Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nagyfiú

2008.09.29. 21:45 :: bakacsimba

Milus a mai nap igazi nagyfiú módjára viselkedett, sőt, amikor jött felém, hogy felkapaszkodjon a székemre, én nyújtottam felé a kezemet, határozottan elutasította... Sőt, a mai nap folyamán olyan is előfordult, hogy a játékától eltolta a kezemet! No, ennyit a nagy anyás korszakról. Hát most visszasírom azokat a napokat, amikor levegőt se vehettem nélküle :) És még mennyi ilyen lesz...

Ma szortíroztunk, válogattunk. Kikerült  sok minden használaton kívüli, valamint kinőtt cucc. Köztük sok olyan hasznos tárgy is, amit nem volt szívem kirakni, így egyik barátunk egy hónapos kislányának ajánlottam fel, ami kell nekik (szopipárna, kenguru (igaz sötétkék, de Chicco, fektetve is hordható, jó minőségű), hálózsák, kapucnistörölköző), hátha nekik még jól jöhet, majd eldöntik, hogy mi kell mi nem. Hihetetlen, hogy ezeket a holmikat még Milán is használta egykoron. Jaj, most meg már olyan nagyfiú...

Elgondolkoztam a bilin. Szerintem veszünk neki, persze nem lesz erőltetve, de amikor esedékes a kaka, előtte ráültetem, hátha. Bár szerintem meddő a dolog így, hogy egy perc nyugta sincs, mert sajtkukac. No de a Török és a tehenek az én előadásomban mindig elvarázsolja. Már tudja, hogy melyik az a könyv, ha mondom neki, akkor kavar felé. Napi tízszer biztos, hogy előadom neki, amit Ő kacagással, visongatással fogad. És nem unja meg. Az Anyám tyúkja szintén nyerő. Egy ideig biztosan leköti. Talán egy kakálás erejéig.... Én nem azért mondom, de mióta komolyan fogzik, ezáltal fosik mint a gép, kétszer annyi pelus fogy mint amúgy. Nem vagyok zsugori, de azért nem mindegy. Azt a pénzt egyéb hasznosabb dolgokra is elkölthetnénk. Szóval meglátjuk, persze még kicsi a szobatisztasághoz, de ha már egy odasikerül... Hajrá bili.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr61688091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.09.30. 07:09:34

Anyum mindig elmesélte, hogy mi a a tesóimmal 1 évesen már szobatiszták voltunk. Persze akkor más idők jártak, de arra még emlékszem haloványan, hogy a bölcsiben ülök a piros bilin :) Én amiket kiselejteztem, eldobozoltam kistesónak, most már csak reménykedhetek, hogy kislányunk lesz, mert minden rózsaszín :))) Nőnek, mint a gomba...

legocsajok 2008.09.30. 11:31:01

Bizony bizony. Hamar felnőnek és mennyi minden felesleges holmijuk marad.:) Én eladom őket,mert nem tudom hová tenni...
Bili...tanultam Dorka hibájából...most előbb kezdem,de nem erőltetve. Inkább játszadozva...Bár az 1 évet azért megvárom.:))))

cucka 2008.09.30. 12:01:15

Úristen, ezek már aktuális dolgok? :S asszem utána kell olvasnom/kérdeznem a szobatisztaságos témának... nekem ez még annyira távolinak tűnt... :S
Huncos kinőtt ruhái körforgásban vannak, a barátnőm kisfia 4 hónappal fiatalabb, így ahogy én kiszortírozom a rucikat, adom is tovább nekik. :) (csak az a baj, hogy az első adagok elkezdtek visszajönni és még gőzöm sincs hol fogom tárolni őket KisTesó érkezéséig :S).

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.09.30. 13:47:51

Amit Pandus is irt érdekes.... Mi is hamr szobatiszták lettünk... Valamit tudnak anyáink.....

bakacsimba 2008.09.30. 14:58:11

Igen, ez a bilitéma valóban nehéz kérdés, s valóban még nem aktuális, várok én is egy éves koráig. Aztán nekilátunk. Köszi a véleményeket :)

Bingi 2008.09.30. 22:11:03

A dédim már forszírozta nálunk, hogy most már, hogy szépen ül Maja lehetne néha biliztetni, mert az ő gyerekei (3) már mind 1 évesen szobatiszták voltak...háááááááááát nem tudom...biztos lehetne, de még én is várok vele.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.10.01. 08:36:35

szerintem sem hülyeség a bili. ebben is minden gyerek más. de egy próbát megér, aztán meglátod majd. én is most döbbentem rá, milyen nagy már a lányom, nem is emlékszem, milyen volt amikor még nem mozgott ennyit ;)

lego · http://legocsajok.blog.hu 2008.10.01. 20:25:35

Boldogságos nyolcadikat.;)))) Pusziii
süti beállítások módosítása