Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

napi vegyes

2008.09.16. 21:33 :: bakacsimba

Szuper két nap van mögöttünk, voltunk dédizni, unokatesózni, holnap jön a részletesebb beszámoló. Anyám, mennyi saram van már :D


Holnap 11-re megint bölcsibe megyünk, felvetetjük magunkat a listára. Kérjük a drukkokat!


Manóm ma - eddig pályafutásunk alatt először - leesett az ágyról. Ahogy a nagykönyvbe meg van írva, fejjel, az ágy és az éjjeliszekrény ficakjába... Játszottunk vele, Apa az ágyon volt Csibivel, én meg a földön, félig az ágy alatt voltam. Kukucskáztam vele, pont az a rész volt, hogy az ágy alá "dugtam" a fejem, mert tudtam, hogy ha jön Csibi, akkor nagyon nagy sikítozással fog reagálni, ha hirtelen előbújok. MIndig így van ez, igen ám, de most olyan gyorsan odaért az ágy széléhez, hogy azapja hirtelen leblokkolt, nem is ugrott utána szerintem, csak annyit kiabált nekem, hogy vigyázz. Kösz bameg, azt se tudtam mi van, éppen jövök elő az ágy alól, erre egy darab Milán hullik rám, én próbálom megfogni, de már lent volt a feje. A lábát elkaptam... Szegénykém annyira megijedt. Meg mi is. Amikor felnéztem, F még mindig dermedten ült az ágy másik szélén. Fúhh, hát ez is megtörtént, várható volt, annyira kis fürge kukac, hogy tényleg az embernek résen kell lenni nagyon. Na de fél perc sírás után minden rendben volt, személyi sérülés nem történt :D Én még kissé sokkos állapotban vagyok, furdal a lelkiaz, bár tudom, hogy se én se apa nem vagyunk hibásak, vagy is lehet, de mindegy, katonadolog :)))


Amúgy brutális szinten fogzik a drágám, a fa bútorokat rágja, folyamatosan megy a hasa, kisebesedett a popi is, sír, nyűglődik.

A fogtündér meg bek@phatja... Nincs is! Egy világ omlott össze most bennem, hogy szembesülnöm kellett a rideg valósággal. Nem létezik :DDDDDDD

2 komment

Címkék: milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr46666871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emőanya · http://istvanok.freeblog.hu 2008.09.17. 10:02:42

Csimbi! Nekem mind a három gyerekem leesett az ágyról valamilyen módon:((( semmi bajuk nem lett. Dorim pont úgy, hogy szembe feküdt Apával az ágyon és valahogy lefarolt:DDD A fogtündér meg szerintem úgy van, mint az Ózban a boszorkányok, hogy van a jó meg a rossz:((( Mi pont a rosszat foghattuk ki, aki fogat ugyan b-szik hozni,de az összes mellékhatást igen:((( Most van 10óra és már 4peluscserén vagyunk túl:((( Szegénynek hol a kakiban hol meg a popsikenőcsben tocsog a feneke. És mindent rág ő is. Ja és mi még nem is alszunk:((( Úgyhogy tényleg bek@phatja a fogtündér:((( Szerintem váltassuk le, mert nem látja el megfelelően a munkáját :DDD

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.17. 20:22:21

Dóri is leesett egyszer az ágyunkról, amíg a kakispelust próbáltam kiűzni a szobából. Mi hasra estünk, nem tudom, hogy csinálta. Lelkiaz meg ne legyen, ilyen balesetek mindig voltak / vannak és sajnos lesznek is. Tényleg nem létezi? De ugye a Mikulás igen, meg a húsvéti nyuszi? Azt ne mondjad, hogy ők se :DDD
süti beállítások módosítása