Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

18 éven felülieknek

2008.07.28. 21:42 :: bakacsimba

Szétmegyafejem, veszek is be egy Algopirint. Apa ma nem alszik itthon, brühühü, túlórázik egy kicsit, de mivel holnap amúgy is hajnalban menne, így fölösleges hazajönnie, mi már úgyis alszunk, mire jönne.

Na, Bubor konkértan ma veszett kutya volt, megint Pistikés hangulatban telt a nap, Legó, postázom Hédinek :D

Én már nem is sorolom, hogy szerintem mi lehet a baja, mert nem tudom :) Azért voltak a napnak jobb pillanatai is, történetesen vettünk neki egy kétgyűrűs bébimedencét, 350 forintért. Hát annyit is ért, egyszer csak azt veszem észre, hogy tocsog a víztől alattam a pokróc. Pedig olyan jól érezte magát benne :( A gumicsónakot még bevethettem volna, de már nem volt lelkierőm kipucolni. No azért még a pokrócon pucérkodott kicsit a drágám, pakolok is fel képeket 18 éven felülieknek (sajnos a medencés kép telóval készült, ahhoz meg nincs kábelem)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maja, figyelted a kulcsot? :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na fiam, bocsáss meg anyádnak, biztosan szídni fogsz, ha meglátod, hogy ország-világ előtt mutogattalak meztelen :D

Jaj, na megyek én is fürdeni, aztán álombaringatom magamat, előkészítem magam a holnapi napra, ki tudja, mi vár rám :D

Bingi, nagyon kisajátítottátok azt a fogtündért, ide vele mostmár aztán! :D

 

5 komment

Címkék: képek milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr20589997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bingii 2008.07.28. 22:50:01

Sziasztok!

NÉzem a kulcsot és arra jutottam, hogy tán ez a kulcs Maja szívét, Maja kulcsa pedig Milánét nyitja?!:D ÉDes kis tengerészem, mondd már meg Anyának, hogy ne sürgesse annyira azt a fogtündért, mert aztán neki is vérezni fog az ujja, meg majd nem meri odaadni a haptapit, mert fél, hogy kirágsz belőle egy darabot és sorolhatnám, hogy mi mindentől félhet majd akkor:)))))

Emő · http://istvanok.freeblog.hu 2008.07.29. 09:24:44

Nagyon klasszak a képek. Szerintem ezeken a művészfotókon évek múlva sem lesz mit szégyellni:))) Sőt nagyon diszkrétek:DDD Olyan gyönyörű rajta Milán a csupaszem baba:))

legocsajok 2008.07.29. 15:50:57

Azért megjegyezném,hogy ilyen kulcsunk nekünk is van.:D De lemerült...vagyis nagyon nyújtja már amicimackó nóóótáját.:D
Mentem a képeket.:) Pár év múlva lehet sokat érnek.:D

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.07.30. 21:31:28

Nagyon cuki vagy Milánka! Sok puszi

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.08.01. 20:43:31

Hé, én erről a bejegyzésről lemaradtam... Pont most akartam reklamálni, hogy régen kaptunk képet Milánról, kerestem, hogy mikor volt utoljára, és akkor láttam, hogy bizony van itt kép. Gyönyörű pucér tengerész :) Olyan sapija, mint a helyes tengerész fiúknak ;)
süti beállítások módosítása