Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Szép napok

2008.12.08. 21:20 :: bakacsimba

Szuper nap van a hátunk mögött. Olyan igazából jól telős, nevetős, játszós, tanulós (ma megint új tárggyal bővült az ismeretsége Milánnak, ez pedig a hűtő) takarítós, néha - de tényleg csak néha - hisztizős. Szeretem az ilyen napokat. Olyan mesébe illő :D Bevallom, ehhez nekem is formában kell lennem. Mert amikor fáradt, kimerült, hisztitől zűrös napokon megyek keresztül, nem sikerül, bár mennyire is szeretném annyira felhőtlenül játszadozni egy szem gyermekemmel. Akkor kevesebb a türelem.

Biztosan nem csak én vagyok ezzel így, mára megtanultam azt is, hogy ne okoljam, ne szarozzam magam amiatt, ha nincs türelmem egész nap tutujgatni Őt. Hiszen nem lehet, hiszen nekem sok más dolgom is van, amit meg kell csinálni, nem mászkálhat mocskos lakásban - többek között :). Nem ehet bébiételt, persze néha eszik, de többségében én főzöm, de annak is el kell készülnie. Meg minden, de nem is kell ezt sorolni, hiszen tudja ezt minden anyuka.

Amúgy, a mostani nyűgös (egész nap nem tudom letenni, rángatja a gatyám, semmit se tudok csinálni, lásd példát, takarítani) napok után szégyenkezve, de azért jót nevetve vettem észre, hogy a gyerekem retkes. A keze. Amikor kimosom a kádat, vagy engedem a pancsivizet, Milán elmaradhatatlanul jelen van, meozik, hogy minden a megszokott rendben történjen. Ahogy ott állt a fürdőkád szélénél kapaszkodva, lépkedve, egyszer csak látom, hogy piszokpöttyöket hagy a kéznyoma :DDDD Na, mondom, a retkesék, igen, látszik, hogy nem mostam fel minden áldott nap :DDD Hát ez van, elvileg kell a kosz a gyerek szervezetének, három év alatt fél kiló, abban van a b12 vitamin, a jelek szerint nem lesz ezzel gond kéremszépen :D

De igenis szigorítottam. Soha nem teszem be a járókába, játéktárolásra használom. Akár milyen hisztis, nem jut eszembe, hogy betegyem. Pedig apa javasolta már, amikor ő itthon volt vele és egyéb dolga akadt, betette és szépen elvolt benne... Na most kipróbáltam, és csodák csodjára, egylépésben ki tudtam takarítani az egész lakást. Hallgatta a zenét, játszott, hisztizett, játszott, hisztizett, nézelődött, szóval, kitakarítottam úgy, hogy ő a járókában lefoglalta magát és nem hátráltatott. És nem halt bele senki sem. Persze a járóka marad tipikusan erre az esetre.

Egyébként minden nap van játék a folyamatos tanulás mellett. Én vagyok a tanítómester, apa pedig a játszómester. Illetve én is vagyok játszómester, hiszen én is játszom vele, de inkább szellemileg szeretek vele foglalkozni. Ezért mondtam, hogy nem vagyok tipikusan tutujgatós. De sokan mondják is, hogy látszik, foglalkozva van a gyerekkel. Igen, dagad a májam, amikor beszélnek hozzá, és nagyon, nagyon sok mindent felismer, tudja miről van szó. És azt mondják, hogy látszik, sokat van foglalkozva Vele. Persze ez természetes, mondhatni most azt is, de ismerek olyat is, aki inkább egész nap sétál a gyerekkel és egész nap hülyeségekkel eteti, csak hogy elterelje a figyelmét. Akkor meg? :DDD

 

 


7 komment

Címkék: milán kicsitanyais

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr35812040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.12.08. 22:17:42

Izéé...mi pont ma szedtük szét és raktuk el a járókát, mert én is csak mindenféle tárolására használtam:DDD
Örülök, hogy Milán étvágya újra a régi:) Mondom Majának, hogy akkor főzzön neki vmi finomat:)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.12.08. 22:35:01

A második bekezdésed úgy igaz, ahogy van!! Én úgy tudtam évi fél kiló kosz kell, jó, hogy írod, nehogy túladagoljam Dórinál :))) Az hogy nem vagy tutujgatós szerintem csak részben igaz, tutujgatod Te a szemeddel is, láttam, hogy nézel Milánra! Amúgy meg ügyes kispasi, nem is kell folyamatosan a senekébe lihegni!

legocsajok 2008.12.09. 09:05:34

Ezek a koszpöttyök a kád szélén nálunk is jelen vannak :D De mit tegyek,ha egyszer Apa cipője (pláne a talpa) a legfinomabb...
Irigy a takarításért...nekem vagy gyerekdajkát vagy takarítónőt kell fogadnom.:DDDDDDDDD

Jól vagytok már,ugye?

Emőanya · http://istvanok.freeblog.hu 2008.12.09. 09:49:50

Lehet, hogy nekem is kellene egy járókát szereznem:)))) Addig is marad az adagokban takarítás,a folyamatos látszat nélküli rendrakás:))) Időnként azért sikerül egyik-másik nagyot befognom a házimunkába vagy a bébicsőszködésbe:DDD Az évbe beleszámít az az idő is amíg még nem tudott önállóan "koszt"beszerezni??? Mert akkor mi szerintem a jövő évi fél kilós adagunkat már márciusra elérjük:DDD Sokszor a kajcsira nem nyitja ki a száját, de ha talál egy pösz-möszt vagy egy papírt azt mindjárt befalja:))

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.12.10. 22:03:53

én sem hittem, hogy lehet Luca mellett takarítani, egészen addig, amíg a múlt héten le nem rándott egy bögrét, ami ripityára tört. gyorsan betetettem a kiságyba, ahonna végig látta, bömbölte, ordította, mosolyogta, hüppögte, vigyorogta az akciómat :)

konkri 2008.12.10. 22:50:17

Zsír! tisztára mi sztorink :) múlt héten két napig üzemelt nálunk is a járóka, de vissza rángattam a játszószobába pelust tárolni :) (a játékok egy óriás ruháskosárban vannak) de gatyarángatás megy ezerrel nálunk is. bár lekopogom, egyik nap csak rótta a köröket a lakásban egyedül.
de látom, s ez megnyugtató, hogy nem csak az én fiam fetisizálja ennyire az anyja fenekét :)
megjegyzem Kárpáti anyuka nagyon lapít! őt még nem hallottam panaszkodni, hogy nem hagyja a gyerek dolgozni, vagy közös szunyákat parancsol :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.12.11. 09:47:18

Nálunk is hasonóan működnek a dolgok, örülök, hogy te is hasznosan töltöd vele az időt :)
Eszembe jutott a tengapi napunk, amikor felszólítottam, hogy pakolja vissza a fiókot, és visszapakolta, majd a déutáni, amikor én pakoltam vissza, ő pedig a kimaradó sapkát tette be. meghatódtam... :)
süti beállítások módosítása