Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2009.06.20. 23:18 :: bakacsimba

Na kérem, voltunk mi mindenfelé, még kettesben is elbuszoztunk Rákoskereszttúrra babalátogatóba. Írtó fura, de nagyon jó érzés volt fogni egy két hetes csöppséget, aki nem is annyira csöpp, mert 4500 grammal és 55 cmvel született, tehát Milánhoz képest nagy is volt, mégis olyan könnyű volt, még aludt is rajtam, és nem fájdult meg a derekam. A legmeghatóbb az volt, amikor a kanapén feküdt Koppány, így hívják az apróságot és sírt, akkor Milán odament hozzá, és adott neki két puszit, magától :)

Puszilgat mindent a könyvben, már rendes cuppanósat ad, minket viszont - mostanában -ritkán örvendeztet meg vele :( Bár, ma kaptunk hármat-hármat Apával.

Ma megint csak apa-apa-apa volt, még wc-re se tudott menni tőle életem párja, hát, akkor én gondoltam, kihasználom a helyzetet, meggyeztem, megnéztem egy filmet!!!!!!, hát ha már csak az apa kell, akkor legyen ám. De azért engem is emlegetett, én is játszottam vele, de apa volt a sláger. Mondani se kell, hogy Apának ez mennyire jól esik :)

Itt van anyum, szegénynek nagyon fáj a lába, bár a háztartásba sokat besegít, az unokájához még mindig nem tud igazán nagymamásan viszonyulni, imádja, de nem megy neki. Nincs előtte példa, az ő anyja is ilyen volt, emlékszem.

Pénteken, kihasználva a jóidőt és a felmelegedett vizet, pancsoltunk kétszer is a medencében, Milán ismét nagyon élvezte, bár most megint jobban folyik az orra. De van egy olyan sanda gyanúm is, hogy megint fogacska lesz, mert a popsija megint kezd kipattogni... Ja, fogacska: van egy baloldali alsó és felső rágónk!

A villával evés megyeget, bár a spagettivel nem igazán tudott mit kezdeni, mert kicsúszott, de alakul a dolog.

Csütörtökön voltunk a Mamánál is, beugrottunk, mert hétvégén sajnos nem tudunk kimenni, illetve ő is dolgozik. Milán egyből ujjongva fogadta őt is, meg a Kikit is :) Megkapta Kiki nagy plüsskutyusát, aki már sokmindent megélt, bár szerintem a poros betonon nem húzkodták anno :) Milán most vele szokott aludni, cipeli, nagyon édes. Eddig nem érdekelték a plüssök, igaz, ez egy nagy kutyus. A favorit természetesen még mindig a garázs, illetve az autók. A varázskockába szinte már minden formát behelyez, igaz, a legtöbbet még mutatni kell, hoyg hová tegye, 18 formánál ez teljesen jó arány :) Sokat ügyesedett, nagyon sokat dumál, már annyi mindent utánunk mond, hogy most tényleg vigyázni kell a szánkra. Motorozás hátrafele már megy, előre még nem nagyon halad :D

Kaptam a Mamától gyönyörű tálakat, annyira örültem neki, végre van süteményestálam :)

Milánnak megvan az ideiglenes lakcíme is a bölcsihez, már csak a szülőire várunk, ami augusztusban lesz, valamikor, majd ki lesz írva. Hú, mindjárt itt van.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr761197882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panda és Dóra 2009.06.22. 18:50:43

4500 grammal tényleg nem is olyan kicsi baba, de Milánhoz képest még így is csöppség :) Nagyon édes lehetett, ahogy puszilgatta, azt hiszem nem lesz itt probléma, ha egyszer újra beköszönt hozzátok a gólya ;) Én a spagettit most úgy adom, hogy apróra vágom neki a tésztát, jó szószosan adom, és kanállal eszi. Szülőire várva? Olyan fura, hogy már ti is itt tartotok...

bingii 2009.06.23. 12:02:01

Szülői...kiváncsi vagyok, hogy majd Te hogyan éled meg, de nekem többször könnybe lábadt ott a szemem:)
Tésztét én is felvágom, vagy inkább csigát vagy más formájút készítek:)
süti beállítások módosítása