Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Piroska és a farkas

2009.03.01. 22:10 :: bakacsimba

A hétvége nagy lazulással telt, mondhatni, hülyére aludtam magam. Hiányzott már, a szervezetem is igényelte, különben nem aludtam volna este hattól :D De nem csak alvással töltöttem az időmet: ültettem, kimentem a kertbe, kigereblyéztem az őszi leveleket a virágágyásokból. Nőnek a tulipánok, a nárciszok és a játcintok. Olyan jó volt egy kicsit kint lenni. Csak ne lenne ilyen sár. Este hosszasan fürdőztem, olvastam, á, nagyon jó volt :) Azért nagyon hiányzott a szaros, de már minden idegvégződésem kívánta a pihenést, így hamar "megfeledkeztem" a zsizsegős motoszkámról. Természetesen, mert a legjobb helyen tudhattam.

Milán nagyon jól érezte magát a mamáéknál, voltak templomban is, ahol végül negyed órát töltöttek, mert követ kaparászott, mehetnéke volt, de legalább sétáltak egy jót. Kimentek a temetőbe is. Olyan szép pirospozsgás lett az arcocskája. Remélem holnap is szép idő lesz, hogy sétálhassunk nagyokat. Mama mesélte, hogy éjjel - lefekvés után egy órával - felébredt Milus és vígasztalhatatlan sírásba kezdett, tekergett, semmi se volt jó. Végül az órával a kezében a sarokágyon elaludt.

Itthon éjjel nem volt semmi gáz szerencsére. Reggel nagyon ingerült voltam, undorodtam magamtól azért, ahogy viselkedek, legszívesebben agyonütöttem volna magam, de nem tudtam uralkodni a hormonjaimon. Piroska van. Milán is rásegített egy lapáttal, nem kellett neki semmi reggelire, mire végül tápszert evett. Az ebéddel is küzdöttünk, de az végül lement. Pocsék délelőttünk volt, de szerencsére a két óra alvás megtette hatását, én is, ő is kiegyensúlyozottabban ébredtünk. Annyira felrúgnám magam, hogy hogy lehettem reggel ilyen undorítóan türelmetlen, hisztis. Folyton csak azt hajtogattam, hogy vissza akarok menni dolgozni, mert megőrülök teljesen. Szegény Milán, elég gáz anyja van.

Persze, nem akarok visszamenni még, csak néha jó lenne kicsit mást is csinálni, vagy leglább kimozdulni ebből a négy négyzetkilóméternyi 5 lelket számláló porfészekből. Ez se igaz, mert csodás helyen lakunk, csak ilyenkor télen unalmas. Jöjjön már a jó idő.

A délután jól telt, sétáltunk babakocsi nélkül egy nagyot, visszafelé persze cipeltem őkelmét. Minden egyes ugatós, harapós kutyához oda akart menni, azok meg még őrültebben ugattak. Gondolom, hogy örülhettek a gazdáik :D Itthon még lesétáltunk a kertbe, megmutattam neki a szánást, ahová hamarosan veteményezni fogunk. Természetesen az ő segítségével :)

Bunkert is építettünk, amit nagyon élvezett, bepakoltunk egy csomó játékot is, sőt, még a Dorkát is beengedtük egy picit a házba, vele is kergetőztünk. Aztán jó alaposan megfürödtünk. Olyan hálás kutyus, olyan alázatos szerettel bújik Milánhoz.

Annyira rossz érzés, hogy reggel még egy mosolyt se tudtam megereszteni. Pedig imádom, ő az életem, de nekem is vannak szar napjaim.

Elegem van mára, nem bírom elviselni saját magam, megyek, lefekszem.

 

6 komment

Címkék: milán kicsitanyais

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr37974374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2009.03.03. 13:08:08

Na nem kell ennyire szigorúnak lenned magadhoz, mindenkinek vannak rossz napjai. Ettől még igenis jó Anyuja vagy Milánnak, hiszen látod mennyire szeret!
Meglátod hamar itt a tavasz és azzal az unalmas napoknak inthettek, pezsegni fog az élet és a véred is! Puszi!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.03.03. 13:28:45

én is tavaszban bízom, elég hárpia vagyok néha.. azért egy kicsit könnyebb, mióta elindult Milán, iagz?

bingii 2009.03.03. 22:03:17

Lökött vagy csajszi:) Azt hiszem mindenki kezed lemerülni. Én is érzem magamon és a türelmemen.
Kaja...én kezdek rájönni, hogy nem kell erőltetni. Ha nem kér, akkor nem kér. Majd kér később. Csak azért merem leírni, most mostanában elég gyakran szenvedek Majussal kaja fronton és félek, hogy majd nyűgös lesz,mert nem evett, de semi gáz nincs. Mikor éhes úgyis jelez.:)
Puszipuszi

Vikci79 2009.03.03. 22:29:40

Ezt akár én is írhattam voln, mert nekem is pont ezen a napon megjött és nagyon vacakul voltam, hisztiztem. Kivoltam és nem tudtam megnyugodni csak nehezen. Nem tudom mi volt. Máté meg nyavajgott. Gondolom érezte, hogy mi van.

Örülök, hogy tudtál egy picit lazulni.

Panda és Dóra 2009.03.08. 07:39:26

Hékás! Megnyugtatlak, én éjszaka voltam ilyen undorító, elfogyott a türelmem. Az ilyen kiborulások az anyasághoz tartoznak, ahogy megy az idő, egyre több és több ;) Nem vagy undorító, csak ember. Ma mi is lepasszoljuk Dórit a nagyszülőknek, és csak estére hozzák vissza, mert lemerültünk teljesen. Ölellek és nyugiii!

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2009.03.08. 22:06:51

Köszönöm a pozitív véleményeket, igazán jól esik :) Gondolom, hogy időnként mindenkinél előfordul ilyesmi, hiszen emberek vagyunk. Hah, türelem, türelem :D
süti beállítások módosítása