Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Dédi meg unokatesók

2008.09.17. 23:00 :: bakacsimba

Hétfőn, lévén, hogy a munkám részemről elvégzendő részét (helyes így?) leadtam (persze nincs vége, ma szívtam mint a torkosborz), hirtelen felindulásból úgy döntöttem, hogy akkor igen, mégiscsak megyünk a dédihez, mert már nagyon hiányoztak, illetve hazajött Hollandiából uncsitesóm, akivel már nagyon régóta nem találkoztunk. Neki is van már két gyereke, a nagylány (4 éves) Chelsee és a 9 és fél hónapos Ramsey. Sajnos a kisfiúval nem találkoztunk, mivel amikor odaértünk fektették le. De a kislány írtó édes volt. Olyan szeretettel vette körül Milánt, féltékenység nélkül, hogy számomra megdöbbentő volt. Milán tőle szokatlan módon először sírt. Ilyen még nem fordult elő, bár lényegében érthető is volt a viselkedése, hiszen hirtelen kb. 10 ember vette körül, ebből 7-et most látott életében először. Akkor már fogzott is javában (jah, most szépítem a dolgokat :D), illetve pocifájása is volt, mert aznap bébiételt kapott ebédre és Klaus Hipp 5 hónapos kortól már kukoricás cuccot kínál, hiába, én vagyok a hülye, hogy odaadtam neki. Szóval minden összevéve a kezdeti síráspityogást (döbbenten álltam, szokatlanul cikisen éreztem magam, persze bizonygatták, hogy a sok idegen, de akkor is fura volt így látni Milánt) elhagyva visszakaptuk jókedvű Milánunkat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Milán egy gyengéd pasinak bizonyul Maja, nem tépi a lányokat (csak az anyját), csak finoman, óvatosan nyúl hozzájuk. Ezt mondd meg légyszi apudnak, nem kell félni, nem harap a bácsi :D )

Nagyon jó volt x év óta gyerekestől találkozni. REmélem mielőbb megismételjük.

Dédinél a megszokott módon csodás volt minden. Ott volt a pótmami is,a Zsuzsi, aki szintén nagyon fontos része az életünknek. (Dédi fiának a felesége.) Ha ott vagyok, mindig visszakapok a gyerekkoromból egy darabot. Nagyon sokat jelent Ő nekem, borzasztó volt hallani tőle azt a mondatot, hogy: "Remélem azért még megélem, hogy ez a drága mindenségem egy kicsit nagyobb legyen." Azt hittem, hogy ott, előtte, azonnyomban a karjába borulok és elbőgöm magam. Csak öleltem, öleltem és el se engedtem volna sosem.

80 éves, de nem látszik rajta. A mai napig uszodába jár, egészségesen él, túrázik, vigyáz magára. De az idő Őt sem kímélte, a szíve rossz, volt infarktusa, asztmás, reumás, a gyomra se túl jó. Naponta eszembe jut, hogy nem akarom Őt elveszíteni, neki még élnie kell. Van is miért, itt egy dédiunoka is a gyermeke után persze, akit imád, aki fényt visz az életébe. Vele aludt éjjel. Hát, mondanom se kell, hogy én óránként felébredtem, annyira nyugtalanul aludtam. Nem azért, csak furcsa volt, hogy ott vagyunk pár méterre egymástól, de külön szobában, külön ágyban, de nincs mellettem. Óránként felébredtem és átsettenkedtem a dédi hálójába, hogy halljam a szuszogását Csibikémnek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 komment

Címkék: milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr90668774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nani · http://nanye.blog.hu 2008.09.18. 09:05:17

Fura ez nagyon, én ugyanígy érzek férjem Mamájával és Apósommal kapcsolatban. Férjem Mamája 92.-et töltötte be egy hónapja, és nagyon várja a Dédunokáját. Mindig mondogatja, hogy reméli megéri. Olyankor torokszorító gombócok nyeldeklése várható. És Apósom is. Mivel beteg, Ő is mindig arra gondol, hogy csak megérje. Bár szerintem az első unoka érkezése erővel tölti el. Fura dolgok ezek na.

Bingi 2008.09.18. 21:33:58

Megmondom őszintén, hogy ezt most megkönnyeztem...szép, hogy ilyen szeret vesz körül. Olyan jó ilyet olvasni:) Dédinek még nagyon sok szép évet kívánok és Nektek is vele!
Az az utolsó kép ha beszélni tudna...vagyis beszél is...

Apának üzenet átadva, frigy jóváhagyva:)
süti beállítások módosítása