Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kulagép

2008.09.17. 14:26 :: bakacsimba

Kis kulagépem egész álló nap kakál. Hígat, zöldeset, savanyúszagút, teszi mindezt kábé két óránként. Szegénykém, tényleg áttörhetne már az a fog. Tényleg, már három hónapos kora után azt hittük, hogy hú, ennek a gyereknek legkésőbb 5 hónaposan foga lesz. Jajjjjjjj, de okosak vagyunk :DDD

A vasárnapi éjszaka után (bár akkor "csak" sírdogált szegényke) a mai húzósabb volt, sírdogált is sokat, aztán fél háromkor már ott ácsorgott az ágyában, mentem érte és átraktam magam mellé. 6 után, miután evett, már nem bírtam aludni, így csak feküdtem mellette és néztem az alvó csodámat. Olyan jó lenne, ha nem lennének fájdalmaik, de legalábbis el tudnák mondani, hogy konkrétan mi a baj. Mert hogy pukizik is jó pár napja, biztosan az is bántja. A chamomilla semmit se ér, pedig régebben használt a nyűgösségére valamennyit. Most éjszakára már adtam neki Nurophent, de nem igazán vettem észre, hoyg jobb lenne a helyzet. Azzal nincs gondom, ha éjjel kelni kell, csak ne fájjon neki. Nem vagyok egyébként én se gyógyszerpárti.

Négy napja a dumálást hanyagolja, csak morog, meg fura hangokat ad, főleg, amikor áll és kihúzza magát, nagyon édes, de hiányzik a mamama és társai. Mondtam neki, hogy most már váltson :D

Mi is fűtünk, előbányásztam a téli holmijait is, ami némi kiegészítésre szorul, de amúgy egész jól állunk. Kell még egy meleg sapesz, egy nagyobb kezes-lábas overál, meg egy kabát. Ja meg egy hosszúujjú hálózsák. Ezek egyébként mind vannak (a hosszúujjas hzs. kivételével), nem is egy, de kicsit nagyok. Most harisnyáskandúrom van, kisfiúkon elég vicces, de ha kell, akkor kell. Főleg az utcán.

Apa ma nem alszik itthon, persze telefonon küldöm neki a friss fotókat.

3 komment

Címkék: milán fog

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr67667895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.17. 20:18:23

A címen jót nevettem, a helyzeten már nem. Küldjük nektek is a fogtündéreket, ha meglátjuk, bár már mi is nehezen bírjuk. A Chamomilla, Viburcol, Panadol semmit nem segített, úgy látszik ti se reagáltok a csodaszerekre :( Kitartást!!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.09.17. 20:22:50

Lucnak sem segít nagyon semmi, bár eddig iccaa még csakcsak elvolt, kis felsírásokkal. Ő nappal kriminálisabb...
kérek harisnyárMilááááánképeeeet! olyan ari lehet! :)

bakacsimba 2008.09.17. 20:33:14

hát, igen, ki kell bírni ezt is :) harisnyás kép holnap megy :D
süti beállítások módosítása