Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

"Jól" vagyunk:)

2008.09.19. 14:39 :: bakacsimba

Az éjszaka nem is volt horrorisztikus, sokkal rosszabbra számítottam. A nehézkes elalvást követően legközelebb háromkor ébredt, sírdogált, de simivel még vissza lehetett altatni. Az újabb ébredés ötkor volt, akkor már orrszívóztam, bekukkantottam a pelusban, nehogy legyen benne kaka és csípje az amúgy is érzékeny kis popiját, csöpögtettem, etettem, ringattam, seggetráztam, simogattam, míg végül felmászva az én nagypárnámra elaludt. Mostanában ez az új szokása. Még jó, hogy lapos a párnám :D

Voltunk dokinéninél, nincs semmi komoly, kis megfázás, de tiszta a tüdeje, fogzik ezerrel, a fosika is azért van. Normaflort kaptunk, Fenistil cseppeket, illetve adok még neki frissen facsart narancsot. Egyelőre ennyi.

Amúgy eleven, zsivány, de nyűgös nagyon. Megyek is, mert hiányol :)

1 komment

Címkék: betegség milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr9671412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emőanya · http://istvanok.freeblog.hu 2008.09.19. 17:29:51

Hurrá! Örülünk, hogy semmi komoly :))) Remélem majd 80évesen!!!olyan nehezen akar majd ki is esni a foguk ahogy most kibújni;)
Fogtündér-Fogboszorka-Fogogre-Fogmanó vagy mitbánom én mi csak már hozná azokat a fránya fogacskákat ;)))
süti beállítások módosítása