj, csak én félek, nehogy a lisztes előhozza az ekcémát nála. Anya, vagyis utánam szabadon :D Nem, nem állíthatom biztosan, hogy a korai lisztes, tejes, tojásos dolgoktól lettek urrá rajtam az ekcéma legdurvább változatai, amik kétévente az egész testem beborítják viszkető, hámló, csinos piros foltjaival (amiktől aztán éjszakákat nem alszom, mert nyugvós időszakban jön rám a viszketés a legjobban, de nem baj, úgy vakarózom, hogy Apát álomba ringatom, ahogy ring a matrac) a tojásfehérjeallergia és a szénanátha. Nem állíthatom, de gyanítom, hogy köze van hozzá, hogy jó étvágyú nagymamám (persze jóakaratból, efelől nincs is kétség) már hat hetesen banános babapiskótát adott nekem... Anyukám hiába tiltakozott... De az ő kapcsolatuk más volt.

Nekem szerencsére olyan a Feri anyukája is, meg az enyém is, hogy mindig megkérdez, mielőtt bármit is adna a Milánnak. És ez jó, ez becsülendő. Én tényleg nem tiltok semmit, mert mindenből kell egy kicsi. Csak félek. Mert nem akarom, hogy a gyermekem időszakonként kínok - szó szerint kínok - között élje le az életét. De nem is fogja, mert céltudatos apja, anyja, nagymamái és keresztszülei vannak Bubornak.

Új kaja a zöldborsó és a karfiol. Új lesz még a brokkoli is, csak jussak el olyan helyig, ahol kapni lehet.

Olvastam a híg zöld székletről, hogy ez akár fogzás miatt is lehet. Hát fogzás az van, fog még mindig nincs, irgumburgummostmáraztánbingimegkriszta :D Zöld híg kaki viszont van. De azt mondják, hogy a tápszeres babáknál megszokott a zöld.

Milán most jutott el odáig, hogy a lábát a szájába vegye. Eddig csak a kezeivel játszott vele, de a szájába nem vette. Édes, ahogy ül, megfogja a lábfejét, aztán lehajol és bekapja a lábujját. Dorka most már likvidálva van talpnyalogatás terén - is. Pedig de élvezte ő is és Bubor is :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na azért engedélyezett egy kis Dorkázás utána persze jön a kéz és lábmosás.

Egyébként ő is a szövetek megszállotja. Pelus, paplan, ruha, rongyállatka, bármi szövet, de az biztos, hogy a szájába kerül. Furcsállottam is, hogy sokan írták, hogy mindent megrágnak a csemeték, nálunk ez még csak most jön elő, most kezdi a tárgyakat, játékokat bevinni a szájába...

 

4 komment

Címkék: vélemény milán fog hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr98604228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.08.07. 10:06:54

Az jó, ha hintázik, úgy tudom a fejlődésében fontos szerepet játszik a hinta. Fogtündért mi is küldjük, nem bántam volna, ha máshoz megy helyettünk :)

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.08.07. 19:53:41

A hinta tényleg jót tesz a picurkák fejlődésében....... Zsófim is imád hintázni. A fogtündért Csengéhez küldtem de szólok nekik,hogy küldjék ide... :-) Milán csudi édi a kutyussal.

Bingi 2008.08.07. 22:41:21

Igen-igen, jó a hinta. Maja is szereti, na meg imádja ha reptetjük:)
Szegény Dorka is kicsit háttérbe szorul mint Janka, szerintem őket is össze kéne hozni;)
A fogtündérrel nem tudom, hogy mi van...szerintem lustálkodik, mert Maja felső foga is elakadtak valahol:)))

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.08.11. 18:17:09

Panda, Kriszta, várjuk a fogtündért!
Bingi, Dorka nagyon játékos, imádná Jankát :)
süti beállítások módosítása