Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

szülinap....

2010.01.04. 23:05 :: bakacsimba

Már csak három hét, és Milán két éves lesz. Nem tervezünk nagy bulit, akik számítanak és tudnak, itt lesznek. Gondoltam Thomasos tortát, aztán leszavaztam, mert lehet, hogy szép, de ízre szar. Na nem. Amúgy is, szeretném én csinálni, úgy mint tavaly. Segítségem is lesz, Kiki biztosan. Én gondoltam egy Timó féle feketeerdő-tortára, valamint egy másikra, rá tetszőleges marcipánnal, gyertyákkkal, akármikkel.

Játék nem sok, mert minek, van egy tucatszorikszanégyzeten, bár thomas és barátaiból sosem elég, de gondoltam egy ki a gyorsabb pályára. Aztán lehet, hogy nem is játszana vele. Kell, vagy csak nekem kell :D??? Gondoltam még sima fa építőkockákra, szeret mostanság építeni. De a netovább netovábbja lenne, egy nyeles, füles falovacska, sörénnyel, amivel lehet száguldani, lehet nagyot álmodni, hogy ő bizony a száguldó paripa. Talán vásárokban lehet ilyet kapni..... Aztán rájöttem, hogy ez még lehet, h korai. Aztán arra is rájöttem, hogy ki kell fizetnünk az autót, így eléggé le fogunk gatyásodni, tehát torta, Percy, és a lényeg, hogy együtt a család. Tényleg nem az ajándék a lényeg.

A múlt hét jól telt, Milán sokat buszozott, amit nagyon élvezett. Apa vitte, én kétszer kísértem csak be, de ha autózunk majd megint, akkor én viszem minden reggel. Mama pedig minden nap értement, ahogy mindig. Nagyon ügyes, pénteken már bekiabált, hogy megjöttünk, aztán rohant is, otthagyva apját. Bent már önállóan kezet mos, eszik, persze a leves még megy a nyakába is, de a többihez már nem nagyon kell segítség. Csak itthon :D Mamánál minden nap, amikor hazaérnek, pisil a wc-be. Csak itthon nem :D 

A csütörtök és a péntek szörnyű volt, temetés. Túl vagyunk rajta, de felfogni nem lehet.

Milánon péntek estére sajnos kijött a takony, várható volt, hogy folytatódik az egy hét bölcsi, egy hét itthon sztori. Meg közrejátszhatott a szar hideg idő is, illetve, amin apával jól össze is vesztünk, hogy egy szál bodyban és harisnyában hordta a bölcsibe, mert szerinte ez elég az overál alá. Amikor megláttam, azt hittem, kihullik a hajam. Öltözteti, erre nézem, hogy a gyerek félig felöltözve, és már adja is rá az overált. Mondom, hát a pulcsi, hát a nadrág?! Azt mondja, minek, overál van rajta kint. No komment. Persze overál le, többi ruha fel, de csütörtökig így hordta.

Szóval most elég taknyos, nem viszem, itthon maradunk pár napot, ha visszavinném, még jobban megfázna, nem lenne jó most így fél órákat utaznia. Melóhelyemen biztosan örülni fognak... Lenne már vége ennek a rohadt télnek.

 

3 komment

Címkék: születésnap betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr661647034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikci79 2010.01.10. 19:46:47

Boldog Új Évet Kívánunk!

Jóbulást Milánnak. Remélem hamarosan megint tud menni bölcsibe. Ahogy olvaslak jókat mosolygok magamban.Én is azon agyalok, hogy egy hónap és négy nap aztán szülinap. A tortán dettó ezek pörögnek bennem. Percy, vagy thomas agy én csináljam. Barátnőmék Percyset csináltattak jó áron. A tavalyi tortátok emlékszem nagyon klassz lett.
Mégegyszer jóbulást nektek és kitartást az új kihívásokhoz! (munka +bölcsi) :-)

Panda és Dóra 2010.01.13. 08:01:28

Nálunk nem lesz szülinapi ajándék, csak egy torta, és majd valami közös program. Játék már nem jöhet be a házba :)Milánnak jobbulást kívánunk!!

Emőanya 2010.01.31. 07:55:26

Nagyon-Nagyon Boldog Szülinapot Kívánunk Neked Milán!!!!
süti beállítások módosítása