Milánnal az élet

Remélem, hogy nagy élmény lesz majd a gyerkőcömnek, ha rábukkan erre a dossziéra. Elképzeltem, ahogy olvasgatja a bejegyzéseket, újraélve vele a közös életünk kezdetét, az első közös otthonunk építését, az első kutyás kalandunkat, a hétköznapi és kevésbé hétköznapi dolgokat... Hát íme, kedves Milán. Ez a te naplód. Na meg az enyém :) Te vagy az egyetlen és egyben kedvenc Fiam. :D Érted, miattad létezem. Imádlak, szeretlek, Te vagy nekem a MINDEN. (Pedig néha próbára teszel,) )

Amire büszkék vagyunk

Ennyien

page counter

Ti mondtátok

  • Miskolci Sírásó (blackmamba): Ha megnősz, kiverheted a FARKAM ! (2013.03.11. 12:43)
  • Nani: Olyan rég írtál már! Mi van veletek??? (2011.03.22. 11:20) ez pedig egy ropogós...
  • Nani: Hol vagytok? Hogy vagytok? Hiányollak benneteket.... (2010.10.31. 10:52) laza
  • Nani: Nem lehet egyszerű.... a szíved odahúz és mégis menni kell.... (2010.08.15. 17:41) jönni kell...
  • Nani: Olyan helyes Kisfiú! Örülök, hogy jól vagytok!!! (2010.08.10. 11:04) képek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

helyzetjelentés

2008.12.02. 10:25 :: bakacsimba

Az éjszaka láztatlanul telt, mellettem aludt. Sokat forgolódott, én hülye meg nem adtam rá hálózsákot, így folyton a nyomában voltam a paplanjával :D

Most van egy kis hőemelkedése, de úgy döntöttem, hogy nem adok rá semmit (37.3). A védőnővel beszéltem, ő azt mondta, hogy ha nincs egyéb baja, akkor orvoshoz se kell elvinni. Na majd meglátjuk délutánig mi lesz.

Egyébként a nyűgösségen kívül semmi betegségre utaló jel nincs (takony, köhögés, tüsszögés), ettől persze lappanghat valami.

Lefektettem, most pedig megpróbálok összebarkácsolni két tortát, egyet hites uramnak holnapi névnapjára, egyet pedig a dédinek, a holnapi 80. születésnapjára.

Holnap jó lenne elmenni megvenni a gyerekülést is. Ha minden rendben lesz Csimbikével, akkor délelőtt ezt meg is tesszük.

Csütörtökre nagybevásárlást tervezünk, amíg mi ezt elintéznénk, Milán a mamánál lenne.

Pénteken lenne a céges Mikulás, akinek már levelet is írtam :D Utána a mamánál aludnánk, szombaton dédit köszöntenénk, vasárnap pedig valószínűleg elmennék egy egynapos továbbképzésre...

Jó zsúfolt lenne ez a hét, de a lényeg, hogy Milánnal minden rendben legyen.

Sajnos nem tudok telefonálni, reggel óta sehol sincs térerő, még az utcán se. Próbáltam átrakni másik telefonba a kártyámat, hátha Milán kezelésbe vette megint a telómat és azért nem működik, de nem, a másikkal sincs térerőm. Szóval a családnak itt jelzem, hogy amint tudok, telefonálok mindenkinek! (Most értesültem róla, hogy a Pannonnál van gond....)

5 komment

Címkék: betegség milán

A bejegyzés trackback címe:

https://milanbaba.blog.hu/api/trackback/id/tr38799330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.12.02. 10:49:58

Ilyen hőemelkedésre nem is kell semmit adni. Gyógypuszi Milánnak! Jó tortasütést ;)

nani · http://nanye.blog.hu 2008.12.02. 10:52:39

Remélem nincs semmi lappangó nyavaja! Jobbulást Kicsi Fiú! Meglátod hamar jól leszel és Anya csinálhat mindent, amit eltervezett!!!

Bingi 2008.12.02. 11:11:47

Örülök, hogy nincs láz és reméljük, hogy nem lappang semmi csak a fogacska vana háttérben:)
Fú micsoda ünnepkavalkád! Mindenkit Isten éltessen nagyon sokáig és fincsi torta legyen ám;)))

Emőanya · http://istvanok.freeblog.hu 2008.12.02. 14:30:05

Örülök,hogy semmi komoly:) Apának boldog névnapot !!! A dédinek meg nagyon boldog 80.szülinapot kívánunk,szerintem egy huszast simán letagadhat a korából:) Csimbi neked meg kitartást kívánok ehhez a sok programhoz:DDD

Kriszta80 · http://20070907.freeblog.hu/ 2008.12.02. 16:45:38

Gyogypuszi a kis Drágának.
süti beállítások módosítása