Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Sütőtökünk.. ja, meg a többi :D

2008.09.22. 21:23 :: bakacsimba

nagy sikert aratott, sülve, banánnal, almával egyszusszra elfogyott az összes, pedig én sóvárogva kérleltem, hogy csak egy falatot hagyjál már egyetlen anyádnak, de neeeem, mind megette. Holnapra hagytam nyerset, is, azt megfőzöm még egy-két cuccal. De annyira felbuzdúltam, hogy lévén még a kertben úgyis sok tök, csinálok sütőtök krémlevest (így írják?), mert még az életben nem ettem. No ezt a tejszín miatt csak magunknak, bár Milán is kap belőle egy falat kóstolót, mint mostanában mindenből, legyen az a resztelt (pipi) máj szaftos krumpli, vagy akár és ez nem vicc :D az anyunál elfogyasztott khömm körömpörkölt szaftos krumpli :D

Jó, én is csak a szaftos krumplit eszem, a körmöt látni se bírom. Na de hát élni tudni kell, jó magyar vagyok, és főleg, nem fogyózom :D Pedig, de kéne! De már nem mondok semmit. Példát vehetnék Bingiről! No, majd meglátjátok, egyszer leszek én még űbercsinosdarázsderekúanyuka :DDDD Csak győzzük kivárni... Amíg dohányoztam, addig nem jelentett problémát a fogyókúra. Most komolyan, az elnyomta az éhséget, így jobban be tudtam tartani a többször keveset és este hat után már semmi elvet.

No de tudjuk, hiába vallunk elveket, hiába tudjuk, nem ilyen étkekkel fogjuk kedvenc gyerekünket tömni, hiába tudjuk, hogy fúj de egészségtelenek, hiába, hiába akármi, ki tud ellenállni, amikor odamászik, feláll a lábunkon, cuppog, sőt, én már hallottam hammot is mondani, bár ezt szerintem csak képzeltem, kinézi a szánkból a falatot. Hát én nem.

Egyébként fasza anyuka vagyok én is ám, vallom itt az egészséges stb. elveket, aztán miket zabálok :D De csak néha! És a cukorkákat sosem eszem! Na, legalább ezzel vígasztalhatom magamat :DDD Ettől függetlenül még mindig amondó vagyok, hogy Őrá igenis odafigyelek, a fölösleges cukrokat, csokikat, chipseket úgyse tudom kivédeni, de amíg lehet, ne egye, talán akkor nem is fogja annyira kívánni. Annyi más van helyette.

Jaj, most nézem, az egész post a kajáról szól :DDD A beles anyuka :D

Ja, a legjobb, amit nem is írtam... Júli 16-án lejárt ugye a gyás. Be is lett adva a melóhelyemre a gyed igénylő kitöltve, ahonnan a könyvelő júli végén el is vitte. Várom, várom a csoda nagy összeget, ok, gondoltam, h augusztusban még nem fogják küldeni, no de így szeptember végefelél már csak felhívtam az oepet, hogy mi a fészkes fenét ülnek már a papírokon. Erre szívderítő hangon közölte az amúgy tényleg nagyon kézséges hölgy, hogy ott ugyan nincs semmiféle papírom. Hát mondom az meg hogy lehet, na jó, hívom a könyvelőt. Hát kiderült, hogy ő a saras, e hó 16-án adta csak be, addig ott kallódott náluk, mert elfelejtette. Na köszi, az elműnek meg a tigáznak nem nyőghetetm be ezt a szöveget mert leszarják, szóval ezer bocs meg megnyalom a talpad után azt mondta, hogy ő utal nekem, aztán majd megadom, amikor küldi az oep. Hát mit mondjak, ennél kínosabb helyzetben nem igen voltam még, de mérlegelve a jelenlegi anyagi helyzetünket (hiteltől kezdve minden finomság) úgy gondoltam, nehogy már az én pofám égjen. Számítottam arra a pénzre, ami igenis kiesett. Dolgozom itt gyerek mellett is mint egy nemnormálissztahanova, de a lóvét majd csak jó, ha októberben megkapom. Az plusz lesz, de ez a napi költségeinhez kellett volna. No, elfogadtam. Hát evvan, ennél cikibb helyzetbe sose legyek.

Egyébként szívás minden téren ez az élet. Hiába Pesttől csak 40 kmre költöztünk, a benzinfogyasztás duplájára nőtt. Hogy csak egyet említsek. Minden nap szembesülök azzal, hogy de mennyire utálom, hogy elköltöztünk a jó kis szmogból. Mi ott is kertesben éltünk, kertvárosi részen. De én inkább élnék a nyolcban, csak ne itt. Na jó, ott azért nem. Az állatkákat nem csípem. No mindig itt lyukadok ki :D De a gyereknek ez a legjobb. És ez a legfontosabb. Amúgy érdekes, mert itt ugye mindenki mindenkinek köszön. Múltkor, amikor bementünk pl. Vácra, az összes rámnéző embernek köszöntem, mert megszoktam. azok meg csak néztek, biztos nem tudtak hova tenni, vagy néztek, h ez hülye :D Persze, nem is ismerhetnek, sose láttuk egymást. Én is csak röhögtem magamon, a megszokás... Sok pozitívum is szól kis községünk mellett. Szavam se lehet, mert fejlesztik, múltkor a főmuksikkal együtt ebédelt a falu apraja-nagyja, mert itt kérem európa szintű egészségügyi központot hoztak létre, ami tényleg nagy szó egy 740 lelket számláló településen. Jöttek az eü minisztertől kezdve a mittudoménmilyen miniszterekig kezdve a környező, de még érdi polgmesterekig mindenki. Volt műsor és ingyen kaja. Na ez kiverte nálam a biztosítékot. Nem azért, szép gesztus, amúgy mindig minden rendezvényen meghívja a polgmesterünk (puszi-puszi-kézfogás, nem nevet, tényleg, közvetlen, jófej pasas) a falubélieket egy finom főtt lakomára úgy ingyé. De ami kiveri a biztosítékaimat: szitu a következő: jövünk, megyünk rendezkedünk, erre ha nem jön oda min 6 ember, hogy ne menjetek még, várjátok meg az ebédet, vacsorát, lesz kaja, és ingyen van! Na ez az, ingyen van, repül is mindenki. Bameg, engem otthon vár az sk. készített kajám, én nem azért megyek, mert ingyen van. Brrr.

Na Csimotám alszik. Mostanság úgy alakul, hogy alszik délelőtt egy órát és délután 3 körül megint egy órát. Aztán meg szenvedés van 5-től kb. fél nyolcig. Ez a végső határ, ekkor már fürdés velem és kajábanszundi. Napközben még mindig kb. 3 óránként eszik, ebből a déli főzelék, a hat órai gyümölcs (már nem teszek bele néha se semmilyen babapisótát vagy babakekszet, banánnal teszem laktatóbbá), a többi tápszer, amitől igencsak kerekedik a kölökgólyám. Nem dagi, pont jó húsban van, de azért a napi 6 étkezésből 4 tápszeres bőven elég. Ó, csak magamat is így tudnám szabályozni :D

Azt álmodta a mama, hogy kibújt a foga alul... Váljon valóra!

 

5 komment

Címkék: milán kicsitanyais

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr83676607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.23. 07:54:07

Pontosan, ki tudja megállni, hogy ne adjon a boci szemekkel kunyizó gyereknek? Nekem se megy, pedig komoly elveim vannak az etetéssel kapcsolatosan :)

Emőanya · http://istvanok.freeblog.hu 2008.09.23. 09:16:44

Nálunk is mindenből kap legalább egy falat kóstolót:))) De van amikor az egy-két falat nem elég és nagyon bír ám reklamálni:DDD Bár még mindíg az anyatej a fő fogás:)))azért kapott a hétvégén a gulyásból is husit répát meg krumplit is. Miért költöztetek el?és miért pont oda? ha nem titok érdekelne, meg aztán alapjáraton egy kiváncsi vagyok:((( Mi azért költöztünk 6éve Pécelre mert itt laknak az anyukámék tőlünk egy utcányira. Szavam se lehet, mert már szept.6 óta az Őrsig jár innen a kék busz:DDD Hiába világváros:DDD

bakacsimba 2008.09.23. 10:17:12

Sajnos muszáj volt eladni a házat, mert nem egyedül Apáé volt. A pénzből viszont pesten csak panelt tudtunk volna venni, nagy hitelt meg nem akartunk felvenni. Apa dunakeszin dolgozik, így maradt Vác és környéke. Aztán végül itt kötöttünk ki. Nem olyan gáz, de a közlekedés elég szar, nem tudom mi lesz, ha melózni járok majd pestre... :) Pécel jó kis hely, jártam oda dizsibe :D

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.09.23. 11:28:36

hehehehe, mi is este szenvedünk, és kábé így alszik Luc is.
hmm, megkívántam rendesen körömpörit, de én is a szaftot szeretem leginkább :)

Bingi 2008.09.23. 12:13:16

Példát majd akkor vegyél, ha elértem a kitűzött célomat:D Ha jól emlékszem te alapjáraton sem vagy annyi, mint amennyi én lenni szeretnék, szóval...:D
Könyvelőnek meg gratula...bezzeg ha az ő pénzéről lenne szó...
süti beállítások módosítása