Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kiskakas

2008.08.13. 13:12 :: bakacsimba

Bubor ma a hajnali kelésnél már teljesen éber volt, mire odamentem hozzá, már kapaszkodott az ágyrácsba és kukucskált kifele. Mire visszaértem a cumisüveggel addigra már az apja ölében volt. Bekebelezte a 150 ml tápszert (ami tőle szokatlan, mert hajnalban max. 120-at eszik meg) és még mindig nyitva volt a szeme (ami tőle szokatlan, mert hajnalban evés közben bealszik). Ekkor én már sejtettem azt, amit az apja még nem: hogy valószínűleg indulhat kiskakasunk részéről a nap. Negyed hatkor.

Szóval indult a játék, a dumálás, az ülés, a mászár, illetve felkapaszkodva rám a felállás. Mi meg azt se tudtuk merre hány méter. Vagyis én jobban képben voltam, mivel már megszokott a hajnali kelés, de miután Bubor visszaalszik, utána azért nagynehezen én is visszaszoktam. Apa viszont eléggé kómásan vette tudomásul, hogy itt biza nem lesz alvás.

De lett végül, miután 6x felmászott rám és felállt, miután 10x végigmászta az ágyat, miután 20x felült természetesen dumával, ordíbálással körítve. Tehát 6 körül elaludt. Kemény fél órára :D

Na de sebaj.

Ma megvettük élete első tornacipőjét, komoly 17-es méretben! Nem mintha nagy szüksége lenne még cipellőre - bár a lakásban már ilyen melegben is zokni van a lábán, mert a nagylábujján illetve az alatta levő párnácskán már nincsen bőr a sok kúszás-mászástól -, de az esküvőn azért csak nem viszem zokniban a templomba. Kapott egy nagyon szép szandált hétvégén a barátnőmtől, de az sajna még nagy a lábára, 19-es, így az egyelőre kilőve.

Ja és hát a mászás kérem! Amikor nagy serényen igyekszik a kiszemelt cél (virágcserép, számítógépasztal stb.) felé, akkor már rendesen mászik úgy folyamatosan 1 métert. Tényleg olyankor már szépen rakja a lábait, kezeit egymásutánban. 

Most alszik, meglepő módon már háromnegyed órája! Túlteljesít fiam a mai napon :D

Ma történt még:

A járóka lekerült a legalsó szintre. Nem sok időt tölt benne, általában amikor wc-re megyek, vagy a kutyának adok kaját, de ma egész jól elvolt benne. Vágtam bele szivacsot is, nyolcszögűre.

A konyhába a kőre leterítettem egy szőnyeget, hú, de faszán néz ki :D De addig, amíg nem elég stabil őkelme, én féltem, hogy szétloccsantja a fejét a kövön, így dizájn ide vagy oda, egy darabig szőnyeg lesz a járólapon. Hm. lehet, hogy én vagyok túl óvatos?

Terv:

A földön levő (falnál, zugban, de Ő akkor is eléri) hosszabbítós konektorokba hétvégén veszünk dugót, de amúgy is tervezzük a nappali átrendezését, és akkor számára elérhetetlen helyre kerül.

Állítólag kapunk kölcsön egy szobahintát, hát jó lenne, ha már itt lenne. Ajánlottak fel bébikompot is, de én igen kompellenes vagyok, bár azt már megtanultam, hogy: soha ne mondd, hogy soha :D:D:D

A munka is hamarosan folytatódik, hát így még nehezebb lesz...

 

6 komment

Címkék: milán mozgásfejlődés

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr96614151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nani 2008.08.13. 14:15:41

Nem semmi ébresztés ifjonc Kiskakastól. Még jó hogy visszadőlt egy picinykét! És olyan hihetetlen, hogy már felállt! Hiszen még csak 6 hónapos...

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.08.13. 14:31:12

Hát igen, bár ma még csak rajtam gyakorolta az állást, az ágyban most valahogy nem sikerült neki, csak egy kézzel kapaszkodott, de úgy nem tudta felhúzni magát... :)

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.08.13. 18:51:42

Nem semmi a kis Milán..... ez igen!!!! HATALMAS PUSZA A KIS DRÁGÁNAK!

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.08.13. 19:15:18

Dugó tényleg kell a konektorokba. Cipőről kapunk képet? Azért remélem holnap már nem kakaskodik Buborka ;)

Bingi 2008.08.13. 22:27:29

Érdekes, hogy Maja is leginább belémcsimpaszkodva szeret felállni. A kiságy rácsa még jutott eszébe..
Milán mesélj, milyen cipőcskét kaptál? Jó kényelmes?:) Aztán nem hűtlenkedni a lagzin:))))

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.08.18. 10:04:24

Kakaskodik még mindig. 6. ez a max. :D Sajnáljatok már egy kicsit :DDDDD Jó, ok, addig csönd van általában.
Kiscipő végül is nem ünneplős cipő, így végül nem az lesz a templomban rajta, de amúgy nagyon vagány. Kép lesz...
Bingi, Maja korabeli nem lesz, de amúgy se lehetne szó hűtlenkedésről. Nincs mese, Maja a nagy Ő ;)
süti beállítások módosítása