Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mindent Milánról

2008.07.02. 18:35 :: bakacsimba

Na de, a következő sorok tényleg Milánról szóljanak. :D

Ahhoz képest, hogy az utóbbi időben volt egy-két ijedős megnyilvánulása (anyuméknál és dédiéknél, hozzáteszem rég volt náluk), nagyon barátkozós kedvenc fiam. Ma is kint hagytam a közért előtt (nem vagyok felelőtlen anyuka, de néha előferdül, hogy hétszáz lelket számláló kisközségünkben nem féltem annyira, főleg, hogy kilátok a bolt ablakán) és egyszer csak azt látom, hogy kb. 6 gyermek nagyjából 6-12 évesig terjedően veszi körül a bkocsit, és magyaráznak neki. Bubor meg csak ontotta mosolyát, egyáltalán nem ijedt meg a teljesen ismeretlen arcoktól!

Sőt, tegnap olyan aranyos volt: ránevevetett a kutyánkra. Dorka kutyával már régóta közeli barátságban vannak, próbálom úgy csinálni, hogy kutyánk részéről ne alakuljon ki féltékenység és Milán se féljen tőle. Őszitén megmondom, nem tiltom a kutyát el tőle, hogy fúj, nem szabad. Hiszen bizonyos korlátokon belül mindent szabad. Ha ő megfogja a kutyát, nyilván utána kezet kell mosnia. Nyilván csak finoman szabad hozzányúlnia. De egy pici gyereket nem nagyon lehet ilyenre "beszabályozni". Dorka egy éves múlt, egy menhelyről hoztuk el, amikor még csak három hónapos volt. Én ekkor már terhes voltam, tehát mindig is úgy neveltem, hogy szokja a "nyúzást", az esetleges atrocitást: cibáltam a farkát, fülét (persze óvatosan, fájdalommentesen), mindig hozzányúltam, piszkáltam evés közben, had szokja, persze Bubort nem arra fogom tanítani, hogy piszkálja a kutyát, de egy gyereknél ez néha kiszámíthatatlan, legyen ehhez is hozzászokva ebünk, nehogy ezért megkapja. Persze nevezett kuty labrador (és vmi keverék), a labradorok meg igen családcentrikusak, már ha egy kutyára lehet ezt a megfogalmazást írni, mindenesetre békés, türelmes, játékos természetű. Remélhetőleg nem lesz semmi baj, persze sose lesznek csak úgy kettesben magukra hagyva, a kertnek van egy része, ahová a kuty csak engedéllyel, amikor mi is ott vagyunk csak akkor jöhet be. Természetesen ott nincs kaki pisi :)

Önállósodás terén még mindig a béka segge alatt vagyunk, sőt, egyre lejebb, nemhogy fölfelé haladnánk. Bubor nagyon nagy színész, a világ fájdalmát is el tudja játszani, miután teljesen komfortban kéne lennie, van is, de leteszem a habtapira, nagyágyra stb. és kész. Ordít, ordít, ordít, köhög, remeg a keze, szája. Könny nincs...

Hagyom én sírni, kb. 5 percet... se... nem bírom... pedig tudom, hogy ez már akár tudatos is lehet. Tudja, hogy úgyis megyek. Vagy nem tudatos? Tudom, hogy nem manipulálnak - szerintem -, mert ők még nem igen tudják, mi az a manipuláció. Bár most kezdenek okosodni... Azt viszont tudják, hgy jobb nekik úgy, ha foglalkozva vannak velük a nap 24 órájában. Én tényleg amondó vagyok, hogy szeretet, közelség, gyengédség, érintés, játék stb. valóban a legfontosabb elemek. Mindezeket meg is adom neki. De az embernek vannak bizonyos szükségletei. Nem kérek én sokat, napi kétszer fél órával is boldog lennék, amit a játékaival tölt nélkülem (úgy, hogy lát, kb fél méterre vagyok tőle, sőt, beszélek is hozzá), ordítás nélkül.

Valamit nagyon elkúrtam... Gyenge vagyok valószínűleg, pedig muszáj lesz egy kicsit hagynom hisztizni.

Most az előbb megkóstolta a husit is, egyelőre sajnos csak konzerv formában. De csak azért konzervben, mert nekem csak egész pipimellem van lefagyasztva, a hirtelen ötlet (ismételten Majuson felbuzdulva:D ) pedig nem tette lehetővé, hogy eme husi 10 perc alatt kiolvadjon. Summa summárom (Úr Isten de ordít, erős vagyok, erős vagyok....) kapott ebből kostolót, amit jól is fogadott.

Holnap veszek neki, csak neki egy mellecskét, amit kockákban fagyasztok le, hiszen neki még úgy sem kell több.

Na jó, megyek, mert, mert nánáná, meee, veiii, eiii, őőő, uuuu, üüü, breii és minden változat tálcán volt már, ki nem fogyva a repertoárból...

Tényleg, meddig bírja egy gyerek ezt, mert én nem sokáig.  Hú, már rendesen morog. Szó szerint.

Na pá. Megvígasztalom. ... erről ennyit... :D

9 komment

Címkék: milán hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr9550008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.07.02. 21:22:46

mintha magamat hallanám, síráskezelésügyben..
hm, husi, lehet mi is nekiveselkedünk ;)

lego · http://legocsajok.blog.hu 2008.07.02. 21:49:51

Jaaajjj de ismerőőős! Beleremeg,vörösödik,a hangja rekedt és csak üvölt,üvölt könny nélkül.... Felveszem,egy-két sóhaj és mint egy angyal vigyorog....
DE MIT TEGYEK HA NEM BÍROM TOVÁBB HAGYNI??? Meddig bírná ezt????Jól írod...mi setovább...

bingii 2008.07.02. 21:56:06

Bubor, ugye, hogy milyen fincsi volt az a husi?!?! Nem csak az a sok buta zőccség folyton:)))
Milán! Most viszont beszéljünk már komolyan! Micsoda dolog az, hogy nem hagysz anyának egy kis szabadidőt?!?! Hát egy ilyen, okos, szép kisfiúnak nem szabadna ám hisztiznie! Mit fog ehhez Maja szólni, ha egy piros szemü kis nyuszit lát meg Milán helyett?!?! Üzenem anyudnak, hogy kb 2 napig kéne csak kibírnia és javulna a helyzet;) szar volt, de mi megcsináltuk apával...sajnos sokszor még így is nyafkák vagyuk, de sokat javult a dolog.

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.07.02. 22:05:50

Hát Pihü, Lego, gyengék vagyunk :D Tényleg nem lenne nekik a világ vége.
Bingi, izgazad van, Anyu még kaphatóbb rá, de ha Apa itthon van, akkor vagy kimegy a kertbe addig, amíg sír, vagy itt van és felveszi. De most erősen fogok fellépni ám! Tényleg csak magunkkal szúrunk ki, vagyis főleg magammal.
Milánnak megmondom, hogy Majus - vagyis anyóspajti - befenyítette, hátha ... :D

lego · http://legocsajok.blog.hu 2008.07.02. 22:28:42

Hát Csajok...aki a saját hibájából nem tanul annak már mindegy...Ugyanis ezt én anno Dorkával ugyanígy csináltam,piszok jól elkényeztettük...jött Hédi...NANÁ,hogy most tudatosan nevelem,nem lesz felkapkodva,kiságyban alszik,hagyjuk nyafogni,stb...aha...persze...lásd fentebb...:DDDD

PandaDorka 2008.07.03. 08:33:10

Örülök, hogy írtál erről, nálunk is így van. Folyamatosan Dóri mellett kell lenni, mert ha felállok és elmegyek ,hihetetlen ordítás következik. Néha én is hagyom sírni, de nekem se megy. Mindent együtt csinálunk. Tudom, hogy nem jó de...

Emő · http://istvanok.freeblog.hu 2008.07.03. 09:06:11

Nálunk is Attiláról szól minden:)))) Az előző kettő azért nem volt ilyen haramia,dehát ő meg így sikerült:DDD

vorosbegy71 2008.07.04. 23:22:42

:)O))) szerintem nem rontottál el semmit...a mi gyerekeink csak egyszerűen nem azok a gyerekek, akik napközben szépen eljátszanak, éjjel pedig alszanak :)))
de majd egyszercsak ők is azzá válnak, csak addig valahogy túl kell élni :))))

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.07.06. 12:25:53

Vörösbegy, igazad van, ilyenek. Majd túlleszünk ezen is :)
süti beállítások módosítása