Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindenféle

2008.09.12. 11:28 :: bakacsimba

Mozgalmasak a napjaink, nekem meló van ezerrel, kvázi folyamatosan dolgozom, két hetem van rá. Nagyon kevés. Szerencsére Milán mostanában jó partner, amíg én dolgozom, addig Ő eljátszogat lent a földön. Persze mindig lekucorodom hozzá, bekapcsolódok én is, ha igényli. Meg ha nem, akkor is :D Szegény ne gondolja már, hogy az anyja le se sz@rja :D

Szerdán a dédinél voltunk, én előre dolgoztam direkt, hogy el tudjunk menni. Már rég le volt beszélve ez a program, meg hát nekünk is jól esett egy kis kikapcsolódás. Nagyon jól éreztük magunkat, de jókedvemet délután 5-kor kicsit megkurtította egy telefonhívás, hogy pénteken 10-kor jelenés a minisztériumban, beszámolás a munkáról, hol tartunk stb.. Na mondanom se kell, olyan hirtelen jött ez, az eddig meglévő munka még kevés lett volna ahhoz, hogy azzal odaállítson a kolléganőm. Így hát, egyetlen épkézláb megoldásként azt láttam, hogy én másnap reggel vonatraülök és hazajövök, Milán addig a dédivel és tiszteletbeli nagyijával marad, majd délután meló után apja érte megy és hazajönnek együtt.

Természetesen normális ruha se volt rajtam, mivel autóval mentünk (és jöttem volna haza). A pofámról a bőr leégett reggel, amikor az Örsön át a Nyugatihoz egy kopott farmerban, papucsban és egy jobbidőket is megélt pólóban battyogtam :D MIndennek tetejében elkezdett szakadni az eső, szarrá áztam és! 4 órát utaztam... fél héttől majdnem háromnegyed 11-ig. A vonatnál a buszra egy órát kellett várnom... Útközben, amikor már olyan mindegy volt, beszaladtam egy százas boltba, kaptam is kiskutyás gyerekesernyőt, még síp is van rajta. Na az összhatást mindenki képzeletére bízom:D Én már csak röhögtem kínomban.

Mindegy, megérkeztem, dolgoztam, haladtam, most is dolgozom, haladok, de nem elég gyorsan.

No ennyit rólam.

Milán hazafelé nagyon jól viselkedett, hamar elaludt, így nem nehezítette meg Apa dolgát.

Ja igen: este nyolctól reggel hétig aludt Csibikém, nem semmi teljesítmény. Nem képzelgek, hogy ez így is marad, de jó "lett volna" egyhuzamban nekem is többet aludnom. De én keltem, mert ugye, meló van :)

Sokat bújik mostanában, annyira édes, ahogy odamászik hozzám, nyújtja a két kezét, hogy vegyem fel. Jókedélyű, mosolygós bébi még mindig.

És hát fogunk még mindig nincs, de sebaj, annál később romlik majd el :D

Szerdán evett egy kis gombalevest, belőle a srépát és a levét. Imádta.

Megkapta élete eddigi legdrágább lábbelijét, ami 11490 ft-ba került. Nem én vettem neki, hanem a dédi. Kapott még csúszásgátlós zoknikat illetve egy kocsicipőt is. Ja meg egy melegítőt. Jó dolga van a kis szarosnak.

Szóval jól vagyunk, jelentkezünk remélhetőleg minél hamarabb. Olvasni se nagyon van időm, utólag lesz mit bepótolni. :D

Puszi nektek.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 komment

Címkék: munka alvás képek milán hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr98660039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.09.12. 15:46:41

Te, ne röhögj ki de nekem is van sípos ernyőm, bár az macis, de direkte én kértem:DDDD Amúgy eléggé vizuális típus vagyok...neeeeem, nem nevetem ki az elázott, szétutazott anyósjelöltet:DDDD
Figyu mán! Milánról nem csúszik le a zokni mászás közben?? Maján egyszerűen csak a térdzoknik maradnak meg...tegnap már kínomban harisnyát adtam rá:D
Jelzem csudi jóképű még mindig ez a kiskrapek és Maja tuti szívesen enne vele egy répát:D
Jó munkát és kitartást!

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.12. 19:11:01

Sípos esernyőst elképzeltem :DD meg Bingit is :DD Tényleg drága cípőt kapott, na de ilyen gyönyörű pofival megérdemli ;)

vorosbegy71 2008.09.12. 21:24:12

hát én olyan jót röhögtem, nagyon megnéztelek volna ázottan a babaesernyővel :)))
látom továbbra sem unatkozol :)))
a maratoni alvásért irigyirigy...
és Milán TISZTADETISZTAAPUKÁJAAAAAAAAAAAAA ...de annyira!!!!!!!!!!!!!!!
szépek voltatok az esküvőn!
süti beállítások módosítása