Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Azt hiszem ennyi volt a szopi :(

2008.07.13. 13:05 :: bakacsimba

A szoptatásról valahogy el is felejtettem írni. Talán mert már régóta csak néha volt pár cummogás, mert evésnek már nem igen lehetett nevezni. Hiába csodateák, kapszulák, sok folyadék és megannyi más. Persze tettem én sűrűn cicre, de nem kellett neki, leforgott, ordított, nyilván mert az egyre kevesebb tejcsi egyre nehezebben is indult meg.

Lényeg a lényeg, hogy csütörtökön úgy néz ki végleg abbahagyta a szopit :( Valószínűleg ennyi volt, de azért örülök, hogy valamivel több mint 5 hónapos koráig tudtam őt így is táplálni, még ha kiegészítéssel is.

1 hónapos koráig csak anyatejes volt. Utána már napi egy kiegészítés kellett egészen 3 és fél hónapos koráig. Utána már egyre több kiegészítés kellett, kb. 4 és fél hónapos korától pedig már csak napi egy szopira volt elegendő. Az utolsó héten pedig már csak pár korty.

Hogy mit érzek? Meg lehet kövezni, de végül is nem vagyok annyira magam alatt, gondolom azért, mert erre már hónapok óta készültem, igazából minden egyes szopizós nap után örültem, hogy ma még volt és vártam, hogy holnap mi lesz, lesz-e még tej. Viszont az nagyon rossz érzés, hogy ez a kötelékünk most végleg megszakad.

Azért még majd próbálgatom, hátha történik vmi csoda...

 

4 komment

Címkék: szoptatás milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr42565988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.07.13. 21:40:10

hasonlóaz alakult nálunk is (sajnos). örülök, hogy ilyen jól tudod kezelni! én néha marcangolom magam még, de azt hiszem én is mindent megtettem..

Bingi 2008.07.13. 21:49:04

Ez van, Milán pasiból van és ráérzett a hús ízére:)))
NA de félretéve a viccet...jól teszed, hogy nem marcangold magad, mert ahogy írod mindent megtettél és hát majdnem 6hós koráig szoptattad, ahogy ezt mondják, hogy jó...utána meg már úgyse fedezte volna a vitamin és energia szükségletet a szopi..persze tudom, hogy ez másról is szól...a kötelék..., de ebben a korban már a szopik sem olyan meghittek mint eleinte, mert folyton bohóckodnak közben:)))

Emő · http://istvanok.freeblog.hu 2008.07.14. 07:17:53

Ne búsulj, ez még így is 5hónappal és pár nappal több, mint a semmi. Ha jól eszik akkor nincs semmi baj, Szerintem nagyon ügyes voltál eddig is, ne kínozd, marcangold magad. Az én sógornőm a kórházból kijőve befejezte a szoptatást, mert5 neki a tápszer egyszerűbb! Mégis van egy gyönyörű, okos, jól fejlődő 2,5éves kisfia.Igaz nem is tudja mit veszített!

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.14. 08:01:15

Azért ez is szép idő volt, renegeteg vitamint kapott így is Milán, és megismerhette a szopizás szépségét, meg persze te is. A köteléket megértem, bár igaza van Binginek, ez már nem olyan, mint az elején, inkább sokszor egy küzdelemhez hasonlít, legalábbis nálunk. Milán gyönyörű, egészséges, jól fejlődik, és ez lényeg :)
süti beállítások módosítása