Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hehe

2008.09.01. 17:06 :: bakacsimba

És visszavártatok :D Ok. Most megintcsak nem hazudtolom meg magamat: mert nem, mert nincs miért. Milán egész nap csak ordít, de úgy, hogy apja azt mondta, hogy leteszi a telefont, mert nem bírja már hallgatni, így nem lehet beszélni. Mondom pedig de, ez megy egész nap foly... na de már megint rinyálok. És most megint csak az a lépés választ el attól, hogy átmenjek, és szétkúrjam a szomszéd fejét, hogy egy jó szomszéd, egy jó barát, a legjobb, aki reggel átjött, amiért este kártyáztunk és megkértem, hogy hozzák át a nagylétárát, és vágják le a diófa elkorhadt ágát, nehogy a hintaágybanheverészésközbenránkessen eme ág, ő jött, hozta, vágták, közben egyszemuramépségéért aggódtam a min. 40 méter (lehet h túlzok) magasban, mind1, akkor hősnek láttam hitvesem, szóval eme szomszéd ma mindkétszer, amikor elaludt a ded, ő körfűrásszel rákezdett. Nagy pipámban hívtam azuram, hogy bameg, átmegyek, de beloccsantomminimumafejétvalahova, mert épphogyelaludt, de felsírt, hiába tsuktam be mindent. Jó, tudom, honnan is tudhatná, hogy éppen alig tudtam beletuszkolni valamicske kaját az amúgy nagyevő fiamba és éppen már a végétjárta a nagyevő jelenleg semmitnemevő fiam, mert annyira álmos volt. Na, visszasimogatttam, aludt.

Ok. aludt. felkelt, aztán megint nyeeeenyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiiiiiiiiíííííííííííííííííváááááááááááááááklkkkkkkkkkkkkkkvbvvvvvvvvbrrrrrrrrrrrrrrrrrrés tudnámégragozni. Nem túlzok. Tudom, mindig rinyálok, de most jelen pillanatban az anya, aki azt mondja, hogy mindig halidéj és havaj az anyaság, az elmehet a sóhivatalba, de legalábbis várom a főúthuszonnyócalá egy kis ízleítőre. na aki ezt mondja, az hazudik. Szó szerint.

No, amint nagynehezen megint elaltattam, mi történik? Na mi? Körfűrész. De írhatom nagybötűkkel is: KŐRFŰRÉSZ. DED MEG ORDÍT. AKKOR BÁRMILYEN JÓ SZOMSZÉD, NE MENJEK ÁT ÉS küldjem el vhová? KÉRDEM ÉN...  Na, nem tsináltam semmit, mert szeretem eme szomszédomat. Amúgy se vagyok egy vérengzős fajta. Max. nagypofájú, de úgyseteszeksemmitmertszeretemfajta.

Na, hiányoztam, hát tessék. Itt vagyok. Teljes valóságomban. Tényleg hiányoztam?! :D

 

 

4 komment

Címkék: vélemény alvás milán kicsitanyais

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr20643497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legocsajok 2008.09.01. 17:27:00

Tényleg ám.;) Mondom én,hogy csíplek Csaj! Annyira egyedi vagy,hogy az a jó Benned!!! Sírva?Nevetve?Egy fenét...Röhögve olvastam szerencsétlen napjaid! A KŰÖRFŰŰŰRÉSZ tehet mindenről...szerintem vágd el,vagy rágasd szét Dorkával a vezetéket... Nálunk (morbid lesz) azóta nem megy akörfűrész mióta nagybátyám ujjait sikeresen lenyisszantotta...huhhh,bocsi JAncsibá'...
Na de...megértem,rinyálj csak,nálunk is nyeeenyííí van reggeltől estig...éjjelig...én már immunis vagyok rá, a Zuram meg csak akkor jön haza ha alszik...evvan...

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.09.01. 17:41:44

Hát, örülök, h így gondolod. Vajon Milán is így fogja gondolni, amikor majd olvassa ezeket? :D Ugye-ugye, hát jancsibá lehetett vóna szerencséssebb is. Már mindegy ;) Hátazénuram se sincsen itthon folyton. íNem is tudja a magyarokistenét. :::::D

Bingi 2008.09.02. 13:44:42

:DDD TE csaje:DDDD Potyognak a könnyeim:D Legonak igaza van, rágasd szét Dorkával azt a masinát:D
süti beállítások módosítása