Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hét hónapos meg minden koncentrátumban

2008.09.01. 12:13 :: bakacsimba

Na vagyunk :) Gyermek hétvégére le lett "passzolva" a mamának. Pénteken szó szerint az idegeimre ment, annyira hisztis volt, folyamatosan nyekergett, hogy teljesen kikészültem. Komolyan mondom, abban az állapotomban még annak se tudtam volna örülni, ha azt mondják, hogy megnyertük a lottóötöst. Vártam már, hogy hazajöjjön Apa és induljunk a mamához, hogy kicsit megszabaduljak az én kis vérszívómtól. Tudom, nem szép ilyen dolgokat írni egyetlen gyermekemről, de ez van, pénteken fél háromkor tényleg így gondoltam. Persze amikor hazaértünk, már nagyon hiányzott és hiányzik azóta is. Csak a telefonban hallotamm a folytonos dumáját, sikítozásást. :D

Mesélte a mama, hogy átvitte a szomszédhoz, a bácsira egyből nevetett, de a két néni ahogy ránézett, eltörött a mécses. Hm. Lehet, hogy kezdődik ez a félős időszak? Mondjuk érthető, egyre okosabb, ezáltal talán bizalmatlanabb is az idegenekkel szemben. Eddig nem volt gond, Ő volt az a gyerek, aki az utolsó idegenre is egyből mosolygott, az se lett volna baj neki, ha megfogja, és elviszi magával. Na kíváncsi vagyok, mi sül ki ebből. Nem akarok "idegenektől" síró-pityogó kisfiút :D

Mit kisfiút, nagyfiút, hiszen vasárnap már hét hónapos lett. Hihetetlenül gyorsan fejlődik, rakodik, felfedez, motoszkál, cirkál, jár-kel (értsd mászik) a lakásban. Minden, mindenki érdekli, sajnálom Őt, hogy sok mindent meg kell akadályoznom egy-egy nem szabad, nézd csak, itt egy kiskacsa, hogy hápog, gyere simogasd meg-gel elterelni a figyelmét. Engedékenyebb vagyok, mint azt gondoltam, "elterveztem" annak idelyén. Megint tanultam valamit.

A kábelek, vezetékek a kedvencei, na meg a függöny. Meg a virág. Meg a Dorka. Meg szereti a macskákat is. Az nekünk nincs. Milán hétvégén kalandba keveredett egy perzsával, szerelembe estek első látásra. Aztán a cicus annyira belelendült a játékba, hogy a nagy pompom kergetés közben Milán is odakeveredett, így véletlenül az arca egy kicsit meg lett karmolva. Szóval most kis sebhelyesképű, de jól áll neki ez is. :) Azért szombatra jó lenne, ha elmúlna, mert lagziba megyünk. ;)

Milán egy határozott, erőszakos, akaratos egyéniség, igazi vízötnő, mint én. Azt hiszem, sok bajunk lesz még egymással, meg kell vívjunk majd még egy-két csatát. :D Mindemellett a vízöntők összes jó tulajdonságát is hordozza, pl. nagyon barátkozós. Hétvégén a mamáékkal elbuszoztak egy ismerőshöz, a buszon végig mosolygott vissza az emberekre. Talán mégse lesz olyan félős :D


Testi fejlődését nem írnám le, hiszen nyomonkövethető. Azóta fénysebességel mászik, ha kiszemel valami célpontot, felhúzza az orrát, fújtat és sprintel a cél irányába. Mint fentebb említettem, imádja a vezetékeket. Na ez az, amit nem hagyok neki, az kéne, hogy megrágja aztán agyonvágja az áram. Persze ehhez fog is kéne, ami még mindig nincs. Nyál az van bőven, egyik nap eláztatja a ruháját, másik nap nem csorog semmi... A fogtündért már nem tudom nyomonkövetni, Bingit se gyanúsíthatgatom folyton, bár megjegyzem, Majának már megint eggyel több fog van a szájában... :D

Éjszakáink változatlanok, nappalaink vegyesek, bár mostanság a "jólviselkedikafiam" oldal irányába húz a mérleg hála Istennek. Mondjuk ma éppen nem :D
Bébirács vagy minek hívják felkerült még kedden. Milán azóta is serényen igyekszik a bejárat felé, de miután ott van az útonálló, így nem tud kiszabadulni a teraszra, hát kapaszkódnak használja.

Én jobban, ma már közértben is voltunk, ismételten rá kellett jönnöm, hogy egy pitiáner helyen lakunk, ahol a közértben még füstöltsajtot se tartanak, mert nincs rá igény :D Ehh, a márványsajtot már meg se említem. Camambertet még néha lehet kapni, de a csomagoltat meg dugják fel. Az nem camambert. Olyan nagy igény, hogy egy közértben ne csak trappista meg eidámi legyen? Az is az ócska akciós 999 ft-os. Még jó, hogy a párizsin kívül van még egy két sonka fajta is. De pelenka az sincs. Na abbahagyom, mert megint feldühítem magam. A lényeg, hogy javulok, szombatra muszáj, mert lagzi, amin szeretnék én is résztvenni fiammal egyetemben. Apa unokatestvére megy férjhez. Szeretjük Őket és nem csak videóról szeretnénk látni a nagy eseményt.

Itthon Apával kicsit átbeszéltük a dolgainkat, kezdtem már elhasznált, lestrappált háziasszonynak érezni magam, mióta Milán megszületett, kicsit ellaposodtunk. Apáról szólt a képzelt riport. Na de túl vagyunk ezen is, csodákat nem várok, de azért megpróbáljuk jó útra terelni magunkat :D

5 komment

Címkék: milán hóforduló kicsitanyais

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr68642971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.09.01. 13:14:24

Szia! Megjöttünk! Ne szégyeld ,hogy igy érzel néha... Én sajna senkire sem tudom ráhagyni Zsófit s néha bizony én is érzek igy s ettől még nem vagyok rossz anya ,csak emberből vagyok én is akinek szüksége van néha egy kis pihenésre. Milánka édes baba nagyon. A fogtündért én ide küldtem de ugy fest eltévedt. Nálunk megint járt. Eljött utánunk nyaralni a 6.fogacskával.

Emőanya · http://istvanok.freeblog.hu 2008.09.01. 13:39:11

Örülök,hogy megjöttetek:))) Boldog hófordulót Milán!!!! Én is időnként legszívesebben agyoncsapnám Attilát, éjjel non-stop cicizne, akkor van csak csöndben:((( Nálunk a köziben nagyobb a kínálat, de az árak szerintem a balatoni aranypartról vannak,így inkább időnként rendezek nagybevásárlást és akkor megveszek mindent ami kell. Remélem jól fogjátok magatokat érezni az esküvőn. A fogacskák meg majdcsak megérkeznek,én szívesen átadnám a fiamét /véresre harapta a bimbómat:((( kannibálnak hívom miatta/. A házasság meg hullámok sorozata fent-lent.....néha meg vihar is van:(((,aztán meg szivárvány is:))) Legalábbis szerintem /most lesz a 19.házassági évfordulónk/ úgyhogy mi már "nagyöregnek" számítunk a témában:DDD

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.01. 16:12:52

Nem mindig lehet rózsaszín minden, és vannak napok, amikor az ember kiszaladna a világból. Ez érthető... Itt is nagyon boldog hófordulót kívánunk :) Fogtündért küldjük, bár nekünk is kellene, de Bingi stoppolja! :DD

legocsajok 2008.09.01. 17:10:52

:))))))))
De jó,hogy vagytok! Már hiányoztatok nagyon!
Csípem a szöveged Csajszi.:) Közért....nálunk bóóót...:D Na jó,azért ennyire nem,de néha én is totál kiakadok,amikor 2 nap elmúltával ugyanabból a rúd párizsiból akar adni.... A sajt detto...nálunk csak trapista...
Fogtündér nálunk nem járt,ne is jöjjön,jól elvagyunk a nulla,zaz nulla foggal.:)
Csinálj már egy videót Milánról,vagy legalább képeket.;)

Na mindjárt nekikezdek az én válaszolgatásomnak is.:)

Ui: lazíts kicsit, próbálj kimozdulni,akár Apával kettesben.;)

Puszi

Bingi 2008.09.02. 12:53:05

Helló CSimbikém!

Nyugi, szerintem mindenkivel előferdül, hogy már a haját tépi a kölöktől és várja a felmentőhadsereget:D
Fogtündér PAndáéknál és Emőéknél járt..nahát:D
Azért kívánom, hogy Apával rendeződjenek a dolgok.
süti beállítások módosítása