Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Szülinap

2009.02.09. 18:04 :: bakacsimba

Egy éves szülinapom nagyon jól telt, igaz, reggel 38.4-es lázzal ébredtem. Mama már pénteken kijött hozzánk, hogy segítsen anyának, illetve hogy több időt velem tölthessen. Nagyon örültem neki, játszottunk nagyokat, nem is akartam lefeküdni ;) Hajnalban, amikor mellé feküdtem, már akkor érezte, hogy forró a testem.

Szombaton jöttek keresztanyuék és Szabináék, meg a Tündiék is. Sokat beszélgettünk, játszottunk. Kaptam egy csomó lufit, amit fel is fújtak nekem. Hol jobban voltam, hol nyűgösebben, hol lement a lázam, hol fel, nem éreztem túl jól magam emiatt, de a hangulatomon ez nem látszott meg. Annyira szomorú volt mindenki, hogy pont a szülinapomon betegszem meg.

Kettő óra 55 helyett - mivel már nagyon nyügi voltam - valamivel előbb kaptam egy tortát, amit anyu készített nekem, és keresztanyu díszített fel a mama ötlete alapján. Volt rajta marcipán, gyertya és rakéta is. Nagyon tetszett, bár a kezemet nem piszkítottam vele össze a bátorítás ellenére sem és enni se ettem belőle. Nem nagyon volt étvágyam.

Kaptam formabedobós autót, cipőt, nadrágot, pulóvert, tigrist, hangszerkészletet, mesekönyvet, aminek mind-mind nagyon örültem, bár az adott pillanatban ez nem látszott, de azóta is nagyon sokat játszok velük, illetve a rucikat is hordom :)

Délután sajnos hazament mindenki, de a Valikáék még átjöttek a szomszédból felköszönteni. Ekkor már tényleg nem voltam jól, így aludtam egy órácskát közben.

Másnapra teljesen lement a lázam, elmentünk a dédiékhez is, hogy felköszöntsenek. Ott is várt rám torta, akit Tapsi Hapsinak hívtak, meg sok-sok ajándék.

Megéri szülinaposnak lenni, anya azt mondja, jövőre ugyanezt megismételjük, de akkor már betegség nélkül. Emlegetnek még valami névnapot is meg grillpartyt... Én benne vagyok ;)

 

6 komment

Címkék: születésnap képek milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr37932847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikci79 2009.02.09. 21:43:59

Nagyon jók a képek. Milán te nagyon szép kisfiú vagy! A tortát anya csinálta? Nagyon tetszik nekem. Én is lehetem volna ennyire kreatív. De majd jövőre. addig is elkérem a receptet. :-)Nagyon klasszak az ajik is.

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2009.02.09. 22:19:41

Köszönjük :) Egyszerű Fantás süti recept, annyi változtatással, hogy tortaformában lett sütve a piskóta, illetve a túrókrémhez kevesebb margarint és cukrot adtam, viszont tettem bele felvert tejszínhabot is.

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2009.02.09. 22:23:30

Kakaós tészta

6 tojás sárgáját 6 evőkanál cukorral, 1 dl olajjal, 1 csomag vaníliás cukorral kikeverünk, majd hozzáadunk 4 evőkanál lisztet, 2 evőkanál kakaóport, és 1 csomag sütőport.
Hozzákeverjük a 6 tojás fehérje felvert habját.
Tepsibe/formába öntjük (kikent v. sütőpapírral kibélelt), és megsütjük.
(Akkor jó a tészta, ha fogpiszkálót beleszúrva a nyers tészta nem hagy nyomot rajta)

Túrókrém:

1/2 kg túrót 20 dkg cukorral (lehet porcukor is), kb. 15 dkg Ráma margarinnal, 1 citrom és egy narancs reszelt héjával, és 2 csomag vaníliás cukorral összekeverünk.
Ha elkészült, a megsült, és kihűlt tésztára simítjuk.

Fanta zselé:

2 csomag főzni való vanília pudingot 7 dl Fantával állandó keverés közben megfőzünk, míg zselé-szerű állapotúra sűrűsödik.
Hagyjuk langyossá, de még kenhetővé lehűlni, majd a túrókrémre öntve elosztjuk a süteményen.
Mikor teljesen megszilárdult (érdemes hűtőbe tenni), szeletelhető lesz.

Emőanya 2009.02.10. 07:50:07

Csimbi nagyon ügyi vagy így 2 kézzel is, minek neked több? Bár néha én is szeretnék Síva lenni, vagy mondjuk polip:DDD Nagyon klasszak a képek , az ajándékok, a torták :))) Milán pedig gyönyörű kiskrapek:))) És azok a csillagszemek:DDD

Panda és Dóra 2009.02.11. 06:56:43

Istenem, de gyönyörű Milán! Szuperek a képek, a tortátok nagyon tetszik :)

Zsófika Regina 2009.02.11. 15:27:56

Biztos szuper volt. Nagyon guszta a torta :-)
süti beállítások módosítása