Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Ismét bölcsödében jártunk

2008.09.17. 22:04 :: bakacsimba

Ma voltunk bölcsiben, ismét, a XV-kerben, de ez a második hely, ahová beadtuk a jelentkezést. Vagy mit. :D Én kihasználva helyzetemet, bár hála Istennek a mankóimat csak párévente kell elővegyem, most mégis azokkal mentem, sántítva, hogy lássák, hogy csúnyán hangzik így kimondva, de mozgássérült vagyok. Mert amúgy hiába mondom, kiröhög, hiszen nem látszik semmi. Szóval a hatás kedvéért. És, talán meg is lett a hatás, igaz, itt is túljelentkezés van, de azt mondták - tudom, mondani mindent lehet -, hogy engem a "hátrányos helyzetem" :D miatt biztosan előre vesznek, hiszen nekem nagy segítség lenne, ha a 15kerben a nagymama érte menne a gyermekért, és nem nekem kéne még munka után a fájós lábammal stb.

Itt is van sókamra, ahol kézműveskednek, tevékenykednek naponta fél-egy órát. Szimpatikus volt a bölcsődevezető is, az intézmény is most lett felújítva. Egy dadára 4-5 gyerek jut, ők természetesen figyelembe veszik az anyuka nevelési szokásait, elveit is. A kaja többnyire főzelék, amit pártolok, a tízórai mindig gyümölcs, vagy gyümölcslé, hát a gyümölcslé elgondolkodtató, hiszen nem hiszem ,hogy ott centrizik, vagy hogy 100%-osat kapnak, de hát az ember ne legyen telhetetlen. Reggeli általában sajt, aminek őszintén örülök, mert sajtpárti vagyok, nem szeretném, ha párizsival meg virslivel tömnék a fiamat. Persze biztosan előfordul ilyen is. Mégiscsak önkormányzati bölcsiről beszélünk, én se várok habostortát. Az elvárásaimnak megfelel, örülnék, ha felvennék Csibikémet.

Azt mondta a bvezető, hogy ilyen gyönyörű szemekkel Ő lesz a bölcsi hódítója :DDD Jajjjjj, de milyen büszkeséggel tölti el az ember lányát, ha dicsérik a gyerekét! Ugye-ugye?

Amúgy összeszorul a szívem, ha arra gondolok, hogy be kell adnom bölcsibe. Igaz, életük minden egyes perce hihetetlen fejlődés, hihetetlen élmény, én mégis mindig azt vártam, hogy egy kicsit legyen tudatosabb, hogy már lehessen vele foglalkozni úgy rendesen - jaj, értitek, ugye? - legyen kicsit értelmesebb, lehessen neki elmagyarázni dolgokat stb.. Már most elkezdődött ez az időszak, sőt, mindig is ilyen időszak volt, amióta megszületett, de pont akkor, amikor beadom, akkor teljesedik ki igazán. És én pont akkor nem lehetek vele a nap 24 órájában. De most nem csak erre gondolok, mert ha egész nap sír, nyűglődik, idegeimre megy, akkor is inkább vele lennék, igaz, akkor nem a nap 24 órájában.  :) Én is az a fajta vagyok, akinek szüksége van más, gyereknélküli, főleg szellemi tevékenységre is. Akkor jobban működök.

Na meglátjuk. :)

3 komment

Címkék: milán bölcsöde

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr58668680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bingi 2008.09.17. 22:28:57

Rafkós vagy anya:))) Maja meg majd féltékenykedhet a sok csajszira aki majd körülveszi Milánt:)
Amúgy elhiszem, hogy összeszorul a szíved hogy be kell adnod, de nekem se lesz más választásom. Maja is megy majd bölcsibe, igaz két évesen, de akkor is...rossz lesz.
Amúgy én is bölcsis voltam, oszt mivé lettem:D

bakacsimba 2008.09.17. 23:05:30

He-he, rossz pénz nem vész el :D ;) No de látod, ne mácsakmindigTi tegyétek féltékennyé egyszem fiamat! :D

Emőanya · http://istvanok.freeblog.hu 2008.09.18. 14:41:06

Ügyi vagy:))) Így is kell, mindent be kell vetni:))) Én is beszéltem már az itteni bölcsivel ,majd januárban kell jelentkezni és júniusban kapunk visszajelzést. A bölcsivezetőre már rá is kerestem az IWIW-en, találtam is pár közös ismerőst, akiket majd jó lesz felkérnem"hátszélnek"! Ki mit tud bevetni:DDD
süti beállítások módosítása