Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

mindenféle

2008.07.30. 13:18 :: bakacsimba

A mai napunk eddig igazán jól telt, MilánPisti reggel vidáman (bár sírásra) ébredt, 11-ig játszottunk, hülyéskedtünk, aztán dolgoztunk a kertben, utána mivel már ásítozott és kezdett Pisti lenni, betettem az ágyába és pár kör megtétele után már aludt is. És alszik azóta is, bár sztem most már hamarosan jelezni fog, hogy menjek érte :)

Apát ma nem engedtem bent aludni, mondtam, inkább menjen be előbb és úgy túlórázzon. Pénteken szabin lesz, aminek nagyon örülök, bár Milánnal nem sokáig lesz együtt, mert reggel visszük a mamához, utána elmegyünk a temetőbe meg vásárolni, utána mi meg haza. Hihetetlenek vagyunk, mindig eladjuk ezt a gyereket :D De vasárnap már reggel megyünk érte, aztán megyünk anyumékhoz is egy kicsit.

Jó lesz egy kicsit feltöltődni, a múlt és eddig ez a hét is eléggé lestrappált, energiaszintem eléggé a padlón van.

Bubor ma krumplit kap egy kis paradicsommal és csirkemájjal, már elkészítettem, most hül.

Tegnap elkezdtem fogyózni. Semilyen diétaideált nem követek egyelőre, csak annyi, hogy odafigyelek mit és mennyit eszem, vacsira lehet, hogy veszek vmi fogyós italport, vagy csak simán kefír v joghurt aztán csókolom. Előszedtem a kínpadomat is, hát, most érzem a császár "nyomait", olyan fura érzés volt utána a hasamban... No de le kell adni egy tizest mindenképpen, és mivel sajnos már nem szoptatok, így semmi kifogásom nem lehet, hogy miért nem kezdek neki. Azért is írtam ezt le ide, hogy ha mégis feladni akarnám, akkor jusson eszembe, hogy sokan tudnak a szándékról, és ne égessem már le magam :DDDD

A hajvágás is napirenden van, félhosszú hajamtól szeretnék megszabadulni, mivel kiengedve sosem hordom, mert zavar, így felesleges, hogy hosszú legyen. Tényleg mindig hajpánt meg gumi van benne. Szóval V.Beckhames lesz, na nem azért, mert kedvelem a hölgyet, de a haja kifejezetten tetszik. Szóval majmolok. Mielőtt eme lépést megtenném azonban, még hátravan egy családi esküvő, ott még feltűzött hajjal fogok megjelenni, mert olyan extrasz.r a hajam minősége, hogy hiába lőnék be a rövid sérót, kb. 1 óra múlva összeesne és nem nézne ki sehogy sem. Ha feltűzik és ráfújnak egy kiló lakkot, akkor azért bírja egy darabig.

Hát ez van, szépülünk-szépülünk, egyelőre csak gondolatban :D

9 komment

Címkék: milán kicsitanyais

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr60592666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bingii 2008.07.30. 13:38:39

Hajrá szépülés! Én is próbálok fogyózni, de nem nagyon megy:D A hajrövidítésen pedig pont tegnap gondolkoztam el én is, mert nekem is folyton össze van fogva, úgy meg mi értelme?!

nani · http://nanye.blog.hu 2008.07.30. 14:41:35

Kitartás a fogyókúrához! Nem egyszerű, nem tudom velem is mi lesz majd gyerkőc után. De addigra elleshetem majd a Te /reméljük/ sikered titkait. Kíváncsi vagyok az új frizurára, majd kérünk képet ám!

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.07.30. 21:09:41

Na ez a haj nekem is nagyon tetszik... Nekem ugye hasonló van, de most én is novesztem egy kicsit, hogy ilyen legyen...
HAJRÁ!!!!!!!!!!!!!

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.07.30. 21:24:03

Kriszta, örülök, hogy nem csak nekem tetszik :) Apa lehurrogott, amikor mondtam neki, milyen lesz. Aztán megmutattam a képet... akkor már tetszett :D Növeszd ezerrel!
Bingi, nekem se megy :D de muszáj lesz, vettem esküvőre egy gatyát, de nem tudom begombolni :D Apa nem tudja, hogy kicsit vettem :D
Nani, köszönöm, kitartás az nem sok van, de igyekszem. Ha nem eszel feleslegesen, akkor nem lesz semmi gond. Én csak 7 kilót híztam (híztam volna többet is, de szigorú diétán voltam a terhességicukor miatt), eleve már a terhesség előtt is volt rajtam plusz. Kép lesz, de csak szeptemberben :)

bingii 2008.07.30. 22:54:55

Most, hogy megettem egy túrórudit elgondolkoztam, hgoy miért is nem tudok fogyni?!:D

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.31. 06:29:22

Nekem is volt ilyen frizkóm, még pocakosan :) Drukk a fogyihoz, majd küldöm kitartó enerdzsiket ;)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.31. 06:48:43

Képet majd kérünk :)

legocsajok 2008.07.31. 07:06:06

Jhajjj,az elhatározás megvan,ez a lényeg...;)
Én is szinte minden nap eldöntöm,h jobban odafigyelek mit eszek és mikor...persze éjjel 11-kor bemilkázni....:D
Haj csúúúcs. Nekem nem lehet ilyen,fenemód bongyi a hajam...:S

legocsajok 2008.07.31. 07:06:58

BOLDOG FELEDIK SZÜLINAPOT MILÁN.:)))))
süti beállítások módosítása