Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

off

2008.09.17. 21:45 :: bakacsimba

Szar napot írtunk ma. Szegénykémnek egész nap cseréltem a pelust, kentem a neogranormonnal - nekünk ez a leghatásosabb, ha kiütés van, bár eddig csak két hetes korában fordult elő -, de estére annyira elterjedt rajta, hogy már a kuki környékén is ki volt pirosodva. Az egész fürdést végigordította, el is hiszem, hiszen csíphette neki a melegvíz, hiába nem használok fürdetőt, csak fürdőkrémet, ami meg semleges. Nagyon sajnálom Őt, amikor már sírt a fürdés alatt, én is sírtam. Az öltözésnél nem volt gond, pedig azt szokta végigordítani az apjának.

Ma megint meglepett. Már nem is merem leírni, nehogy azt higyje valaki, hogy kitalálom ezeket, de pedig akkor is leírom, mert igaz, szóval az egy kis malac éneklésekor a röf, töf, döf-öknél mindig az orrát bökdöstem. Így ment ez szinte mióta megszületett. Ma az etetőszékben ült, vágtam a körmét - tudni kell, hogy amíg szopizott, addig szopi közben tettem ezt, aztán apa fogta ölébe és együttesen bírkóztunk meg vele, aztán jött a babakocsis verzió, most meg az etetőszék -, közben énekeltem neki a fent említett dalt. Ahogy rákezdtem, nyúlt az orromhoz. Felismerte. Persze nem pont a röf-röf-röf-nél vagy töf,vagy döfnél, de felismerte a dalt, és tudta, hogy amikor ezt éneklem neki, akkor mindig van egy "rituálé".

Tényleg döbbenetes, és tényleg igaz, hogy napról-napra nyílik az értelmük. Mi mindenen átmennek a legparányibb dolgokon keresztül, ami nekünk, nagyoknak természetes, hogy "emberré" váljanak. És ez még mindig semmi, még sokkal, de sokkal elképsztőbb változáson fog keresztül menni, amit még elgondolni se tudok. Fogalmam van róla, de átérezni, átélni csak akkor fogom, amikor ezeket megéljük. Egy csöpp kis élet.

Ma sokszor jött, mászott fel rám, bújt, pedig nem szokása, mert egy igazi kis izgő-mozgó sajtkukac. Tudtam én mindig is, hogy szeret, hogy fontos vagyok neki, de mivel mindig "dolgozik", felfedez, mindig úton van, ezért talán nem volt annyira nyilvánvaló. Persze jött mindig, egy-egy másodpercre, aztán márt iszkolt is tovább. De ma megerősítette bennem azt, hogy igen, rám van szüksége legfőképpen, hogy talán én vagyok neki a vígasz, az öröm, a jókedv, a gyógyír, a bánat... a minden. Vagy ami a legfontosabb, szembesültem a ténnyel már talán többedszerre is, hogy Ők még tényleg, őszintén, feltétel nélkül tudnak szeretni, bízni. Annyira tiszta, annyira igaz a lekük. Ők nem rosszak, hiszen azt se tudják, mi az, hogy rossz.

2 komment

Címkék: kapcsolat milán fejlődés

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr97668646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.09.17. 22:10:34

JAjj szegénykém:( Sajnos nincs semmi jó tippem pelenkakiütésre...bepanthent próbáltátok már esetleg? az is nagyon jó kis szer.
Milán drága kitartás, csak-csak kibújnak már azok a rosszcsont fogak, aztán ha meglátod a fogtündét jó nagyot harapj belé, hogy megköszönd a kínzatását.
CSimbikém, Milánnak jól vág az esze...akár csak az anyjának:))
Afelől pedig kétséged se legyen, hogy valaha is nem Te leszel neki a minden!

Emőanya · http://istvanok.freeblog.hu 2008.09.18. 14:44:30

Szegényke:((( Nekünk a doktornő által felírt OTKI-s kenőcs vált be, bár a legjobb már az lenne,ha áttörnének a fogacskák:)))
süti beállítások módosítása