Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Simi simi

2008.09.14. 18:00 :: bakacsimba

Csibikém annyira meghatott tegnap, először el se hittem, hogy nem véletlen, amit csinál. Van sok textilkönyve, melyekben főként állatok vannak, de előfordul telefon, óra, stb. is. Nem is ez a lényeg. Régóta végigmutogatom neki, oldalanként elmesélek mindent az ott szereplő állatról/tárgyról. A végén mindig megfogtam a kezecskéjét, mondtam neki, hogy simi simi a cicuskának, és végigsimítottam vele. Aztán tegnap már nem fogtam meg a kezét, csak mondtam. Ő meg odanyúlt. Nem egyszer, nem kétszer. Persze nem simogat, inkább csak odanyúl, de van, hogy húzza rajta egy picit a kezét. Szóval nem véletlen volt. Ma is próbáltam, akárhányszor végignéztük a könyvet, ő megvárta még mondom, hogy simi simi és "simizett" :D Megzabálom, annyira édes.

Ehh, dühöngök amúgy. Nem is írok a dologról ma semmit a szituról, mert nyomdafestéket nem tűrne. És hát le kéne szoknom a trágár kitöréseimről :DDD Majd holnap, ha lenyugodtam.

Amúgy nincs semmi különös. Én még mindig nyomom az ipart ezerrel, fiam erősen fogzik, nyűgös, ma megint elővettem a chamomillát. Persze fogacska még mindig nincs egy sem, szerintem neki egyszerre fog áttörni mind a négy :D
Az éjszakáink még mindig jók, bár hajnalban sírdogál egy picit, de alszik fél hét hétig egyhuzamban este fél kilencől. Szóval egy szavam se lehet. Nincs is. :)

Ma itt voltam Apa kolléganői, imádták Milánt, a szimpátia egyébként kölcsönös volt. Kellemes pár órát töltöttünk együtt. Utána következett fél óra szunya, aztán, hogy sétáljunk is egy kicsit, elkísértük Apát a focimeccsre. Csak az elején maradtunk, mert Csibi már álmos volt, hazafelé - tőle szokatlan módon - elaludt a babakocsiban, amit előtte hátradöntöttem. Amikor hazaértünk még aludt, de mivel jól fel volt öltöztetve, gondoltam, kint hagyom, had aludjon még egy kicsit. Dorka persze őrízte :D Vitte oda a csontját, hátha játszik vele Milán, engem meg a szívbaj kerülgetett, hogy fel ne ébressze az alvó dedemet. Aludt így össz fél órát, ami nála teljesen megszokott.

Mostanra már természetesen felébredt, itt ólálkodik mögöttem és rendezi a dvd-ket :D

 

 

7 komment

Címkék: milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr98663135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.09.14. 21:41:55

Milán, elárulom, hogy Maja imádja ha simi-simizik:)) Jól tanuld meg eme tudományt, mert különben MAja apja nem enged a közelébe:DD
Mellesleg és esküszöm, hogy mindig szólok a fogtündérnek, hogy menjen mááááár Milánékhoz!!!

Mark es balazs 2008.09.15. 08:26:51

SZiasztok Editke vagyok Mark es Balazs iker kisfiaim anyukaja nemreg kezdtem blogozni es ratok talaltam.
Nagyon ugyes a kis Milan es ha nem banad kommentelgetnek nalatok is:)
A foggakal nalunk is bajok vannak habar csak 3es fel honaposak vagyunk:)Latogass meg.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.15. 08:37:40

Milyen ügyes, Dóri maximum megcsapkodná :) nem tudom mihez, de küldök nyugit ;)

Emőanya 2008.09.15. 12:55:32

Várjuk a holnapi nyomdafestéket tűrő bejegyzésedet is:DDD Nagyon kis ügyes és tanulékony kishapsi:))) Mi is újra Fogtündérvárásban vagyunk 1000-el és sajna Attila éjszaka is többször felébred:(((

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.09.16. 09:20:04

:)) kiváncsi vagyok, szeretem olvasni a kirobbanó dolgaid ;) megható lehetett a simis sztori :) megy a meló?

lego · http://legocsajok.blog.hu 2008.09.16. 17:31:17

Írj csak nyugodtan,én nagyon csípem a kirohanásaidat. :)))
Fogzás jájjj...ezek a fránya fogtündérek eltűntek. Nálunk nincsenek,pedig továbbítanám....Nem kell a fog,jobb nélküle.:)
Simi simi...nálunk dádádádádáááá,igazi amazon :D

bakacsimba 2008.09.16. 20:57:14

Bingi, meglesz, nehogy már az Apa közéjük álljon ;)
Panda, köszi a nyugit, hatott :D
Emő, akkor együtt várunk, bár én azt hiszem reménytelen...
Pihü, holnap megírom, de már lenyugodtam. Na majd ha írok, úgyis újra bepörgetem magam :DDD
Lego, ne aggódj, meglesz:D Édes lehet, ahogy dádázik :D
süti beállítások módosítása