Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Én elmentem a vásárba...

2008.05.10. 22:11 :: bakacsimba

Végre van netem. Hihetetlen, de mára (6 nap telt el) ideért a szerelő.

Aktívan teltek az elmúlt napok. Sok helyen jártunk, tegnap Vácon voltunk, vettünk anyagot, mivel úgy döntöttem, hogy varrok sk rácsvédőt, mert ami van, az nagyon vékony és bizony sokszor ébredtünk arra, hogy szegénykém sír, mert beszorult a matrac és a rácsvédő közé a keze. Ma megvarrtam és most dagad a mellem, mert nem rontottam el és nagyon jól is néz ki.

Reggel negyed hétkor keltünk, Veresegyházára mentünk piacolni, hogy "kis"kertünkbe palántákat vegyünk. Milánt is vittük magunkkal. Nagyon jól viselte a barangolást, mosolygott, nézelődött, aludt. Ennyi időt még nem töltött babakocsiban egyszerre. És ennyi ember között se volt még soha. Tömeg volt, káosz, de nem zavarta. 10-re értünk haza, az autóban már volt sírás, mert már régen aktuális lett volna a kajálás. Egyébként két napja elég nyügi, ölben lenne egész nap. Az alma levét kapja szerda óta, még mindig csak két kiskanálnyit. Úgy néz ki, hogy nem bántja a pociját. Viszont kaka nincs minden nap, de ez nem hiszem, hogy összefügg az almával. A kezeit egyre tudatosabban használja, fogdos, próbálja elérni a tárgyakat.

4 komment

Címkék: milán hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr14463111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.05.11. 07:32:57

ó, már almáztok? örülök, hogy ízlik Neki!

Zsó - nikibaboca.freeblog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.05.13. 21:15:35

Nagyon kis ügyeske! És Te is a varrással!
Niki is megkóstolta az alma levét és neki ízlett, viszont nála is a kétnaponta kaki helyett azóta 4-6 naponta van. A védőnéni szerint az alma elvileg semleges, de van akinek megfogja a pociját. Úgyhogy Niki most őszilevet kap helyette.

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.05.13. 22:07:36

Hát, eléggé megdöbbentem magamon, hogy elsőre sikerült úgy, hogy nem bénáztam el rajta semmit :)) Kaka beállt, általában minden nap van, kivéve, amikor kétnaponta. Te milyen (márka) gyümilevet adsz Nikinek? Mert most én is azon gondolkozom, hogy venni kéne valami üvegeset, mivel az almából nem sok levet tudok kipréselni.

Zsó - nikibaboca.freeblog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.05.14. 22:17:57

Szia, én az almából úgy "préseltem", hogy először lereszeltem és azt törtem át szűrőn. Meg úgy lehet még, hogy megpároljuk az almát Kicsike vízben (tészta, vagy spagettifőzőben vagy hogy hívják), majd a megpárolt almát áttörni szűrőn és egy kis főzőlevet adni hozzá.
Ezt egy védőnéni barátném mondta.
Az ősziléből a HIPP-eset vettünk, négy hós kortól adható, de úgy látom abban van cukor... pedig azt hittem mentes attól. :(
Ma már ízlett Nikinek.
süti beállítások módosítása