Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mozgalmas nap

2008.07.20. 14:16 :: bakacsimba

Tegnap megint sűrűre sikeredett a napunk :) Anyuéknál voltunk először. Kicsit féltem, mert a múltkor volt egy nagyobb sírás, amikor ott voltunk, bár aznap három helyen voltunk és mindenhol előadta ezt, valószínűleg nem a helyszínnel és az emberekkel volt a gond. De ezt már kiveséztem anno. Szóval anyuéknál is nagyon jól érezte magát Bubor, az ott töltött idő nagy részét kint töltöttük a kertben egy pokrócon. Anyu nagyon sokat foglalkozott vele, alig engedte ki a kezéből. Megkaparintotta, vitte, énekelt neki, szórakoztatta, verseket mondott, hintáztatta... Én meg csak lestem döbbenten. Tényleg csak az kellett, hogy egy kicsit nagyobb legyen Milán. Mert anyu valóban alig merte megfogni, amíg olyan kis pici törékeny volt. Na, de persze most nem vittem fényképezőt... Telefonos kép készült jócskán, na de átjátszókábel niiincsen :D

Utána beugrottunk dédinagynéniékhez (pénteken ott töltjük az egész napot!!!), hogy tiszteletbeli nagymama (aki az én nagybátyám felesége) is láthassa "unokáját" egy órácskára. Hát onnan is alig bírtunk elindulni, olyan jól érezte magát Bubor is és természetesen Ők is :D

Jövő héten pénteken este egyszem fiam megint megy a mamához, vasárnap reggel megyünk érte. Hát, a kezdeti tragikomédiából egész jó kis vígjáték kerekdett :D Milyen szar volt először odaadni, most meg már egész könnyen lemondunk Róla egy-két napra... :D

Ma bepróbálkoztam "komolyabb" mennyiséggel a zöldborsóból. Főztem hozzá srépát is meg pipimellet. Jó ízűen elfogyott persze :D Várom a végeredményt, mennyire lesz tőle szeles a gyermek.

Ma egyébként Pistike a neve. Hiszti Pisti. Lehet, hogy megint front lesz, bár mostanság nem nagyon viselte meg, vagy a fog, de a homeós elfogyott...

Most alszik, én meg kihasználom az időt, amíg lehet, és Apa forma1-et néz, addig simogattatom kicsit a hátamat. Mert megérdemlem :D

 

2 komment

Címkék: milán hozzátáplálás

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr85576622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.07.20. 18:58:03

Lassan szerintem mi is megpróbáljuk Dórit pár órára anyumra bízni, mert jó lenne kicsit Apával romantikázni :) Bármit megtennék egy jó mozizásért :D Ejnye -bejnye, mert nem volt nálad fényképező!

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.07.20. 21:16:50

morgás a fényképező miatt!! hátsimi?? ;)
süti beállítások módosítása