Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

el, el, el, el innen

2009.04.20. 17:43 :: bakacsimba

Egyre jobban érlelődik bennem, hogy amint lehetőség lenne rá, és lenne valami munkalehetőség külföldön, családostól húznék ebből a szaros országból jó messzire. Teljesen ellehetetlenítik itt az embert. Gyerek mellett, itthonról ma vállaltam be a HARMADIK munkát.

Nem gondolkoztam, egyből elfogadtam, mivel minden fillérre szükség van. És még így is szarul élünk, így is gondok vannak már hónap vége előtt. Az a borzasztó, hogy még ezt a kevéske másfél évet, amíg itthon vagyok Milánnal, se élvezhetem felhőtlenül, mivel a munka mindig ott lóg a levegőben, mivel a munka miatt nyilván fáradtabb is vagyok, ezért nem mindig tudom a százszázalékot hozni anyaságban. Azt, hogy hogy fogom még ezt a melót is kivitelezni, már én se tudom, de majd megoldom ezt is valahogyan. Az a jó, hogy ez csak időszakos, április végéig kell összehozni.

Torkig vagyok kis hazánkkal. Vagyis az okosokból, akik miatt ebbe a helyzetbe kerültünk.

Mellesleg megjegyzem, hogy mindamellett örülhetek, hogy ebben a munkanélküliségben nekem három megbízásom is van...

4 komment

Címkék: kicsitanyais

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr381076427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.04.22. 11:48:56

szívemből szóltál.. szörnyű, ami itt van.. attól félek, hogy nekik sem lesz itt könnyebb sosem..
biztosan ügyesen beáll mjd a rend a plusz munkával. Milán jófej ;)

bingii 2009.04.27. 13:49:12

Ó, ne is mondd ezt a hóvég előtti problémát...én nagyon szeretnék vmi itthoni melót, de semmit nem találok:(

cucka 2009.04.30. 12:57:16

Én is végigdolgoztam a várandósságomat, aztán december 2.-án még elküldtem a befejezett melómat, csatolva, hogy most indulunk a kórházba szülni. Alig egy hetet voltam "főállású anyuka" és újra bevállaltam a munkákat. És most is így kell tennem ahhoz, hogy zökkenőmentesen élhessünk. Nem beszélve arról, hogy Zuram is több helyre jár műteni. :S Mindemellett, azt gondolom, nem tudnék külföldön boldog lenni... mindig volt valahogy, az meg, hogy itt tart az ország, valahol a mi hibánk is, hiszen mi hagytuk, hogy ezt tegyék vele. :(((
Milánnak pedig a maximumot nyújtod, sosem fogja azt érezni, hogy bármi miatt is elhanyagolod őt! :) Szuper anyuka vagy! :)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2009.05.11. 23:33:54

Pihü, Milán jó fej, de nem mindig ;)
Bingi, nincs, átverés a legtöbb
Cucka, nálam is ez volt, de én egy percig sem gonolkonék, hogy menjünk-e. Boldog nem biztos, hogy lennék, de, talán anyagilag könnyebb lenne. Haj, be nehéz okosnak lenni :D De egyelőre ilyen kilátásban sincs :)
süti beállítások módosítása