Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2010.01.18. 00:27 :: bakacsimba

Másfél hét böli után Milán megint beteg, de csak taknyos. Úgy volt, hogy hétfőn nem viszem (akkor tényleg csak picit szüttyögött az orra), de végül csak bevittük. Aztán csütörtökön már köhécselt is, igaz, minimálisan, de akkor már tényleg úgy döntöttünk, hogy itthon maradunk. Nem rosszabbodott a helyzet, köhögni már nem köhög, az orrát még szívni kell napi kétszer, de amúgy semmi. Kedden elmegyünk a dokinénihez, adja azért áldását, hogy vihetem szerdán ismét bölibe.

Milán nagyon nagy dumás, mindig van valami aranyköpése, de sosem jegyzem le :( Tegnap apjának magyarázott valamit, aztán a végén azt mondja neki: ez fiús játék, megértetted? Jót röhögtünk. Azóta is sokszor mondja, hogy megértetted? Nem tőlünk hallotta, az biztos. Ma meg kiejtett valamit a kezéből, és erre azt mondta: hát ez fantasztikus (de mérgelődve). Ezt tőlem hallhatta, mert én szoktam mondani, ha mérges vagyok.

Sajnos a kurva kutyát napi szinten emlegeti, gondolom, a bölcsiben is előadja. Egyszer mérges voltam, mert felébresztette a kutyaugatás Milánomat, én meg azt találtam mondani, hogy az a kurva kutya ugatott... Na azóta kuba kutya a köbön :D

Végre van autónk, bizony, az ember nagyon el tud kényelmesedni :) Nem lett volna gond, mert mamánál laktunk addig, amíg nem készült el és már melóba meg bölibe kellett járni, de azért hiányzott. Főleg, miután ment ez a sztrájkmizéria. Én elhiszem, hogy vannak problémáik, de azért bsszák meg. Nem sajnálom őket. Mondjuk én nem panaszkodhatok, mert a melóhelyemre egész jó idő alatt be tudtam érni, és pont jártak azok a járatok.

A héten megint volt egy nagy baklövésem, amit már utána nagyon megbántam, mert nem gondoltam komolyan és nem akartam megbántani azokat, akiket szeretek, és akik annyit segítenek nekünk. De a hülyeségem néha nem ismer határokat, olyankor elmegy az eszem teljesen. De megfogadtam, hogy elszámolok százig is, mielőtt bármi hülyeséget kimondanék, mert tudom, hogy csak kombináció az egész.

Holnap kettesben leszünk két napig Pimpivel, olyan jók ezek a napok, csak ne kéne mellette dolgoznom is...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr521680931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása