Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A kezdetek - 2007. augusztus 17. péntek

2008.04.23. 22:48 :: bakacsimba

Ma vagyunk 14 hetesek. A sok okos könyv szerint már kb. 10 centis vagy. Már kifejlődött minden szerved, csak még érniük kell. És már emberi kinézeted van! Sőt, már múlt héten is az volt. Ha most összefutnánk egy 2 méter magas változatoddal az utcán, már nem menekülnénk fejvesztve. Na jó, régebben, amikor az ALIEN sorozat jutott az eszembe, rád gondoltam. De ne félj, leszel te még csodaszép, nagyszemű, hintőporszagú kis maszat, akit senki nem enged ki a kezéből. Addig pedig növekedjél szépen odabenn. Én is azt teszem idekinn. Most mértem le magam, 66,4 kg vagyok. 65 kg-ról indultam, eddig egész jól haladunk. Azt mondta ám a védőnéni, hogy nem szabadna 10 kg-nál többet híznom, mert amúgy se voltam egy nádszál kisasszony... De egyébként egyáltalán nem érdekel most az alakom, tényleg csak Te vagy a fontos. Apu meg majd behunyja a szemét ;)

Tegnap végre vettem egy jó melltartót is, meg kényelmes bugyit. Kismamapólót, illetve nadrágot már a múltkor beszereztem. De nem csak a ruhák és melltartók foglalkoztatnak, hidd el! Veled ébredünk és fekszünk, apa is megpuszilgat minden nap, sőt a múltkor a szívdobogásodat is hallani akarta. Sajnos ez még nem jött össze neki. Helyette viszont hallhatta a kaja útját a gyomromban :))

Várom már nagyon, hogy érezzem, hogy mocorogsz odabent. Egyébként ez mindenkinél változó, van, aki már nagyon korán, 12 hetesen érzi. Nekem gondolom eléggé kipárnázott a hasam, ezért se érzem még. Nem baj, türelmes vagyok.

A napló mellett elkezdtem a babavárós albumunkat. Vagyis még csak gyűjtöm hozzá az anyagokat, illetve az inspirációkat. Remélem, hogy majd dacos tinédzser-korszakodban is mindig meggyőz arról, hogy mennyire vártunk, mennyire szeretünk :)

APU NAGYON szereti ANYUT!!!!!!! >>> ezt apu kontárkodta ide :)

Szólj hozzá!

Címkék: terhesség

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr32439531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása