Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

napjaink

2008.10.15. 12:48 :: bakacsimba

Tegnap megkapta oltását Mogyoróm, egy hónap múlva ismétlés, aztán fél év múlva. Bár az imént (Pandánál) olvasott cikk ismét elbizonytalanított. No azért minden hülyeséget én se adatok be, remélem nem ártottam vele... Hála Istennek nem volt se láz, se nyűg, sőt, egész nap csak egyszer aludt, ennek ellenére este még pörgött, miután én megjöttem a kozmetikustól, váltottam Apát, együtt játszottunk tovább.

Nagy az összhang kettejük között, nagyon jót tett ez az együtt töltött kikapcsolódós hétvége. Persze szinte mindig együtt töltjük a hétvégéket, de más az, amikor nem kell mellette ellátni az itthoni teendőket, nincs az, hogy na még összeszedem a kertben a diófaleveleket stb.. Jó őket látni, hogy mennyire szeretik egymást, hogy mennyire megváltozik Apa, amikor a fiával együtt lehet.

Ma Veresegyházán voltunk, piacoztunk, ettünk krumplis lángost fokhagymával, Milán fokhagyma nélkül. Milán kapott tapadóstalpú zoknikat, bár van neki jópár, de mégse elég. Vettem birsalmát, szeretnék belőle lekvárt csinálni, remélem finomsággal teli üvegek fognak kikerülni a kezeim közül...

Az alsó fogacska nagyon nekiindult, bár még mindig nem bújt ki, most már szerintem tényleg csak napok kérdése. Régóta meg van duzzadva az ínye, régóta fehérlik alul két folt, de most mégjobban megdagadt, egy kis púpocska keletkezett, és a kis púpocskában egy hófehér kis pöttyöcske. Na meglátjuk, elvégre már 4 hónapos kora óta azt hisszük, hogy bármelyik nap kibújhat a foga :D

5 komment · 1 trackback

Címkék: milán fog

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr71715155

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Haga clic en la siguiente página de Internet 2018.05.28. 02:58:08

Az Archos 5 Internet Tablet Android változata mint GPS - GPS Navigátor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.10.15. 12:52:37

Milyen oltást kapott ? ???? Én most irtam alá Pneomococcus oltásra a jelentkezést....

Emőanya · http://istvanok.freeblog.hu 2008.10.15. 14:06:04

Remélem nemsokára gratulálhatunk az első fogacskához:)))) Hogy te milyen kis házias vagy:DDD én bele se mernék fogni lekváreltevésbe:))) A lángost mi is nagyon szeretjük, én is a piacon szoktam lángosozni:))) Veresen van hétközben is piac??? Én csak azt tudtam, hogy hétvégén szokott nagy kirakodós piac lenni:))) Az oltást mi is megigényeltük.

Bingi 2008.10.15. 14:20:59

Igen-igen, mindjárt lesz vérengző fenevad fogacska:D

legocsajok 2008.10.15. 21:34:28

Ez a fogzás nagyon ismerős. Nkünk is napok kérdése...dettoooo.... Bár már 5 hónapja ezt regélem :DDD
Birsalma....imádom. Anyósomnak mondtam,h csináljon 5 üveggel többet....:))))
Oltás nekünk 2 hét múlva....

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.10.18. 09:00:38

Fogacskának drukkolunk!!
süti beállítások módosítása