Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kicsit depis vagyok asszem :D

2009.02.12. 12:24 :: bakacsimba

Köszönöm szépen a köszöntéseket! Igen, beléptem én is a harmincasok klubjába :D

Apa kedden köszöntött, mivel tegnap nem jött haza. Bevallom, nagyon meglepett, mivel nem számítottam rá, arra, amit kaptam, pedig pláne nem.

Nagy rajongója vagyok az egzotikus tárgyaknak, különösen a maszkoknak. Kedvenceim az indonéz maszkok, de bármelyikket szívesen veszem.

Mióta ideköltöztünk, lakásdíszítésre még nem volt se időm, se anyagi keretem, így azzal jöttünk, amink volt. Kedden, az egyik főzős műsort nézve sóhajtoztam, hogy jaj, na majd ha visszamegyek dolgozni, akkor kedvemre tudok majd nézelődni az egzotikusboltokban, vásárolni lakáscsinosítás céljából a különböző tárgyakat. Apa - aki ekkor már kint rejtegette munkából hazafelé jövet megvett kincsemet - ennyit mondott csak: az még nem most lesz. :)

Jól jött ki a meglepetés, tényleg nem számítottam erre, ennél jobban semminek se örültem volna jobban. KÖSZÖNÖMÖM SZÉPEN :))))

Egyébként már nagyon várom haza Őt, szerda reggel óta nem volt itthon. Nehéz mostanság Milánnal, borzasztóan nyűgös, semmi se jó neki, folyton a fenekemben van, ami nem baj, de egy percre se lehet őt letenni, otthagyni, pedig nagyon sok dolgom van. Talán nekem is kevesebb a türelmem, de egyedül tényleg nagyon nehéz, nem tudom, meddig bírom még cérnával.

Várom a tavaszt, kint talán jobban le lehet majd foglalni. Több helyre, könnyebben el tudom majd vinni, ha már megyeget, gyerekek, emberek közé, társaságba. Ez nagyon hiányzik neki, mert imádja a társaságot, ha kettőnél több ember veszi körül, akkor az ég világon semmi problémája nincs. El is hiszem, hogy unatkozik, talán emiatt is nyügi. Próbálok én mindent, de miközben játszunk is nyűglődik.

Holnap megyünk Pátyra a barátosnémhez, ott is alszunk, és amellett, hogy jót dumálunk majd, a két gyerkőc is nagyon jól meglesznek, mitöbb, megünnepeljük együtt is a szülinapjukat, mivel majdnem egy napon születtek. Jót fog tenni a környezetváltozás.

Szombaton este megyünk a dédihez, vasárnap köszöntünk, köszöntenek, utána pedig a mamához is betérünk. Hétfőn intézkedni kéne egy hivatalos ügyben, apa szabin lesz.

Szeretem, amikor mozgalmasan telnek a napok, nem mintha itthon nem lenne elég mozgalmas, de más, ha kiszabadulhat az ember ebből az unalmas környezetből.

Más: vettem Milánnak vitamint. Hiába a sok gyümi, zöldség, amit megeszik, így is állandóan taknyos volt januárban. Most, a járvány idején meg főleg kell az utánpótlás, bár a természetesség híve vagyok, azt hiszem, ártani nem fogok vele. Csak a téli-tavaszi időszakra gondoltam, hogy pótlom.

4 komment

Címkék: milán kicsitanyais

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr55938768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panda és Dóra 2009.02.12. 19:31:21

Egy jól megválasztott ajándék, óriási örömet tud okozni ;) Ügyes volt Apa ;) Tavaszt én is várom, akkor jobban lehet majd csavarogni. Dórinak C vitamint szoktam adni, hogy ellenállóbb legyen.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.02.12. 21:30:42

Isten éltessen! mutatsz majd képet róla?
milyen vitamint adsz Milánnak?
érezzétek jól magatokat!!

bingii 2009.02.12. 21:37:35

Nagyon-nagyon boldogságosat Neked!!!!:) Nekem még van 4hónapom aztán üdvözölhetsz a klubban:D:D:D
Apa nagyon figyelmes és ügyes volt:)

Vikci79 2009.02.12. 22:13:43

Nagyon Boldog Születésnapot kívánunk mi is ! Vikci és Máté
Én szoktam hagyni Mátét, hogy garázdálkodjon egy picit. :-) Ez az ujjal mutogatás nálunk is megy. Olyan édes. lehet Milán babó :-)
süti beállítások módosítása