Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Pocak, fogacska?

2008.06.23. 16:42 :: bakacsimba

A vasárnapunk elég rémísztő volt. Milán 3x rendezett hatalmas sírást, aminek az okát nem tudom száz%osan. Először anyuéknál kezdett zendített rá, de teljesen váratlanul, előtte még mosolygott, semmi baja nem volt. Aztán hirtelen akkora ordítás kerekedett, szegénykémet alig lehetett megvígasztalni, folytak a krokodil könnyei. Ez kicsit később megismétlődött mégegyszer. Aztán este a Mamáéknál evés közben tört ki égtelen ordításban. Ez tartott a legtovább, semmi nem tudta megvígasztalni, végül bealudt a sírásba. Szegénykém még egy darabig hüppögött utána.

7 körül kapott egy fél üveg paradicsomos krumplit, rá evett még egy kis tápszert. De ilyet már kapott egyszer máskor is, akkor nem volt tőle semmi baja. Mama szerint ez volt a baj és fájt tőle a pocija. Lehet, hiszen elég savanykás ez a paradicsomos krumplis hülyeség, rá meg a tej, lehet, hogy nekem is megfájdulna a hasam, ha ilyet ennék össze, de szerintem inkább a foga miatt volt, és ez magyarázná azt, hogy még kaja előtt is kétszer volt ez a fájdalmas sírás. Nem tudom, mindenesetre többet nem kap ilyen kaját.

Borzalmas volt. Még soha nem láttuk ennyire sírni. Még amikor pici volt és nagyon hasfájós, akkor se volt ilyen ordítás. Annyira sajnáltam, és annyira rossz volt, mert tehetetlennek éreztem magam.
A Mamánál aludt el végül, ő hurcolta, paskolta, ringatta, nálunk nem nagyon volt, csak egy-két perc erejéig, persze nálunk is az lett volna a vége, hogy bealszik, hiszen elfáradt.

Éjjel a Mamával aludtak, mivel nála nincsen franciaágy, a földön ágyazott meg (kényelmesen persze), hogy mellette tudjon aludni. Már nagyon fűz minket, hogy hagyjuk ott egy hétvégére, had töltsünk együtt egy kis időt Apával, ő meg a Milánnal ellesz, de én a fokozatosság híve vagyok, először csak egy éjszakára kapja meg, hiszen nekünk is szokni kell, hogy nincs velünk. Úr Isten nem is tudom, hogy fogom kibírni nélküle :)) Egyszer ébredt háromkor, aztán kis séta után negyed hatig aludt még.

Remélem nem fog megismétlődni, nem akarjuk szenvedni látni a kis Buborkát. Tényleg annyira rémes volt.

2 komment · 1 trackback

Címkék: milán fog hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr53535453

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Κέρκυρα Ανκόνα 2018.05.28. 16:28:04

Assessment questions for walmart - kyydepq

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emő · http://istvanok.freeblog.hu 2008.06.24. 07:49:09

Ez a sírás ismerős. Szerintem a foga lehet a bűnös. Először én is nagyon megijedtem tőle. Először biztos nagyon furi lesz, ha nem lesz otthon,de majd te is megszokod. Emlékszem amikor a lányomat először hagytuk pár órára a mamánál -tök hülye,hisztis lettem- ahelyett, hogy élveztem volna a szabadságot:))) A gyerek persze jól érezte magát, meg a mama is élvezte az unokázást. Szóval biztos nálatok is ez lesz. Nyugi!!!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.06.24. 08:21:31

jaj, ez a sírás tényleg szörnyű. főleg, ha egyedül vagyok, bele tudok őrülni a tehetetlenségbe..
a 7végi kezdeményezést tessék kihasználni ;)
süti beállítások módosítása