Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Mérlegelés

2008.09.24. 17:39 :: bakacsimba

Ma voltunk dokinéninknél. Mindent rendben talált Milánnál, azt mondta, hogy erős legényke jó kis csontozattal. A fogacskára azt mondta, hogy órák kérdése lehet, már csak át kell pattaniuk. A felsők is meg vannak duzzadva, ott is várhatók a fogacskák megjelenése. Ja, hát hiszem, ha látom :D

Adatok: 8630 gramm 69,5 cm

Nomost javasolt a Prevenar beadása, főleg, hogy jövő év szeptemberétől közösségbe fog járni rendszeresen. 17000 körül van egy, kettő kell belőle, de azt mondta, hogy lehet, h ingyenes lesz, ez jövőhéten kiderül, szóval csütörtökön kell telefonálnom, h mi a helyzet, ha ingyenes, akkor beadják neki, ha nem, akkor fizetünk mint a katonatiszt. Rohadtak, felkéne akasztani mind. Jó kis üzlet nekik a babák egészsége.

A tojássárgáját kaphatja, megkérdeztem a natúr túrót és joghurtot is. Azt is lehet óvatosan, sőt, azt mondta, hogy a sajtot is megkóstolhatja! No ezen felbuzva ma  spenótot csináltam neki krumplival, 1 tojsárgájával, fokhagymával és egy kk. joghurttal. Beficcent ez a flamó is.

Visszatérve a szeptembertől közösségbe fog járni rendszeresenhez: FELVETTÉK MILÁNT A BÖLCSIBE 2009 SZEPTEMBERÉTŐL!!! Ami azért is érdekes, mert mi már akkor jelentkeztünk, amikor túljelentkezés volt. Akkor azt mondta a bölcsivezető, h jövő év májusában dől el, hogy kik kerültek felvételre, amikor az ovik kiírják a bekerült gyerekek listáját. Bár azt mondta, hogy mi előnyt fogunk élvezni, rám való tekintettel. No de ezt azért nem gondoltam komolyan :) Megérte kihasználni a balesetemből származó hátrányokat, illetve kicsit nyalizni (de ezeket komolyan gondoltam, hogy a megunt játékokat pl. szívesen odaadjuk a bölcsinek, ha mód van rá, vagy megkérdeztem, hogy a szülők mivel tudják segíteni a bölcsit).

Szörcsike még, orrszívózunk naponta többször. Ma nagyon elkúrtam valamit, valószínűleg az frissen centrizett almalé egyhúzásra több mint egy deci lehetett a ludas... Ebéd után nemsokkal elaludt, de égtelen sírásra ébredt, ami tartott minimum fél órán át. Annyira fájdalmas sírás volt ez, hogy én is sírni tudtam volna, kétségbeestem, nem tudtam, mi a baj, csak azt, hogy ez bizony nem hiszti, itt valami fáj. Végig az ölemben ringattam, letenni nem lehetett, végül már sikerült letenni, de ott kellett mellette feküdnöm, aztán nagynehezen sok-sok-sok büfi után lenyugodott. De azóta is elég síróska, de ez már csak nyafogás, hisztkézés, mert unatkozik egyedül, mellette kell lennem :)

Legújabb "szava" az <em>, mindenféle hanglejtésben előadva.

Ma megint kettecskén vagyunk, Apa bent alszik, növeli a ledolgozott órák számát. Teszem ezt én is itthon, ahogy tudok, dolgozom. Csak lenne már szeptember vége. Október végén újabb megbízás, de az talán nem lesz ennyire húzós.

Október 10-én elmegyünk három napra "nyaralni". Nem messzire, csak itt széphazánkban teszünk kiruccanást Fertőszéplakra, illetve környékére. Jövőre nyáron megyünk majd, mert szeretjük  a Fertő tavat nagyon. Kedvenc helyünk még a zalakarosi gyógyfürdő. Jó lesz egy kicsit kikapcsolni, találkozni régen látott jóbarátokkal. Az utazástól kicsit félek, de útközben meg tudunk állni, ha kell.

6 komment

Címkék: milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr33679657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.09.25. 08:02:57

Gratulálok a bölihez! nekem is kellene lassan lépéseket tennem..
oltás.. huhh.. lehet, hogy tudatlan vagyok, de ez mire is van?
nyaralás.. biztos nagyon jó lesz! hol lesz a szállás?

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.09.25. 12:44:02

"A pneumococcus elleni védőoltás bevezetésével csökkenthetőek a gyermekkori torokgyulladások, mandulagyulladások, középfülgyulladások, az agyhártyagyulladás..." Fertőszéplakon szállunk meg egy nagyon kedves ismerősünknél.

Bingi 2008.09.25. 17:49:10

Wooow, gratula a kis bölcsisnek..ill. leendő bölcsisnek:) Nem lehetne, hogy eljössz eljátszani Maja anyukáját?:D Kicsit fosok a túljelentkezések miatt, pedig 2évesen muszáj neki is majd bölcsibe járni.
Szerintem az almalé ártalmatlan, bár ki tudja...a lényeg, hogy már elmúlt a baj:)
Én a múltkori bolognai-jára tettem egy kis sajtot, imádta Maja:)
Érdekes, hogy nekünk a tojást 1éves kor után ajánlotta. Konkrétan azt mondta, hogy az legyen az uccsó..így legyen okos az ember:D Túrót viszont eszünk már ezerrel:)

bakacsimba 2008.09.25. 18:50:49

Pihü ne aggódj, én se tudtam :D
Bingi, megyek én szívesen:) Szerintem már most menjetek jelentkezni, mert tényleg mindenhol tele vannak.
Milán is evett sajtot már, sőt, három napja túrózik is :) Tojásból csak a sárgáját kapta. Annyira én se erőltetem, mert én is sok helyen olvastam, h inkább csak egy éves kor után...

Emőanya · http://istvanok.freeblog.hu 2008.09.26. 08:19:01

Nekünk itt azt mondták, hogy majd januárban kell/lehet jelentkezni és kb.:júniusban kapunk visszajelzést:((( Na kösz és ha nem veszik fel??? Akkor megint fel kell vegyem a kapcsolatot a "pógármesterrel":)))) Amikor kismama voltam akkor is közölték, hogy terhesrendelés csak délelőtt van:((( Írtam a Polgármesternek E-mailt, hogy hogy is van ez??? Rögtön lett délutánim időpont is csak nekem:))) Képzelheted, hogy mennyire szeretett ezekután a védőnő:)))
Mi még csak valahol a 8kg környékén járunk súlyban,jól leköröztetek minket:)))
Az orrszívót sajna mi is sokat használjuk még:(((
süti beállítások módosítása