Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Elkaptam...

2008.09.20. 09:48 :: bakacsimba

Milán már sokkal jobban, én viszont annál kutyábbul vagyok, uis elkaptam a gyilkos kórt :) Azzorrommegatorkom... Viszont Milán este negyed tíztől fél hétig aludt, igaz, még utoljára kapott egy kúpot a popiba. De ma már nem adok neki semmi gyógyszert, csak a normaflort. Ma mégse lazacos cuccot kap, mert neki abból csak egy kevés kéne, a többit meg most hirtelen nem tudom megcsinálni, mert mára már van kaja, illetve Apa nem szereti. Szóval majd hétköznap fogunk kettecskén halacskázni. Ma pedig lopom Bingi egyik receptjét, jó kis cucc az is.

Mosogatógép vásárlás előtt állunk, böngészem a neten a választékot. Lehet, h hihetetlen, de nekünk még nem volt mosogatógépünk. Nem éreztem szükségét, nem utálok mosogatni. Viszont mióta Milán megszületett, fölösleges időpocsékolásnak tartom, főleg, hogy neki is mindig pepecselek hol gyümit, hol főzeléket, hol tápszert hol anyámkínját és ezzel megsokszorozódik a mosatlan. Azt az időt inkább Vele töltöm. A másik meg az, hogy sokkal több vizet elfolyatok kézi mosogatással. No, szóval nincs mese, jövőhéten mosogatógép fog állni a konyhámban. A nagy bánat, hogy nem tudjuk beépíteni a konyhaszekrénybe, hosszra nem férne be :(

8 komment

Címkék: milán kicsitanyais

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr5672484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emőanya · http://istvanok.freeblog.hu 2008.09.20. 11:58:53

Neeeee legyééééél beteeeeeg!!!!!
Nálunk 2006 decemberében érkezett a mosogatógép:))) Nagyon szeretem, sok időt és vizet megspórol nekem:DDD
Igaz az egész konyhát át kellett alakítani a gép miatt, a férjem nem kis örömére, de mostmár ő is szereti, bár max. annyi a dolga vele, hogy a reggeli kávéscsészéjét belerakja:))) De azóta nincs kupi a konyhában legalább a mosogató környékén:)))

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.09.20. 20:27:36

wowowowow! ez szuper! mármint a motyogató! Te pedig gyógyulj meg nagyon gyorsan ;)

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.20. 22:07:28

Mindenki beteg... sok sok gyógypuszi a gyilkos kór ellen!! Nekünk sincs mosogatógépünk, de nem is lesz, mosogatni szeretek :) Nekem vasalógép kell :D Jó vásárlást!

Zsó - nikibaboca.freeblog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.09.21. 23:50:59

Jobbulást!
Jó vásárlást!
//// (Nekünk Indesit IDE100 S IT van)
Ami nagyon jó benne, hogy külön (kevesebb vízzel és rövidebb ideig) félprogram is mehet (vagyis csak a fölső tálcán mosogat).
Nem kell mindig telepakolni. ////

Bingi 2008.09.22. 08:36:34

Óóó jobbulást drágáim! Hajrá mosogatógép! Nekem egy 1000éves van és leginkább csöpögtetőnek használom, de olykor azért nagyon jól jön, hogy van:)

Zsó - nikibaboca.freeblog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.09.22. 09:41:57

Azóta hogy vagy/tok?
(Nekünk bevált, de nem azért írtam a típust, hogy ilyet vegyetek, csak ez a funkciója nagyon jó. Biztosan márkásabbaknak is van ilyen.)
Puszka

bakacsimba 2008.09.22. 11:01:36

Emő, nálunk is át kell pakolni mindent. de bízom benne, hogy tényleg nagyobb rend lesz :D
Pihü, rendben, gyógyulok:)
Panda, köszi a puszikat, hatottak! Ez a vasalógép nem is hülyeség... ha jobban belegondolok, nekem még kéne egy önműködő takarítógép is :D
Bingi, öreg gép nem vén gép ;)
Zsó, köszi, egyre jobban vagyunk! Köszi a típust, én is szemeztem indesittel, de végül egy candy-nél kötöttem ki. Ennél is van gyorsprogram, ha jól emlékszem. :)

lego · http://legocsajok.blog.hu 2008.09.22. 16:11:07

Helllóóóóbellóóóó! Remélem már jól vagytok!
Mosogatógép,nekem is már ezeréves (na jó...5...),de szeretem. Fontos,hogy ne csak 6 személyest vegyetek,mert abba semmi se fér be.
Bingi,hogy neked mennyi eszed van!!!!!Basszus!Én erre nem gondoltam...és útálom elrakni a mosott cuccost,mindig abból használunk( legyen ez a gépben vagy a csöpögtetőn....).
süti beállítások módosítása