Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nagyvonalakban

2009.09.03. 22:05 :: bakacsimba

Elkezdődött a nagy-nagy betűs élet, nem gondoltam volna, hogy ennyire nem lesz időm semmire.

Szombaton lementünk a Balcsira egy nagyon kedves barátházaspárral és kislányukkal. Csodaszép volt minden, nagyon jól éreztük magunkat, sok élménnyel lettünk gazdagabbak. Voltunk Afrika-gyűjteményben, láttunk, simogattunk sok-sok állatot, pancsiztunk a Balcsiban, igaz, nagyon kellett imádkoznunk a jó időért - a szombati szeles, esős idő után nem gondoltuk, hogy mégis tudunk egyet csobbanni. Sajnos a bartánőm férje vasárnap lebetegedett, annyira, hogy kórház lett a vége, de holnap már kiengedik, és jönnek Ők is haza. Szombaton megyünk hozzájuk.

Hétfőn még intézkedtünk, aztán kedden elkezdődött a bölcsi. Milánnak nagyon tetszett, első nap egy órácskát voltunk ott, az udvaron szemlélődött, néha játszott, birtokba vett egy-két játékot. Második nap már közvetlenebb, felszabadultabb volt, akkor két órát töltöttünk ott.

Ma pedig már egyedül volt, én kint ültem, nem is látott ebédig. Három órát voltunk ott, az első fél óra intenzív sírással telt, de én nem hallottam be szerencsére. A gondolataim cikáztak, hogy vajon mit csinálhat, de meglesném, de odamennék hozzá... Egyszer tudtam leskelődni, akkor éppen labdázott. A szívem szakadt meg, miközben végleg elkönyveltem, hogy lezárult kettőnk azon korszaka, amikor kettesben lehettünk, amit kapkodás nélküli játékkal, meghitten, összebújva (néha sírósan, hisztikkel tarkítva;)) töltöttünk. Más lesz ezután, szoknunk kell, nem egyszerű semmilyen téren.

Negyed 12-kor mentem be, akkro már az asztalnál ült, vigyorral az arcán várta az ebédet. Én etettem, szépen, jóízűen falt, közben magyarázott. Egyébként, mielőtt bementem és már a teremben voltak, kihallottam, hogy folyton magyaráz és hogy jó kedve van, ez nagy örömmel töltött el. Ebéd után ment a csaphoz, sőt, látta, hogy a többi gyerek kezd becuccolni az ágyába, így ő is ment, levett egy autót a polcról és ráfeküdt az egyik ágyikóra. Ma még nem aludhatott ott, majd kedden lesz az első alkalom. Amikor mentünk kifelé, még sírt is, hogy vissza akar menni, tényleg kezdett belerázódni. Gyöngyi nénihez még oda is bújt :) Ma volt családlátogatás is, meg voltak elégedve, a Mamánál voltak,

Mama jött érte, amikor végeztünk, vele mentek haza, én melózni. Nagy segítség ez nagyon, nem kell otthagyni, háromkor érte megy majd továbbra is. Neki is fárasztó lesz biztosan, de legalább minden nap együtt lehetnek.

Amikor már beszokott, akkor nyolctól lesz ott háromig, Mamával hazamennek, mi pedig odamegyünk meló után. Ide kb. hatra fogunk hazaérni.

Próbálok majd írni, de most tényleg kapkodás van :) Megjövünk, játék, pancsi, evés, játék, alvás, készülődés másnapra...

Amúgy az esti alvás már simán, minden nyűglődés nélkül működik, igaz, nagyágyban, mellettünk, de öt perc alatt elalszik. Napközben ma két órát aludt.

2 komment

Címkék: bölcsöde

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr51358839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingii 2009.09.04. 13:23:12

Nah jól megkönnyeztem ezt a bejegyzést bolond vagyok, de valahogy annyira átéreztem, hogy milyen lesz nekünk is januártól...Ez a beszoktatással járó sírás..jajj, én ettől félek, hogy ott szakad majd meg a szívem. Milán nagyon kis ügyes, hogy már a 3. napon simán ott is aludt volna:) Nagyon drága fiad van!

Bongianyu · http://blog.bongor.hu 2009.09.07. 22:31:17

Örülök, hogy zökkenőmentesek vagytok! Én is most dicsértem agyon a bölcsit :) És akkor fog majd leesni az állad, amikor pár hónap múlva kiviszi a koszos tányért maga után - nálunk a 36 éves férjem nem képes rá :) - leöltözik önállóan és még a koszos ruháját is beleteszi a szennyesbe! Szorítok, hogy minden rendben menjen. De miért is ne menne! Ja, és valóban nem sok ideje marad az embernek a nagybetűs életben... Ez normál!
süti beállítások módosítása