Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

milánmentessemmittevés

2008.10.23. 20:26 :: bakacsimba

No hát fiamnak egyáltalán nem hiányzik egyetlen apja és anyja, evvan. :) Hála Istennek ahogyan eddig is, most is remekül elvan a mamáékkal. Persze tudtuk, hogy ez így van, de mivel mostanában nem volt távol tőlünk, féltem kicsit, hogy hiányolni fog. De nem :D

Azért majd ha hazajön, számolni fogok a kis csibésszel, hogy mi az, hogy a mamánál fél hétig alszik egyhuzamban :) Na jó, persze, hogy örülök neki, hogy végre nem fájt semmilye és pihentetően aludt. De irigykedni azért lehet ;)

Jól elment a mai nap, jah, 9-kor keltem! Hihetetlen volt kipihenten felébredni. És meg fogok nézni közel kilenc hónap után egy filmet teljes egészében. Ohh, az élet apró örömei :)

Haladtam a ház teendőivel is, bár a konyhába még mindig nem csíptettük vissza a függönyt, egész nap bámultak be a kíváncsiskodók, de minket ez egyáltalán nem zavart.

HOlnap már Csimbikémmel jövünk haza, nagyon hiányzik a szaroska, függetlenül attól, hogy apának és nekem is nagyon jól esett egy kis "Milánmentessemmittevés". Néha kell ilyen is, fel kell töltődni egy kis enerdzsivel :)

De holnap már ismét együtt alszunk. Mostanában a napközbeni alvás csak úgy lehetséges, hogy lefekszem mellé, Ő körbekússza párszor az ágyat, párszor felmászik rám, aztán lefekszik, mosolyog rám, megpüfföli a fejemet, aztán felpúpozza a seggét és elalszik. Néha persze hisztizik is közben, de egyre ritkábban. Tényleg, hogy tudnak égnek emelt popóval aludni?

 

8 komment

Címkék: milán kicsitanyais

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr44728740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.10.24. 07:37:16

Ma már együtt lesztek :) Nekik a gravitáció nem lefele hat, hanem fel, szerintem így :)
Járássegítő: Dóri nem igazán akar az oroszlánnal lépkedni,de motorozni szeret vele. Most ezt néztem ki, szerintem ez jobb:
www.brendon.hu/ProductSearch/viewer.aspx?productid=140011&pageno=3&whid=25
A vaterán,meg a teszveszen érdemes megnézni, most én is ott licitálok erre, jó állapotban vannak. Ha újat akarsz, akkor pedig az intersparban láttam kedvező áron.

Bingi 2008.10.24. 10:08:47

Úúúúúú, de klassz lenne akkor kelni, amikor én akarok! Jójó, így se panaszkodhatom, de azért más Majára kelni 7-kor, mintha magamtól kelnék mondjuk 9-kor, 10-kor mint régen:D
Amúgy Maja is szokott békapózban aludni. Kipróbáltam és nem kényelmes, úgyhogy nem értem őket:D
Puszi Nektek, de főleg a kishapsinak:))))

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.10.24. 11:10:12

Panda, ezt én is néztem, jól átböngésztem a teszveszt, már 4000-ért is láttam. Lesz még ebből valami, de apának pszt :D
Bingi, tényleg kipróbáltad? :DDD Átadom a puszit!

Emőanya · http://istvanok.freeblog.hu 2008.10.24. 17:41:28

Én is szeretnék már egy éjszakát rendesen végigaludni!!! A büdösbogár póz a nyerő nálunk is.
Bingi ! De szívesen megnéztelek ill. kikacagtalak volna amint kipróbálod a baba alvási pózt:DDDD De rossz vagyok:)))
A Vaterás ill. Tesz-Veszes cuccok közt tényleg tök jókat lehet kifogni:)))
Hogy fognak örülni az eladók ahogy egymással versengve egyre feljebb tornázzuk az árakat:))))

legocsajok 2008.10.24. 21:58:01

Jajjj én is irigy....H. kb 3-4x ébred még mindig...esélyem sincs,h lepasszoljam.:(
Emő...jááááájjjj büdösbogár.:DDDD
Én szeretek így aludni,fura,de szuper...szerintem a pocakjuk miatt tetszik nekik...amikor terhes voltam,tök jó volt....
Panda nekünk van olyan...Dorkahagyaték....csak szőnyegen!!!!Nagyon gyors amúgy....

Bingi 2008.10.24. 22:56:52

csimbikém: esküszöm:) MEg azt is kirpóbáltam ahogy maguk alá húzva a lábukat terpeszben ülnek és föl-le mozognak, de nekem úgy széjjeltörik a térdem és fáj mindenem:D

Emő: na szépen vagyunk:DDD

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.10.24. 23:05:45

Bingi te nem vagy százas :D én is megnéztelek volna, ahogy ülve rugózol :DDD Egyébként ez e mozgásforma Milán kedvence is :)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.10.25. 10:16:31

:)))))))))))))))))))))))))))))))
de jót röhögtem, Barni szinte fejenáll mikor elalszik és ha beájult, úgy szoktam "eldönteni"...lefotóznád Milánt ?
amúgy a mamák azok mamák :)))))))
süti beállítások módosítása