Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.10.18. 16:52 :: bakacsimba

Holnap bölcsi, kíváncsi vagyok, hogy egy hét kihagyás után hogyan fogja viselni. Főleg, hogy egy hétig nélkülözött engem, csak esténként látott, így kérem megéltem azt is, hogy sír utánam :D Amúgy most megint taknyos, Apa kivitte őt fél órára pénteken, szerintem nem tett jót neki. Mindegy, nem tudom.

Elgondolkoztunk azon, hogy átalakítjuk az ágyát, levesszük a rácsokat meg a szekrényt, veszünk neki matracot, hátha úgy aludna rajta. Csak akkor meg le tud mászni (mondjuk így is ki tud mászni, mert már kivettünk három rácsot, de azt legalább el tudom torlaszolni:D). Jó lenne őt átszoktatni a saját ágyába, mert így, hogy köztünk alszik, nem igazán tudom magam kipihenni és mindig fáj valamim.

Aztán a teázást akarom még visszaállítani, hogy megigya méz nélkül is, üresen. Ezzel régen nem volt gond, mindig úgy kapta. Ma már nem tettem bele semmit, és megissza szerencsére. Igaz, nem literszámra, de az nem is baj. A pohárra nem tudom rászoktatni, hisztizik, inkább nem iszik egész nap, ha nem adom cumisüvegbe. A bölcsiben viszont csak pohárból iszik, ott nem kap üveget...

Amúgy tündéri, olyan dumája van, hogy szétesünk tőle :D

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr581458286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingii 2009.10.18. 21:35:22

Maja is csak a csőrösből volt hajlandó itthon inni, de ahogy említettem, egyszer kértem, hogy keresse meg és nem találta. Megállapodtunk abban, hogy hát jól elbújt a csőrös és onnantól kezdve már csak poharazunk. Talán ha Milán cumisüvegje is elbújna és nem lelnétek sehol?!:)))
Saját ágyhoz drukkolok:) Nálunk bevált a matracon alvás. Míg rácsos ágy volt felsírt ha felébredt vmi miatt, most viszont néha-néha ha felkel hajnalban, akkor csak átjön befekszik közénk és durmol tovább. Nekem semmi dolgom:)
süti beállítások módosítása