Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Az idei év

2008.12.30. 22:14 :: bakacsimba

Azt mondják 2008 a változások éve. Rámnézve ez tényleg igaz. Életem legboldogabb évét tudhatom a hátam mögött, és a jövőre nézve ugyanilyen boldog, szép, néha nehéz, néha zűrös, de összességében csodalátos napoknak nézhetek elébe. Persze a dackorszak, vagy a kamaszkor felszínretörését követően lehet, hogy nem így fogok nyilatkozni :DDD

Rengeteget tanultam magamról, a türelemről, a szeretetről, a bizalomról, a hitről, a barátságról, a féltésről, az aggódásról, olyan érzésekkel lettem gazdagabb, amiket sose gondoltam volna. És ezt legfőképpen 11 hónapos csemetémnek köszönhetem, aki mindezeket megtanította, megismertette velem.

Nyálasan hangzik, de az Élet legszebb ajándékát kaptam Milán személyében 2008.01.31-én 14.55-kor. Nekem az a négy nap, amikor megszületett és utána együtt töltöttünk kettesben a csecsemőosztályon, amikor még csak ismerkedtünk egymással, na az a négy nap mindig is a legkedvesebbek egyike lesz számomra. Azt csak mi ketten éltük meg. Utána voltak persze nagyon nehéz napok is, amikor azt hittem az idegosztályon fogok kikötni, de ezeket mind-mind feledtetik azok a kiírthatatlan pillanatok, mint amikor először mosolyodott el, amikor először nyúlt tudatosan egy tárgyért, amikor először átfordult, amikor először mászott sikítozva éppen megérkező apja elé, az első hangutánzások, amikor először mutatta meg a könyvben a farkast és közben morgott is hozzá, és még ezer és ezer megható, örömteli pillanat.

Otthonunk építgetésében is szépen haladtunk, bár még vannak hiányosságok, de hát egy kertesházban mint tudjuk, mindig van mit csinálni.

A munkahelyem is visszavár, számítanak rám, mindig felkeresnek valami megbízással, amit én szívesen, örömmel fogadok, még ha fáradt is vagyok, de ez akkor is az elismerés egyfajta kimutatása. És ebben a mostani helyzetben, amikor százezrek válnak munkanélkülivé és kerülnek egyik pillanatról a másikra utcára, azt hiszem van okom örülni ezen a téren is.

Szóval van egy szuper családom, egy lökött, de imádnivaló férjjel az oldalamon, aki igazi társ. És ha minden ilyen szépen halad a saját útján, akkor azt hiszem félelmek nélkül léphetünk át a 2009-es évbe.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr9849423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bingii 2008.12.30. 22:54:06

:))) Nagyon-nagyon boldog és még annál is boldogabb, sikeres, szeretetben gazdag, hisztiben szegény új évet kívánok:)

Ingrid 2008.12.31. 10:56:33

Boldog új évet Nektek!

Zsófika Regina 2008.12.31. 20:49:30

"Csillagfényes álmaid váljanak valóra,
Legyen ünnep lelkednek minden nap és óra.
Kerülje a bánat örökre el házad,
Érjen annyi boldogság, mit ember csak kívánhat."

Zsófika,Kriszta

Zsófika Regina 2008.12.31. 20:50:39

Ja éééés Boldog hófordulót Milán!!!
süti beállítások módosítása