Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Saláta

2008.06.14. 21:45 :: bakacsimba

Hiába, ma jó idő volt, nem volt se szél se eső, a napunk is szuperül telt. Milán egész nap elvolt, igaz, főleg mellettem a hordozójában, de legalább nem volt nyűgös és hisztis, így még ebédet is tudtam rittyenteni. Kispofám már profi szakács lesz mire felcseperedik, hiszen mindig ott van velem a konyhában amikor főzök, és hát ilyenkor mi más is lehetne a téma, mint hogy mit hogyan kell elkészíteni ;) Én nyomom a sódert, ő meg uu-kal nyugtázza, hogy jól van anya, mondjad csak :D

Két napja új szokása is van Csimbimnek: amikor hason van, kapargat mindent amin fekszik, hol a játszószőnyegét, hol a szivacsszőnyegét, hol a szőnyeget (ha sikerül neki lekalimpálóznia magát odáig), hol az ülőgarnitúrát...

Ma megvettük az új habszivacs szőnyeget, olyat, amilyen Lucának is van, a Tescoban. A Váci útiban számos volt, de ennek is ugyanúgy örülök, mintha betűs lett volna, hiszen ebben nincsenek annyira kicsi darabok mint az állatosban. Holnap képet is rakok fel az új szerzeményről és gazdájáról.

Ma este velem alszik a nagyágyban, mert Apa korán kel és nem akar minket zavarni az ébresztővel, így kint alszik a nappaliban. Vaciláltam, hogy velem avagy a kiságyában aludjon, de csak a légzésfigyelő miatt. Egyébként mindig a saját ágyában alszik, de hajnalban általában mellettünk köt ki :D Imádok vele aludni, még akkor is, ha csak egy fogpiszálónyi helyem van.

Délelőtt kipakoltam a szekrényét, két doboznyi kinőtt ruhát szedtem össze. Hihetetlen, hogy amiket mostanra kinőtt, valaha lógtak a 49 centijén. Arra gondoltam, hogy a kedvenc kinőtt ruhákból varrok egy pachwork takarót. Aranyos emlék lesz. A többit, ami nem kifejezetten fiús, egyik kedvenc barátnémnak adom. A maradék fiús meg megy a másik kedvenc barátnémnak, persze ha fia lesz majd egyszer.

Holnap nagy munkában leszünk, végre befejezzük a fürdőszoba glettelését és festését, már csak a plafon van hátra. Ősszel ez, az előszoba és a wc nem lett készen, nem volt rá idő. Tavaszra még hátravan a gyerekszoba és a gardrób.

5 komment

Címkék: milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr80520641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.06.15. 11:38:29

Dóri is kapargat, és a nővérem kislánya is :) Képet várom a szőnyegről, nekünk is jó lenne beszerezni egy ilyet. Ez a takaró nagyon jó ötlet, ügyes vagy, hogy ilyet is tudsz!!! Majd arról is kérünk képet!! Kistesót nem terveztek? Csak azért kérdezem, mert így elajándékozod a rucikat.

Bingi 2008.06.15. 13:02:09

Mi is kapargatunk:))) A takaró ötlet nekem is nagyon tetszik, csak sajnos rettentő béna vagyok varrásból:D
Ti nagy munkálatokban vagytok...Apa nálunk is éppen konyhát csempéz....Te hogy bírod? Én már néha nagyon kivagyok a sok kosztól, kupitól, amivel egy felújítás jár. Persze utána majd tök jó lesz:)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.06.15. 13:11:00

Panda, ügyi nem vagyok, ugyanis ez még csak egy terv, majd ha kiviteleztem, akkor lehet dícsérni :DD
Kistesó kérdés egyelőre nem tisztázott, mert csak lombikkal lehetne biztonságosan. A terhességem harmadát kórházban, többi részét pedig ágyban töltöttem, nagyon nehéz volt, addig, amíg Milán kicsi, nem is lehetne kockáztatni még egy ilyen terhességet. Persze lehet, hogy azzal könnyebb lenne, ki tudja. Szeretnénk majd, de ez nem mostanában fog eldőlni. A dokimtól kértem a 6 hetes kontrollon fogamzásgátlót, hát kinevetett. Nem írt fel, mert úgy se lehet természetes úton... Milán is úgy fogant, na mind1 :)

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.06.15. 13:15:58

Olyan édik, ahogy nagy tudósan ismerkednek a különböző anyagokkal :)
Nem lehet annyira nehéz megcsinálni ezt a takarót, remélem legalábbis :D, csak simán egymásra varrogatom.
Mi szerencsére már túl vagyunk a nagy kosszal járó munkákkal. Nehen bírtam, terhes voltam, amikor csináltuk. Vagyis Apa csináta, én meg feküdtem. nálunk teljesen szét volt verve minden, mert a vizet és a gázt is felújítottuk. 3 napig wc-nk se volt :DD
Egyébként mégse folytatta ma, meggondolta magát. Na de jövőhétvégén már nincs apelláta :D

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.06.15. 15:00:32

Bakacsimba,
Megértem, én 26 hetesen kerültem kórházba, mert fájásaim voltak, 2 napig a szülőszobán feküdtem. Utána még kórház, meg szigorú fekvés otthon. Persze mellette gyógyszerek. Nálunk is elvileg csak lombikkal lehetne, ahogy Dórit is, de én bízom benne, hogy majd sikerül spontán is :) Fő az optimizmus. A terhességtől én is félek, ezért azt biztos megvárjuk, hogy Dóri már szaladgáljon, kicsit önállóbb legyen.
süti beállítások módosítása