Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Anyának tüneményes gyermeke :D

2008.05.28. 13:35 :: bakacsimba

Milán egyértelműen fejlődik, napról-napra. Persze eddig is biztos voltam ebben, de most már sokkal látványosabban. Minden egyes mozdulatában ott van már a koncentráció, ott van, hogy mit miért csinál. Nyúl a tárgyakért, ha én nyúlok érte, hogy felveszem, már teszi fel a két kezét, hogy a hóna alá tudjak nyúlni. Nyitja a száját, ahogy a kanál közelít felé (fél almánál tartunk). Én meg dagadó mellel nyugtázom, hogy igen, az én fiam egy tüneményesen értelmes gyerek, holott más gyerek is ugyanilyen értelmes. De ilyen egy anya, mit csináljunk :D Pohárból ivás anyuka türelmetlenségéből és hanyagságából adódóan hanyagolva. Majd fog ő pohárból inni, amikor akar, csak nem fog cumisüvegezni két évesen...
Viszont a forgás még mindig stagnál, egyszer fordult át, azóta se. Nem baj, azért már próbálkozik, de úgylátszik, neki ráér. És ha neki ráér, akkor nekem is. Így viszont annyira hihetetlennek tűnik, hogy ha közel négy hónaposan még nem forog, akkor hat hónaposan hogy fog felülni ez a gyerek? :S No persze semmire sincs aktuell időpont, hogy mit mikor kell. Mindent a maga idejében. Erősnek nagyon erős, már 'majd kiugrik a kezemből. A fiúk lustábbak ugye??? :D
Az alvás úgytűnik beállt: este kilenc-fél tíztől alszik reggel öt-hatig, aztán gyors szopi és alvás hét-fél nyolcig. Igazából egy szavam se lehet.
Visongatás, hangpróba, heö, hö-hö-hö, stb. továbbra is megy, amitől teljesen elolvadok. Istnem, én mindentől elolvadok, amit ez a kis lurkó csinál :DDD Minden anya ilyen, ugye? :D
Nyál folyik, sokszor elönt mint a cunami. Én rendszerint csupa tej és nyál vagyok. Amikor itt van nálunk valaki, egyből jön, hogy: folyik a nyála, letörlöm, mert rád folyik... nem kell, hadd follyon, én szeretek csupa nyál lenni! Amúgy szerencsére már/most nem viseli meg a fogzás. Fürdésnél mindig a karomat cummogja. Sokszor pedig az ujjamat rágja. Ilyenkor kicsit élesnek érzem az ínyénél. Szerintem hamarosan bújni fognak azok a fogacskák...

Szólj hozzá!

Címkék: milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr10491688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása