Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

anyás

2009.12.21. 16:56 :: bakacsimba

hát nem mondhatnám, hogy túlcsordulnék a boldogságtól, mert Apa szerdáig nem lesz velünk. DE. Milán két hete tisztára anyás, nem hittem el a baránőmnek, hogy tényleg van ilyen hullámzás. Csak én kellek neki, alvásnál, napkozben, éjjel, bármikor, én kellek, apját zavarja el a közelünkből is. Nem mondhatnám, hogy szar  érzés, hiszen én már megtapasztaltam az ellenkezőjét is, amikor depis is lettem tőle. Nem mondhatnám azt se, hogy ez jó, mert látom apucin, hogy ez szar neki, bár nem vallja be. Tegnap úgy rohant ki a lakásból, mint ha tüzetokádó-sárkány kergette volna. Elhiszem, hogy szar. Voltam én is így. Az a legdurvább, hogy a közelébe se megy, hozzá se nyúl, de már ordít a gyerek, hogy apa, ne, apa menj innen.

Amúgy minden ok, a barátnőm holnap elvisz minket a gyerekdokihoz emlékeztető oltásra, aztán idén már csak kihúzzuk valahogy autó nélkül is. Itt falun tényleg eret vághat az ember autó nélkül, ezt túlzás nélkül mondhatom.

Én túl vagyok a beigli sütésen, nem mondhatnám, hogy rossz lett, de fergetegesen jó se, bár idén nem repedt meg, viszont nem a megszokott édes mákos lett - mi nem szeretjük a diósat, még gondolkoztam a gesztenyésen is, amit tavaly is csináltam... túl vagyok a mézeskalácson is, a raffaello golyón,na ezt nem ajánlom senkinek :D

Milán ajándékai is be vannak csomagolva, alvás időben tette nálunk a dolgát nálunk a jézuska. Még mindig bajban vagyok a karácsonnyal, de szeretném megtanulni, ,hogy hogyan is kell meghitten ünnepelni, hiszen én már egészen korán tudtam, hogy nincsen télapó és jézuska, csak anyuék, meg a nagyszülők.... Most Bereczki és Szinetár "Duett karácsonyát" hallgatjuk, hogy hangolódjunk, és persze gyerek karácsonyi dalokat is.

Remélem, hogy meg tudom csinálni; úgy, hogy Milánnak sokáig maradandó élmény nyújtsak. Csengőnk már van, fenyőnk van, díszünk van, úgy tervezzük, hogy alvás időben feldíszítjük, aztán vacsi (vagy ebéd) után feldíszítjük a fát, majd villanyoltás után megérkezik csengőszó után a jézuska. Talán. VAgy nem?...................... Adj tanácsot, hogy kéne????

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr751613739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.12.24. 07:45:05

Mi is a Duett karácsonyt hallgatjuk :)
Szerintem gyerekkel nagyon könnyű ráhangolódni az Ünnepre, hagyd meg neki az illúziót és egy kicsit te is átéled így. Mi hetek óta kérdezgetjük Helénától, hogy mit kér a Jézuskától és olyan szórakoztató ahogy sorolja, reménykedik...
Nálunk is a csengőszó az eredeti verzió, de most úgy lesz, hogy előbb elmegy, megnézi a nagyiékhoz érkezett fát, aztán pedig hazajön és addigra ide is elhozza a Jézuska a fát. Kíváncsi vagyok hogyan reagál, mert a díszeket együtt készítettük ....

Lényeg Neked: Nagyon jó lesz az a csengőszó! Csináljátok így!

Meghitt Ünnepet!

legocsajok 2009.12.24. 08:22:38

Boldog Karácsonyt kívánunk.

Bingii 2009.12.24. 14:36:11

Nagyon boldog karácsonyt kívánunk!:)

Panda és Dóra 2009.12.29. 11:52:05

Jól vagytok? Milán mit szólt a karácsonyfához?

Ingrid 2009.12.31. 15:45:45

Boldog új évet Nektek!
süti beállítások módosítása