Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nemjómasemmise......

2008.05.14. 13:52 :: bakacsimba

Csimbikém ma megüti az elviselhető nyűgösség mércéjét. Borzasztó, a hajam hullik már tőle. Hol van az én édes kisfiam? Vagy csak én vagyok türelmetlen ennyire, hiszen még csak reggel óta tart a semmisejóhahurcolomaseggedazse időszak. :D Már most zombi vagyok, komolyan. Már az is megviselt, hogy éjjel kétszer ébredt azonnal cicit követelve. Megviselt, mert elszoktam az ilyen éjjeli akcióktól. Na de ez az egész napos haddelhad... Gyermekem a cicin is csak tekereg, szenved, mással foglalkozik. Pedig még nem is jött meg. Persze most megint lelkiismeretfurdalásom van, hogy milyen anya vagyok, mert ma nem tudok igazi anyaként teljesíteni, nem tudok popsit hurcolászni, nincs kedvem mondókázni, énekelni, szórakoztatni őfelségét. Szar a helyzet, mert tegnap ugye hőemelkedése volt délelőtt, de ettől függetlenül szuper jó kedve volt, ezért nem feltételezem 100%-ig, hogy emiatt lenne ez a parádé. Vagy igen? A foga a doktornő szerint nem jön még (szerintem lehet...), ezért azt se feltételezem tutira, hogy amiatt nyűgös. Vagy lehet?
Végülis volt már ennél százszorta rosszabb is, lehet, hogy tényleg csak én vagyok ma kényes kutya...
Nah, fel is ébredt... és ordít....áááááááááááá

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr20468332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.05.14. 19:15:06

Huncnak is ehhez fogható napja volt. Nálunk nagyon bevált, hogy ilyenkor bevágom a babakocsiba és sétálni megyünk. (ekkor vagynak a maratoni 4 órás sétáink :DDD) Kitartás! :)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.05.15. 08:27:30

tutira front volt, mert Luca is parédézott.. remélem ma jobb lesz minannyiunknak ;)
süti beállítások módosítása