Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

vagyunk

2009.11.27. 09:29 :: bakacsimba

Na hát az oltás még mindig nagy para nálam, ahogy beadattuk, egész éjjel hánykolódtam, hogy vajon helyesen cselekedtünk-e. Hogy mi van, ha pár év múlva lesz mellékhatása. Hogy mi van, ha az oltóanyaggal együtt belőttek a kis szervezetébe valami génmanipulációt. Mi van, ha impotens lesz. Sőt, fokozhatnám még a végtelenségig, hogy mik jutottak eszembe. De amikor azt hallom, hogy ennyien meg annyian vannak lélegeztetőgépen, akkor erősödik bennem a gondolat, hogy talán jól tettük. Remélem, nem lesz semmi baj. Ma én is hívom a házidokimat, a minimum, ha már a gyereket beoltattam, hogy magamnak is beadatom a vakcinát. Apa nem oltat.

A napjaink nagyon jól telnek, Milán mióta hazajöttünk a kórházból, angyalka lett, olyan jól viselkedik, hogy rá se ismerek. Igaz, a napot éjfél körül zárjuk, hiába volt, hogy csak húsz percet aludt nap közben, akkor is kihúzta addig, pörgött ezerrel. És ez így megy nap mint nap, annyi különbséggel, hogy általában 2 órát alszik nappal. Viszont reggel 9-fél 10-ig alszunk - kompenzálásképpen.

Én tegnap fogorvosnál voltam, haza se mentem, mert későn értem volna haza. Mama szerda estétől nálunk van, Ő van most Milánnal, így én két napra be tudtam jönni melózni. Nagyon nagy segítség ez, annyit, de annyit köszönhetünk neki. Milán imádja, a mama meg viszont. Él-hal érte,

Na dolgozom.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr171555804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

voribegy 2009.12.01. 07:55:42

oltás...ha Barni járna közösségbe neki is beadattam volna, így nem javasolta a dokink...sajnos a média elérte, hogy sehogy sem nyugodt a szülő...
alvás...na nem is mondok semmit, a helyzet ugyanez...tegnap már 11-kor el is aludt, viszonylag jó este volt :))))

Panda és Dóra 2009.12.01. 09:49:17

Mi nem adattuk be, mégis azt mondom, Te jól tetted, mert amin mostanában átmentetek, tényleg jobb az influt elkerülni Milánnak! Most már ezen ne rágódj, egészséges napokat kívánok Nektek!!
süti beállítások módosítása